Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 950
  • 13 571

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En ymmärrä miksi Hjallis on pyytänyt nuo juntit tuonne studioon?
Koska viihtyy kaltaisessaan vitun juntissa seurassa?

Olisi nyt ihmeessä pyytänyt vielä Kurrin ja Tikkasen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En ymmärrä miksi Hjallis on pyytänyt nuo juntit tuonne studioon?

Yes yes. Tuo kyseinen kokoonpano rakkauteen liittyvän teeman äärellä olisi toiminut ehkä joitakin vuosia sitten kun oli hienoa miten jurojuntti puhuu herkkiä, mutta nyt tuon parasta ennen -päiväys oli kyllä kadonnut hyvä tovi sitten. Tuskin tuo kovasti enää viihdearvoakaan tuo kun Hynynen käy toistelemassa helvettiä Tähkän hymistessä vieressä. Hjallis... no en sano mitään.

Itse olisin valinnut vieraiksi aina pantavan Marja-Sisko Aallon, Timpe Salosen sekä Jani Toivolan tulevan lapsen. Kaksi jälkimmäistä ei siis niinkään panomielessä. No ehkä Timpe.

Olen kyllä mainittuja seikkojakin juntimpi kun tällaisia asioita analysoin. Ei jatkoon.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ilmaista pillua ei ole olemassakaan. Toiset vain maksaa enemmän kuin toiset.

Täyttä paskaa, käyttäytymällä rehellisen kusipäisesti saa samaan hintaan jopa taksimatkat ja lärvit baarissa. Itsetuntovammaista ajatella, että pillu muka olisi jotenkin erilainen vallan väline kuin esimerkiksi raha. Sitä pitää vain osata käsitellä päämäärätietoisesti ja loppu menee kuin kusi lautaa myöden.
 
Täyttä paskaa, käyttäytymällä rehellisen kusipäisesti saa samaan hintaan jopa taksimatkat ja lärvit baarissa.

Koitapa joskus, miten paljon sitä "ilmaista" viinaa ja "ilmaisia" taksimatkoja baarista tulee ihmiselle, jolla ei ole varaa ruokaan, vaatteisiin ja asuntoon, jotka kaikki maksavat rahaa. Ainoa ilmainen asia tässä maailmassa on äidin rakkaus.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Koitapa joskus, miten paljon sitä "ilmaista" viinaa ja "ilmaisia" taksimatkoja baarista tulee ihmiselle, jolla ei ole varaa ruokaan, vaatteisiin ja asuntoon, jotka kaikki maksavat rahaa.

Kokeilisin, mut just nyt ei pysty.

Pointtihan oli se, että väitteesi ilmaisen pillun olemassaolemuudettomuudesta (sic) ei ole paikkaansa pitävä. Kyllä Sitä on, pitää vain etsiä oikeista paikoista.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Itse olisin valinnut vieraiksi aina pantavan Marja-Sisko Aallon, Timpe Salosen sekä Jani Toivolan tulevan lapsen. Kaksi jälkimmäistä ei siis niinkään panomielessä. No ehkä Timpe.
Olen kyllä mainittuja seikkojakin juntimpi kun tällaisia asioita analysoin. Ei jatkoon.
Hynynen on ehkä junteinta mitä ihan nopeasti tulee mieleen. Jos ihan vakavasti puhutaan niin olisin Harryn asemassa pyytänyt vieraaksi esimerkiksi Jari Tervon.
 
Pointtihan oli se, että väitteesi ilmaisen pillun olemassaolemuudettomuudesta (sic) ei ole paikkaansa pitävä. Kyllä Sitä on, pitää vain etsiä oikeista paikoista.

Sillan alla pillu on varmasti halvimmillaan, mutta siellä tuppaa naissukupuoli olemaan rankasti vähemmistössä. Sinä et osaa ottaa huomioon esim. sitä, miten valtavasti sun vanhempiesi on suhun tarvinnut satsata elämäsi aikana rahaa, jotta sinä pääset nauttimaan kaikista niistä asioista, joiden kuvittelet tulevan ilmaiseksi.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Sillan alla pillu on varmasti halvimmillaan, mutta siellä tuppaa naissukupuoli olemaan rankasti vähemmistössä. Sinä et osaa ottaa huomioon esim. sitä, miten valtavasti sun vanhempiesi on suhun tarvinnut satsata elämäsi aikana rahaa, jotta sinä pääset nauttimaan kaikista niistä asioista, joiden kuvittelet tulevan ilmaiseksi.

Edelleenkään en ymmärrä miten mun kotikasvatus tai vanhemmat saati niiden rahat liittyy siihen, että pesää voi saada ilman maksusitoumuksia. En mä nyt puhu mistään siltojenalusnaisista vaan ihan normaaleista, kullinkipeistä tytöistä. Ja en kuvittele minkään tulevan tässä elämässä ilmaiseksi, päinvastoin. Silti, hetkensä löytämällä yllättävän moni asia on helpompi toteuttaa mitä luulisi. Tamminen sanoisi sitä momentumiksi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Hynynen on ehkä junteinta mitä ihan nopeasti tulee mieleen. Jos ihan vakavasti puhutaan niin olisin Harryn asemassa pyytänyt vieraaksi esimerkiksi Jari Tervon.

Hynynen on ehkä yksi vähiten juntein asia tänä päivänä. Hänen junttiuden kultakausi meni jo joku vuosi sitten ja nyt loistavat ihan muut tahot. Silti kun samaan tilaan tuutataan Hjallis, Tähkä sekä Hynynen... junttius nostaa päätään.

Jari Sarasvuo on juntti.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Hynynen on ehkä yksi vähiten juntein asia tänä päivänä. Hänen junttiuden kultakausi meni jo joku vuosi sitten ja nyt loistavat ihan muut tahot. Silti kun samaan tilaan tuutataan Hjallis, Tähkä sekä Hynynen... junttius nostaa päätään.
Jari Sarasvuo on juntti.
En itse ole sitä mieltä että Hynynen ei olisi juntti nykyään, tietysti hänen kohdallaan junttiuduen huipentuma oli sen toisen juntin eli Jone Nikulan kanssa tehty, lähinnä perussuomalaisten keskuudessa suosiota saannut ohjelma.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En itse ole sitä mieltä että Hynynen ei olisi juntti nykyään, tietysti hänen kohdallaan junttiuduen huipentuma oli sen toisen juntin eli Jone Nikulan kanssa tehty, lähinnä perussuomalaisten keskuudessa suosiota saannut ohjelma.

Nyt tarkkana sanojen kanssa. Kundit kävivät kuitenkin mm. maistelemassa olutta nk. alkulähteillä ja tällainen ei voi olla junttia ikinä.
 

chubster

Jäsen
Kanavasurffatessa tuli huomattua tuo Vartijat tjsp. ohjelma. Siinä esiintyvä vartijakaksikko vaikuttaa olevan tämän ketjun kamaa. Hohhoijaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mielestäni on myös hyvin junttia se, että kaikki asiat mihin edes etäisesti liittyy Jokerit, saavat sinussa aikaan lapsellisen itkupotkuraivarireaktion.
No tässä tapauksessa itä-Helsingin narrit ei liity tähän asiaan. Hjallis nyt on Hjallis, eli juntti ja Hynynen on juntti ja varsinkin vinonaama Jarkko Suo, Kurrin ja Tikkasen vedin tähän, koska aiheena ilmeisesti oli joku rakkausteema ja näillä herroilla olisi varmasti ollut "hyviä" neuvoja aiheesta Harkimolle.

narrit on perseestä, joo, mutta älä nyt vainoharhaiseksi ala.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Kyllähän nämä valkoisen valaan viestit prostituutio -ketjussa täyttävät aika pitkältä otsikon määritelmän.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Laitetaan nyt tähän ketjuun, vaikka voisi mennä "Mille naurat juuri nyt" -ketjuunkin, osaltaan liittyy myös tähän.
Tänään kaupassa edelläni oli nainen ja tytär, kassa kysyi myös tytöltä paperit kun ostivat olutta. Tyttärellähän ei niitä ollut ja kassa sanoi ettei voi myydä, voi jeesus mikä meininki alkoi: Äiti "Se on mun tytär!", Tytär "Siis mä oon jo 19", Kassa "Valitettavasti laki sanoo, että kaikilta alle 30 vuotialta näyttäviltä pitää henkilöllisyys todentaa jos seurue ostaa olutta" Äiti "Niin mutta se on mun tytär".
Tämän jälkeen väittely jatkui kassan pysyessä rauhallisena ja sanoen ettei voi tietää onko tytär, eri asia jos olisi nuorempi lapsi. Jossain vaiheessa siellä jo argumentoitiin että mitä nyt sanoo miehelle, ei asioi enää koskaan liikkeessä jne. Tytärkin toisti että on 19v ja lopuksi sanoi, että on ollut kaupassa töissä eikä mitään tällaista juttua ole olemassa.
Lopuksi tytär vielä mulkaisi minua kun olin siinä takana virnuilemassa räjähdyspisteessä, mutta ei sanonut mitään. Liekö sitten katsonut että nyt on niin iso ja ruma mörökölli, että parempi olla hiljaa.

Äiti oli tietysti kanapersetukalla varustettu tuulari ja tytär pissis. Selvää whitethrashia, tietysti kassakin saattoi olla hieman yli-innokas, mutta lakihan on laki.
Ei liity sinänsä junttiuteen kovinkaan läheisesti, mutta mielenkiinnosta kysyisin mihin asiaan tässä lailla viittaat? Mikään laki ei olisi ainakaan estänyt kassaa myymästä olutta tuolle äidille.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei liity sinänsä junttiuteen kovinkaan läheisesti, mutta mielenkiinnosta kysyisin mihin asiaan tässä lailla viittaat? Mikään laki ei olisi ainakaan estänyt kassaa myymästä olutta tuolle äidille.

Ajankohan nyt johonkin miinaan, mutta eikös asia mene niin, että jos myyjällä on syytä epäillä alkoholin välittämistä alaikäiselle, ei tämän tule myydä?

Itsellä myös kerran jäänyt kaljat kassalle, kun muijalla oli henkkarit autossa. Eipä tuossa mitään, poikettiin sitten kotimatkalla hakemassa toisesta kaupasta.

Tästä päästään parilla aasinsillalla ketjun aiheeseen. Minua on meinaa jo monesti ihmetyttänyt, miten naisilla voi olla niin helvetin vaikeeta pitää niitä henkkareita mukanaan? Nehän kantaa vielä laukkuakin kaikkialle mihin menevät, joten tilan puutteesta ei ole kiinni. Itsellähän on aina paperit mukana, lompakossa, jota pidän junttimaisesti takataskussa aina (paitsi suuremmissa yleisötapahtumissa).
 
Viimeksi muokattu:

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän voisin sanoa, että Suomen yliampuva alkoholilaki on hyvin junttimainen. Kiitos kukkahattutädit ja -sedät.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
- Tohloppi kaikkine myötähäpeää aiheuttavine YLE-tuotantoineen (mm. Ajankohtainen kakkonen, Uusi päivä, Nenäpäivä jne.)

- Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanoton järjestäminen Kalervo Kummolaan (kok.) henkilöityvissä, kaakelein katetuissa liukuportaissa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just nyt mtv3:lla top chef Suomi: syödään lippahattu päässä ja aurinkolasit pään päällä ja röökiä säilytetään korvan takana. Ja kaikki nämä siis näiden kilpailijoiden toimesta. Ja yksi kaveri on tosiaan pitänyt lippahattua, lippa taaksepäin, koko kisan ja toinen ei luovu aurinkolaseistaan millään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Just nyt mtv3:lla top chef Suomi...Ja yksi kaveri on tosiaan pitänyt lippahattua, lippa taaksepäin...

Eikös kokeilla ole yleensä joku hattu päässä, ettei ainakaan kaikki irtohiukset olisi ruuassa. Kai lippiskin ajaa tuon asian. En ole ko ohjelmaa kylläkään katsonut, että voi olla, että hän pitää lippistä muutenkin päässään.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikös kokeilla ole yleensä joku hattu päässä, ettei ainakaan kaikki irtohiukset olisi ruuassa. Kai lippiskin ajaa tuon asian. En ole ko ohjelmaa kylläkään katsonut, että voi olla, että hän pitää lippistä muutenkin päässään.

Ne oli viime viikolla jossain Michelin-paikassa syömässä, ja äijä istui sielläkin lippis päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös