Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 427
  • 13 571

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tuo Burger King-koohotus ja ylistys alkaa saada jehovamaisia piirteitä. Toki olen itsekin käynyt ja helvetin hyviä burgereita on, mutta jengi jonottaa muna pystyssä hampurilaisbaariin pääsyä kuin Neuvostoliitossa muistaakseeni vuonna 1990.

Eiks Armanikaan niinku kelaa vittu, et kui moni manilalainen orpolapsi ruokittais yhden Whopper-mealin hinnalla? Ette te vittu kelaa niinku niit olosuhteit, ne ihmiset asuu siellä!

Jaajo Linnonmaa sai ensimm - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat

Burger King uhoaa: T laite on isoin aseemme Hesburgeria vastaan - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ja vielä juntimpaa on osta joululahjaksi joululevy. Siitä on kyllä iloa niin helvetisti. Sitten ensi vuonna. Kas kunneivat osta lahjaksi joulukuusta saatana.
Vitun junttia ostaa joululahjoja aikuisille ihmisille. Lapsille nyt ymmärtää.

Myös Jaajo Linnonmaa kuuluu tähän ketjuun.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toki olen itsekin käynyt ja helvetin hyviä burgereita on, mutta jengi jonottaa muna pystyssä hampurilaisbaariin pääsyä kuin Neuvostoliitossa muistaakseeni vuonna 1990.

1990 hyvinkin. Juu, ihan hyvät purilaiset ja Whopperin voisin käydä syömässäkin joku päivä, mutta en mä nyt helvetti soikoon ala hampurilaista jonottamaan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
1990 hyvinkin. Juu, ihan hyvät purilaiset ja Whopperin voisin käydä syömässäkin joku päivä, mutta en mä nyt helvetti soikoon ala hampurilaista jonottamaan.

Niin, eikös pikaruokaloiden alkuperäinen idea ole saada ruoka pikaisesti? Jotenkin erikoista jonottaa pikaruokalassa sen enempää. Whopperi on kyllä komeeta, mutta tuskin tulen suomessa vähään aikaan sitä syömään.

Jotta ei karata aiheesta, niin junttimaisinta mitä tiedän on tämä biisi: Kake Randelin - Suomalainen Sisu (Syksyn sävel 2013) - YouTube Kake Randelin, Kassu Halonen ja Vexi Salmi ja kaikki kliseet samaan pakettiin. Niin laskelmoitu biisi että, varmasti soi paljon räkälöissä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko se varsinaisesti junttimaista jonottaa pikaruokaa, lähinnä tuli mieleeni että eikö tänään olisi voinut sammuttaa nälkänsä vaikka sillä tutulla Big Macilla, ja jättää se Whopperin pureskelu ensi kertaan kun sitä ei välttämättä tarvitse enää ulos asti jonottaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Big Mack...hah hah. Onhan tuo niin vitsi ettei mitään rajaa. Whopper samanlainen vitsi. Kilpailija Heselle? No ei vitussa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Big Mack...hah hah. Onhan tuo niin vitsi ettei mitään rajaa. Whopper samanlainen vitsi. Kilpailija Heselle? No ei vitussa.

No onhan toi nyt ihan selkeästi kilpailija Heselle, samoja markkinoita se syö. Ja jos sinne joku on valmis jonottamaankin, niin ehkäpä sitä väkeä löytyy sinne jatkossakin. Omalla kohdalla valinta olisi päivän selvä, Whopper hakkaa Hesen paskaburgerit satanolla. Kuten myös Big Mac, Iso Poliisi ja Carolina.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Henkilö X kysyy minulta epämääräisessä keskustelutilanteessa: "Mistä olet kotoisin?"

Minä: "Vaasasta alunperin."

Henkilö X: "Puhutko ruotsia kun oot sieltä?"

Minä: "Kyllä."

Henkilö X: "Ootkos joku homo?"

Pidin tuota kyllä suhteellisen junttina tapauksena, aikunen mies. No ei kaikki voi osata puhua eri kieliä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Henkilö X kysyy minulta epämääräisessä keskustelutilanteessa: "Mistä olet kotoisin?"

Minä: "Vaasasta alunperin."

Henkilö X: "Puhutko ruotsia kun oot sieltä?"

Minä: "Kyllä."

Henkilö X: "Ootkos joku homo?"

Pidin tuota kyllä suhteellisen junttina tapauksena, aikunen mies. No ei kaikki voi osata puhua eri kieliä.

Tulee tosta mieleen tämä Andre Wickströmin setti: Linkki vie youtubeen Andren komediaa sisältävään esitykseen.

André Wickström - Ruotsinkieliset homoja? - YouTube
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Henkilö X kysyy minulta epämääräisessä keskustelutilanteessa: "Mistä olet kotoisin?"

Minä: "Vaasasta alunperin."

Henkilö X: "Puhutko ruotsia kun oot sieltä?"

Minä: "Kyllä."

Henkilö X: "Ootkos joku homo?"

Pidin tuota kyllä suhteellisen junttina tapauksena, aikunen mies. No ei kaikki voi osata puhua eri kieliä.

Vaasasta itsekin ja joskus ravintoloissa on tullut vastaavia kommetteja ja kyselyitä. Tuohon viimeiseen mainitsemaasi "Ootkos joku homo?" olen tavannut vastata aina "En kuinka niin, oletko persettä vailla kun kyselet?"
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Big Mack...hah hah. Onhan tuo niin vitsi ettei mitään rajaa. Whopper samanlainen vitsi. Kilpailija Heselle? No ei vitussa.
Kilpailua ei edes ole, kun laadullaan ja maullaan Mäkki ja BK hakkaavat Hesen sata-nolla. Se, että niillä on täällä junttiskutsissa niin vitusti ravintoloita ei tee niiden purilaisista (joissa kaikissa on samaa ällöttävää kastiketta) mitenkään parempia, kuin kilpailijansa. Puhumattakaan niistä hesen ällöttävistä muusiranskalaisista.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Nyt on burgereiden kohdalla ylipäätänsä junttia syödä niitä, olipa kyseessä minkä tahansa ketjun tuotos. Uutisaiheena oli juuri äskettäin yhden burgeripomon haastattelu ja pohjana tieto siitä kuinka näiden "herkkujen" suosio on lähtenyt tänä vuonna selvään laskuun. Ehkä suomalaiset juntit ovat huomanneet kuinka heidän amerikkalaiset junttikollegansa ovat lihoneet pikaruokaa vuosia mätettyään ulos kaikista telttaa pienemmistä vaatekappaleista ja edessä on enää valinta mahalaukun pienennysleikkauksen tai nostoliinoilla varustetun ruumisauton tilaamisen välillä.
Jos ihmiselle jää vielä ylipainoa teoreettisen yli 50 kilon laihduttamissuunnitelman jälkeenkin niin aika vakava tilannehan tämä.
Kun asia vielä kruunataan sillä, miten korkeat hinnat näillä litistetyillä sämpylöillä ja niiden välissä rasvaa valuvilla talikimpaleilla on, niin onhan se tosiaan ihan hemmetin junttia syödä tämmöisiä säännöllisesti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nyt on burgereiden kohdalla ylipäätänsä junttia syödä niitä
....
Kun asia vielä kruunataan sillä, miten korkeat hinnat näillä litistetyillä sämpylöillä ja niiden välissä rasvaa valuvilla talikimpaleilla on, niin onhan se tosiaan ihan hemmetin junttia syödä tämmöisiä säännöllisesti.
Niin, ei myöskään kannata tupakoida, juoda viinaa, nussia paljaalla, jne. Aina voi muuttaa Tiibetiin ja ryhtyä munkiksi. Vitun junttia dumata kaikki pienet paheet. Kaikkea voi nimittäin käyttää kohtuudellakin.

Kerran vuodessakin on säännöllisesti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaikkea voi nimittäin käyttää kohtuudellakin.

Tämä on taivaan tosi. Pizzaa, hampurilaista tai kebabia syön 2-4 kertaa kuukaudessa. Herkkujen ystävänä tuo on ehkäpä ihan kohtuullista. Tupakkaa en ole polttanut lähes 20 vuoteen ja korkin laitoin kiinni taannoin. Paneminen ei niin kiinnosta mutta kiintiöorgasmit annan partnerille pari kertaa viikossa. Leffoja sekä sarjoja tuleekin sitten katsottua aivan liikaa sekä tietenkin Pleikkaria hakkaan 1-2 tuntia illassa. Uusin harrastus tulee viemään paljon aikaa mutta tuota harrastutsta en halua täällä tuoda esille.

Kaikkea siis kohtuudella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ei myöskään kannata tupakoida, juoda viinaa, nussia paljaalla, jne. Aina voi muuttaa Tiibetiin ja ryhtyä munkiksi. Vitun junttia dumata kaikki pienet paheet. Kaikkea voi nimittäin käyttää kohtuudellakin.

Kerran vuodessakin on säännöllisesti.

Joo ja vaikka kävisi useamminkin. Mäkkäristä saa nopeasti, kätevästi ja halvalla hyvältä maistuvaa ruokaa. Ei mua kiinnosta mitään pottuja himassa keitellä. Vähän on joo rasvaa, mutta tuskin se vielä ketään lihottaa, tai riippuu muista valinnoista. Vetääkö kotona vielä pussillisen sipsiä päälle tms. Ja esim. juomaksi mä mäkkärissä yleensä otan sen tuorepuristetun omenamehun. Lisäaineet myöskin hieman mietityttää kun muuten syön mahdollisimman lisäaineetonta safkaa, mutta mä haluan nautiskella elämästä. Tietenkin ainahan sitä voisi vaikka porkkanoita jyrsiä, mutta miettikää, tosi monet suomalaiset vetää niitä jotain lihaa viidesosan sisältäviä grillimakkaroita ja kaikkea muutakin shittiä mitä kaupasta löytyy.

Hesen rasvapaskoista nyt tulee se turvotus, mutta mäkkärin safkoista hyvä mieli.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hesen rasvapaskoista nyt tulee se turvotus, mutta mäkkärin safkoista hyvä mieli.

Älä puhu paskaa kun et edes tiedä Hesen safkoista mitään. On kuitenkin hyvä, että mäkkärin terveellisistä burgereista tulee hyvä mieli varsinkin kun niitä syö jatkuvasti. Eivätkä edes lihota:)
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Niin, ei myöskään kannata tupakoida, juoda viinaa, nussia paljaalla, jne. Aina voi muuttaa Tiibetiin ja ryhtyä munkiksi. Vitun junttia dumata kaikki pienet paheet. Kaikkea voi nimittäin käyttää kohtuudellakin.

Kerran vuodessakin on säännöllisesti.

Joo joo, mutta tuo nyt oli ihan sairaan junttia mennä kärjistämään viestini pointti
kohtuukäyttäjiäkin koskevaksi kommentiksi. Tietenkään en voi olla varma siitä, että oletko sinä itse yli 150-kiloinen rähkämäntti joka syö noita muutaman tunnin välein päivittäin vai juurikin tavis -kuten minä itsekin myös- joka syö hampurilaisia ym. roskaruuaksi luokiteltavaa aina silloin tällöin.
Tupakoimisessa sensijaan ei tosiaankaan ole mitään järkeä, saa puolestani kieltää ihan kokonaan mikä on kaikkien etu. Tahdonvoimalla siitäkin pääsee eroon jos on koukkuun jäänyt.
Viinan juomisen kannattavuudestakin voidaan ollaan montaa mieltä, mutta kohtuudella käytettynä se on minun mielestäni ihan ok eikä haittaa muita kuten tupakointi jos pysytään todella kohtuudessa.
Niin ja panemisenkin otit esille. Miksi panisit paljaalla jos et tunne partneria kunnolla ja jos kortsuja on saatavilla? Panematta ei kannata jättää jos siihen on sopiva tilaisuus mutta riskit voi silloinkin minimoida.
Tämä mun pointtini olikin juuri se, että ei ole pieni pahe kyseessä niiden kohdalla jotka jo nuorena oppivat mättämään pelkkää roskaruokaa ja seurauksena on terveyden menettäminen. Liian moni nuori nykyään on jo ennen täysi-ikäisyyttään muodoton läskikasa roskaruuan vuoksi, se on ihan havaittu tosiasia ja iso ongelma eikä suinkaan minun keksimäni asia.
Kuten sanottu, pikku paheista en pidä tapanani nipottaa, vaan näihin isompiin lieveilmiöihin halusin tarttua. Tiibetiin en lähde enkä munkiksi ajatellut ryhtyä.
Terv. 10 kg ylipainoa omaava nautiskelija.

Lopuksi vielä sanon sen, että pienestä yksityisyrittäjän pyörittämästä tutusta
nakkikioskista saa noin sata kertaa parempia grilliherkkuja ja burgereita kuin yhdeltäkään näiltä isojen ketjujen edustajilta. Burger Kingistä tosin en omaa kokemusta, mutta epäilisin että senkin osalta asia on juuri näin.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älä puhu paskaa kun et edes tiedä Hesen safkoista mitään. On kuitenkin hyvä, että mäkkärin terveellisistä burgereista tulee hyvä mieli varsinkin kun niitä syö jatkuvasti. Eivätkä edes lihota:)

Kyllähän sen näkee ravintoarvoista, mäkin burgerit ovat terveellisempiä kuin hesen. Toki ei mäkkikään terveysruokaa ole tietenkään. Toisaalta ei ole kyllä suomalainen kotiruokakaan. Huvittaa kun eräskin ylipainoinen kaveri avautuu aina pikaruoan epäterveellisyyksistä ja kuulemma kotona syö vain "terveellistä kotiruokaa" eli esimerkiksi nakkikastiketta perunamuusilla. Terveellistä on!

Edit: Kunhan maratontreeneiltä kerkeän, aion käydä täysin hyvällä omallatunnolla BK:ssa Whopperin ahmimassa. Namnam.
 
Viimeksi muokattu:
Kilpailua ei edes ole, kun laadullaan ja maullaan Mäkki ja BK hakkaavat Hesen sata-nolla. Se, että niillä on täällä junttiskutsissa niin vitusti ravintoloita ei tee niiden purilaisista (joissa kaikissa on samaa ällöttävää kastiketta) mitenkään parempia, kuin kilpailijansa.

Kyllähän ihminen ehdottomasti on parempi ja trendikkäämpi yksilö ja vähemmän impivaaralainen, jos se tykkää Burger Kingin purilaisista enemmän kuin Hesen vastaavista.

Minusta Hesen kerrospurilainen on parempi kuin Whopper.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllähän sen näkee ravintoarvoista, mäkin burgerit ovat terveellisempiä kuin hesen.

Niin, tarkoitat varmasti "vähemmän epäterveellisiä". Jos vertaillaan Hesen kerrosta ja Mäkin Big Macia niin eipä noiden ravintoarvoissa niin suuria eroja ole. Hampurilainen lähtökohdiltaan on aina epäterveellinen vaihtoehto mutta makuhan on näissä se juttu. Juuri siksi Mäkin purilaiset eivät iske paskan majon vuoksi.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Wau, hesassa hampparitkin on tiedostavampia ja paremman makuisia. Muualla ne maistuu samalle paskalle kaikki.

Itsekin naureskelin tälle kieltämättä hieman junttimaiselle väittelylle. Samaa paskaa Hesen, Mäkin ja BK:n hampparit on, ainut ero oikeastaan on kastike. Ei sillä, kyllä itsekin käyn joskus harvoin Mäkissä tai BK:ssa, mutta jos hampurilaisen haluaa, niin silloin kannattaa mennä johonkin kunnon mestaan.

BK:iin, Starbucksiin ja vastaavanlaisiin paikkoihin jonottaminen on junttia. Siis jonottaminen vain siksi, että se on uutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös