Jos et pidä joulusta, olet mielestäni outo, olet erilainen kuin mihin minä olen tottunut. Mutta junttia on siis juosta ketjusta toiseen, sosiaalisesta mediasta toiseen ja huutaa joka väliin kuinka ei vietä joulua. Jos et vietä joulua, älä mainitse asiasta vaan tee mitä lystäät tänään.
Mäkää en pidä joulusta. Ihan helvetin teennäistä, että vuodessa on 1 päivä jolloin pitää hymyillen toivotella "hyvää joulua". En oo ikinä ostanu ajatusta mistään hyvästä joulusta. Vuodessa on 365 päivää, mikä tästä päivästä tekee niin helvetin spesiaalin? Miksei se läski kummitäti Kalajoelta soita vaikka lokakuussa ja kysele kuulumisia? Olis kokonaa soittamatta ni ei vituttais näin paljon.
Ja ke hemmetin akat kaupungilla ja toreilla, jotka aivopestyjen lasten kanssa hoilaa ihan kamalan kuulosia jouluvirsiä! Mitä vittua? Miksi pitää pilata muiden päivä laulamalla niin helvetin korkealta niin helvetin paskoja lauluja? En vaan ymmärrä mitä hienoa on jossain daavidin poika hoosiannassa? Onko ne ämmät
ihan täysissä järjissään, kun nolaavat itsensä julkisesti vapaaehtoisesti.
Joulu nykyäänhän on todellista pippelinmittauskisaa. Facebook tulvii erilaisia kuvia, eri ihmisten erilaisista joulupöydistä. Eniten tykkäyksiä kerännyt voittaa. Miten helvetissä mua kiinostaisi paskaakaan mitä siellä Minnan pöydässä tänään on ollut. Mulla on oma jääkaappi ja siellä omat ruoat, eikä mun tartte kuvailla sitä todistaakseni muille miten helvetin ihana joulu meillä on. Ei ole. Samanlaiseksi ulosteeksi se kaikki mahassa muuttuu, veti sitten rosollia tai sienisalaattia.
Ja Joulurauhan julistus! Hahahah, hitto miten paljon oksettaa. Se sama läskikasa on siellä vanhalla suur-torilla julistamassa Joulurauhaa, vaikka edellisenä päivänä vittuili lähikaupan Mikalle miten hidas hän työssään on.
Mulla menee tää aatto mutsilla. Nähdään paljon myös vuoden muina päivinä. Tämä näkemiskerta ei eroa muista muuten kuin että syödään kinkkua. Suoraan sanoin että kun rupee puheluja tulemaan, kertoo terveiset eikä pyydä minua puhelimeen. Jos joku sukulainen soittaa esimerkiksi vaikka kesäkuussa kun mulla on synttärit, voin vastata. Harmi vaan kun kukaan ei sitä neljättä päivää kesäkuussa muista.
Pahaa joulua kaikille-suurin osa on kuitenkin sen ansainnut.