Niin, ei myöskään kannata tupakoida, juoda viinaa, nussia paljaalla, jne. Aina voi muuttaa Tiibetiin ja ryhtyä munkiksi. Vitun junttia dumata kaikki pienet paheet. Kaikkea voi nimittäin käyttää kohtuudellakin.
Kerran vuodessakin on säännöllisesti.
Joo joo, mutta tuo nyt oli ihan sairaan junttia mennä kärjistämään viestini pointti
kohtuukäyttäjiäkin koskevaksi kommentiksi. Tietenkään en voi olla varma siitä, että oletko sinä itse yli 150-kiloinen rähkämäntti joka syö noita muutaman tunnin välein päivittäin vai juurikin tavis -kuten minä itsekin myös- joka syö hampurilaisia ym. roskaruuaksi luokiteltavaa aina silloin tällöin.
Tupakoimisessa sensijaan ei tosiaankaan ole mitään järkeä, saa puolestani kieltää ihan kokonaan mikä on kaikkien etu. Tahdonvoimalla siitäkin pääsee eroon jos on koukkuun jäänyt.
Viinan juomisen kannattavuudestakin voidaan ollaan montaa mieltä, mutta kohtuudella käytettynä se on minun mielestäni ihan ok eikä haittaa muita kuten tupakointi jos pysytään todella kohtuudessa.
Niin ja panemisenkin otit esille. Miksi panisit paljaalla jos et tunne partneria kunnolla ja jos kortsuja on saatavilla? Panematta ei kannata jättää jos siihen on sopiva tilaisuus mutta riskit voi silloinkin minimoida.
Tämä mun pointtini olikin juuri se, että ei ole pieni pahe kyseessä niiden kohdalla jotka jo nuorena oppivat mättämään pelkkää roskaruokaa ja seurauksena on terveyden menettäminen. Liian moni nuori nykyään on jo ennen täysi-ikäisyyttään muodoton läskikasa roskaruuan vuoksi, se on ihan havaittu tosiasia ja iso ongelma eikä suinkaan minun keksimäni asia.
Kuten sanottu, pikku paheista en pidä tapanani nipottaa, vaan näihin isompiin lieveilmiöihin halusin tarttua. Tiibetiin en lähde enkä munkiksi ajatellut ryhtyä.
Terv. 10 kg ylipainoa omaava nautiskelija.
Lopuksi vielä sanon sen, että pienestä yksityisyrittäjän pyörittämästä tutusta
nakkikioskista saa noin sata kertaa parempia grilliherkkuja ja burgereita kuin yhdeltäkään näiltä isojen ketjujen edustajilta. Burger Kingistä tosin en omaa kokemusta, mutta epäilisin että senkin osalta asia on juuri näin.