Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 639 717
  • 13 571
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tykit. Tänään menossa treenaamaan. Jännä nähdä paljonko maalaisnössöjä pukuhuoneessa.

Hah, IFK:n pukukoppikoodistoissa nämä. Tykit on juurikin hyvät pakkasilla, koska turha kärvistely kylmässä se vasta junttia onkin(siis jos oletetaan, että ei olla autolla liikkeellä ja matkaa kuitenkin riittää).
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eiks ny olis hienoo juosta pihalla. Ja mitä salitouhuu tulee ni kaikkee kohtuudella kokonaisvaltaisesti, tiäksää? Näkyvä läski se vasta rumaa onkin.
 

Ralph

Jäsen
Jollakin oli laukku, jossa luki I love idän ihmeet. Tämä siis Tampereen keskustassa, eikä Lappeenrannassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mäkin olen ihmetellyt tota punttisalitouhua. En tiedä nykyään, mutta eikös silloin joskus 90-luvulla punttisaleilla käyneet enimmäkseen vaan sellaiset hieman "homomaiset" tyypit ja sitten ne kaljupäiset ja tyhmät pullistelijat niissä ihme housuissaan. Joo onhan ne jotkut laitteet varmasti tehokkaita ja hyödyllisiä, en oo koskaan kokeillut, mutta paljon ennemmin mä menisin ulos juoksemaan tai vaikka punnertelisin kotona.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä nykyään, mutta eikös silloin joskus 90-luvulla punttisaleilla käyneet enimmäkseen vaan sellaiset hieman "homomaiset" tyypit ja sitten ne kaljupäiset ja tyhmät pullistelijat niissä ihme housuissaan.

Ei ole porukka muuttunut miksikään 20 vuodessa. Osa ihailee lihaksiaan peilin kautta hihattomassa paidassa ja loput veren maku suussa nostelevat maksimeja hölmöissä housuissaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ei ole porukka muuttunut miksikään 20 vuodessa. Osa ihailee lihaksiaan peilin kautta hihattomassa paidassa ja loput veren maku suussa nostelevat maksimeja hölmöissä housuissaan.

Laitoin aikanaan merkille myös sen, että nämä kaapit vilkuilevat toisiaan ja nyökkäilevät hymyillen vähän väliä. Kerran yksi tällainen jopa suuteli hauistaan peilin edessä, silloin meinasi pokka pettää.

Aika homojen hommaa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
MuTulla puntti ja ruokavaliosta huolehtiminen on muuten muodissa ainakin pk-seudun akateemisen nuorison piirissä. Jokainen on menossa salille, salilla, tulossa salilta tai "pitäis alottaa" -vaiheessa. Joka toinen tallustelee treenikassi olalla.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Tykit. Tänään menossa treenaamaan. Jännä nähdä paljonko maalaisnössöjä pukuhuoneessa.

On junttia lällätellä kovilla pakkasilla sään mukaisesti pukeutuvia. Mulla oli aamulla kahdet "tykit" päällekkäin, kun olin koiran kanssa metsälenkillä. Olen sitten joiden näkökulmasta tuplajuntti. Niin, ja käyn melko säännöllisesti salilla eli oikeastaan olen superjuntti.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sehän on jo useasti todettua, että minä olen juntti. Se mikä tekee tästä junttiudesta hauskaa, on se että olen vielä melkoisen vahva juntti. Tämä antaa juntille etulyöntiaseman tuolla oikeassa elämässä, sillä yksikään näistä täällä inisevistä heikoista ei-junteista ei uskalla sanoa minulle poikkipuolista sanaa kuin korkeintaan täällä internetissä. Minullehan harrastukseni myötä (lihas)massa on vain sivutuote, mutta olen isosta pötsistä huolimatta myös varsin leveän selän, valtavan perseen sekä jalat ja paksut käsivarret omaava yksilö. Kun huomaan ei-juntin jota fyysinen ylivertaisuuteni näyttää nyppivän, voin vaikka ärsyttääkseni mennä salilla peilin eteen ja pussata massiivista hauistani ja samalla katsella hymyillen kuinka ei-juntti on pakahtua kateudesta ja raivosta samalla kun veivaa pakaratrimmeriä tai yrittää saada "sixpäkkiään" esiin. Kateus on ruma luonteenpiirre. Alkakaa syömään ja nostamaan sitä rautaa, niin pikkuhiljaa itseluottamus nousee tälle tasolle, ettei ihan joka pikkujutusta tarvitse nipottaa vaan teille voi jopa nauraa :)
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei ole porukka muuttunut miksikään 20 vuodessa. Osa ihailee lihaksiaan peilin kautta hihattomassa paidassa ja loput veren maku suussa nostelevat maksimeja hölmöissä housuissaan.

Laitoin aikanaan merkille myös sen, että nämä kaapit vilkuilevat toisiaan ja nyökkäilevät hymyillen vähän väliä. Kerran yksi tällainen jopa suuteli hauistaan peilin edessä, silloin meinasi pokka pettää.

Aika homojen hommaa.

Kyllähän siellä käy nykyään paljonkin teidän kaltaisia kynäniskoja. Sehän vasta junttia onkin, kun hommataan se kunto jollain perinteisellä fyysisellä työllä tai etenkin jollain saatanan hyötyliikunnalla. Tulee ihan maatalon isännät mieleen. Salilla ja urheillessa se kunto 2000 luvulla hommataan. Erittäin junttia, mutta Testomanin ja Raudon tarinat netistä auttavat pääsemään äärimmäisen junttiuden pariin salilla..mahtavaa settiä niissä tarinoissa..
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Junttimaista on tienata alle 3000

Junttimaista on olla homoseksuaali.

Junttimaista on kannattaa jääkiekkoseuraa jos se ei ole: JYP, Lukko, Ässät, Saipa. Erityisen junttimaista on kannattaa oman kylän/kaupungin joukkuetta mikäli se ei pelaa SM-liigassa ja ole D, E, F tai alempitasoisten junioreiden joukkue.

Junttimaista on olla ostamatta alkuperäistä jos vieressä on halpamerkin vastaava tuote poislukien seuraavat tuotteet: Rainbow vanupuikot, Rainbow muro-mysli, Rainbow hoitava kasvovoide for men, hammasharja.

Erityisen junttimaista on käyttää seuraavia tuotteita: Axen suihkutettavat deodorantit, kaupassa paistettu leipä poislukien Lidl:n leivät, valkosipulietanat alkuruokana ravintolassa, hohtokeilaus alennuskuponki.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Junttimaista on tienata. Sivistyneet haalivat sijoituksia. Tienaaminen kuulostaa niin rahvaalta, että alkaa yököttää. Jossain tehtaassa tienataan, kun ollaan kädet rasvassa 6-14 ja 14-22.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Minullehan harrastukseni myötä (lihas)massa on vain sivutuote, mutta olen isosta pötsistä huolimatta myös varsin leveän selän, valtavan perseen sekä jalat ja paksut käsivarret omaava yksilö.

Älä höpise, lihasmassa on sinulle nimenomaan se juttu. Niin kuin naiset arvostuksen toivossa meikkaavat ja säätävät itseään jatkuvasti, sinä menit aikoinaan salille koska se on liha joka puhuu. Pikku hiljaa touhu on sitten lähtenyt lapasesta niin kuin Johanna Tukiaisen itsensä "kaunistaminen" konsanaan. Ainoa millä voit perustella junttimaisuuttasi on, että "hei mä oon isompi kuin sää".
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Äärettömän junttia on toisten ihmisten puhevikojen matkiminen.
 
Mun mielestä jo 40-50k vuodessa tienaaava on jo erittäin hyvintoimeentuleva ja toi 100k vuositulot alkaa mennä jo rikkaan puolelle.

Ihmisen toimeentuloon vaikuttaa aika moni muukin seikka kuin omat ansiotulot. Itse tienaan 42-43 tonnia vuodessa, mutta monella alle puolet tuosta tienaavalla on korkeampi elintaso kuin mulla. Toimeentuloon kun vaikuttavat esim. perintö (myös ennakko-sellainen), pääomatulot sekä puolison tulot ja perintö (myös ennakko-sellainen).

Suomen parhaiten palkattuun kymmenesosaan eli desiiliin (joka siis tienaa enemmän kuin 90% kaikista muista koko maan palkansaajista) pääsi vuonna 2009 jos tienasi 4407 euroa kuukaudessa, eli kutakuinkin 50k vuodessa.

Eikös 4400 euron kk-palkka tee vuodessa jo yli 55 000 euroa?
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No ei kuulu kaikille. Tämähän on työehtosopimus juttuja. Toisille ei tule ollenkaan (niin kuin tyttöystävälleni), joillekkin puolikkaana (niin kuin itselleni) ja harvalle kokonaisena (niin kuin ystävälleni).

Näin mutuna väittäisin, että suurimmalle osalle tulee kokonaisena. Itse näiden asioiden parissa töitä nimittäin teen.
 

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin mutuna väittäisin, että suurimmalle osalle tulee kokonaisena. Itse näiden asioiden parissa töitä nimittäin teen.

Olen ollut kahdella työnantajalla töissä ja milemmilla on sama käytäntö, Vuosilomaa on 5 viikkoa (kun on ollut muutaman vuoden töissä että saa täyden lomaoikeuden). Loma-ajalta saa normaalin palkan + lomakorvauksen, joka on puolet loma-ajan palkasta. Laskennallisesti lomapäiviä on 30 ja puolet loma-ajan palkasta on 15/25 kuukausipalkasta eli 0,6 kertaa kuukausipalkka.

Vuosipalkka on siis 12,6 kertaa kuukausipalkka. Uskallan väittää että nain on useimmilla kuukausipalkkalaisilla joilla on jatkuva työsuhde.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös