Taisitpa sentään lukea itsekin?Minusta tällaisten uutisten lukeminen ja niistä vouhkaaminen vasta junttimaista onkin.
Taisitpa sentään lukea itsekin?Minusta tällaisten uutisten lukeminen ja niistä vouhkaaminen vasta junttimaista onkin.
Sittenhän junttius on ihan olennainen osa joukkueurheilun seuraamista. Ja sitä junttiutta on ympäri maailmaa ja monissa eri lajeissa.Tuo Satakunnan herruus -ketju, ja nokittelu siellä.
Tuo Satakunnan herruus -ketju, ja nokittelu siellä.
Jaakko Parkkali ja Arttu Lindeman painavat narrit-kiimoissaan IFK:sta melkoista tekstiä. Hymyilyttää kun muistaa, että varsinkin Parkkali on painanut aina sen seuran paidan niskaan, mistä on euroja taskuun valunut.
Linkki vie TikTokiin jossa kaksi tubettajaa suolaavat IFK:ta.
Asettumatta sen kummemmin kummankaan osapuolen, tai jengin puolelle, niin onhan tuo aika huvittava ja sisältää ilmeisesti räikeän asiavirheen tuosta Porvoon ottelusta. Uskottavuus samaa luokkaa kuin minulla mustana räppärinä Bronxissa.Kyseinen video oli äärimmäisen junttia.
Kaikki Kauko-idässä näperretyt vaatteet, joissa on mikä tahansa logo tai teksti ja jonka joku ostaa ihan itse. Mä laitan päälle ”logollisii” vaatteita vaan, jos saan sellaisia. Annan muiden mainostaa ilman korvausta tai jopa maksaen siitä.Gant.
Ennen vanhaan etelän rantakohteista tuotiin aina heikkolaatuisia rättejä joissa oli joku Lacoste tai vastaava hieno merkki. Nykyaikana niitä samoja saa kovaan hintaan ihan siitä lähimmästä kauppakeskuksesta.Kaikki Kauko-idässä näperretyt vaatteet, joissa on mikä tahansa logo tai teksti ja jonka joku ostaa ihan itse. Mä laitan päälle ”logollisii” vaatteita vaan, jos saan sellaisia. Annan muiden mainostaa ilman korvausta tai jopa maksaen siitä.
Jostain uutisesta luin, että Bille Beino on siirtänyt tänä vuonna tuotantoaan Kiinasta Eurooppaan. Siitä pitää antaa rispektit. Muuten en kyllä kyseisen lafkan vaatteista ja logosta diggaa.Bille Beino.
Eilen taidettiin uutisoida lafkan kassan kuivuneen, ilmeisesti muutokset ei ihan nappiin ole menneet...Jostain uutisesta luin, että Bille Beino on siirtänyt tänä vuonna tuotantoaan Kiinasta Eurooppaan. Siitä pitää antaa rispektit. Muuten en kyllä kyseisen lafkan vaatteista ja logosta diggaa.
Popedan tulevasta solistista kohkaaminen.
En tosin tiedä, että mikä tuossa on kaikkein junteinta - itse bändi, se että bändi ilmeisesti edelleen aikoo jatkaa vai tämän uuden solistin arvuuttelu.
Todella moni ei tätä ymmärrä, kaikki mikä on Facebookissa on heidän omaisuuttaan ja se voidaan poistaa mielivaltaisesti koska vain eikä siihen ole mitään nopan kopauttamista.Se jos yrityksen infot ja "kotisivut" on pelkästään Facebook:ssa, niin se on hyvin junttia toimintaa nykypäivänä.
Kerrankin kun Suomi-kiekossa tapahtuu jotain merkittävää niin se on kai sit junttia että media sitä seuraa? Ei kai siinä.Ilta-Sanomat pitää liveseurantaa Mestis-pelistä.