Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 645
  • 13 829

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eikös ne, jotka ehtivät/joutivat hankkimaan ne kaljat, ole vielä junttimaisempia?
Sanoisin että tässä yhteydessä junttimaisin on se, joka antaa näitä kommentteja omalla nimellään ja naamallaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minäkin käväisin tänään lähi-Prismassa ja lähi-S-Marketissa ja jäin ilman halpaa olutta. Mihin voi valittaa? Voin antaa iltapäivälehdille omalla naamallani haastattelun siitä, miten nyt pahastuin.

@nummenkallio jäi ilman halpaa olutta: Petetty olo! Päivä pilalla!

Näin vakaviin syytöksiin pitää kyllä pyytää S-Ryhmän kommentit.

Haastattelu tietenkin maksaa, pitäähän ne kaljarahat jostain tienata.

Alejandro

Jäsen

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihanaa pöhinää ja väittelyä junttiudesta. Ette arvaakaan miten tyytyväisinä paskalehdet ottaisivat nämäkin matsit omille keskustelupalstoilleen.

4

444

Junttia tai urpoa, ihan sama. Mutta noi vitun lottoajat kaupan kassalla. Kävin ”nopeasti” lähi-Salessa hakemassa perheelle sapuskaa. Tietenkin punalaputettuja tuotteita köyhyyspäissäni, ja niitähän ei tietenkään minimarketissa itsepalvelutiskille makseta. No eiköhän siihen eteen osunut keski-ikäinen pariskunta, jonka piti saada kuponkia jos toistakin siitä kassalta. Siinä touhutessa sitten se paras läppä: ”laita sit sellanen rivi, jolla voittaa”. Yksi ihminen nauroi, sanoja itse. En tiedä, tuliko voittavaa riviä, mutta mulla ei ollut voittava olo siinä odotellessani.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaakko Parkkali ja Arttu Lindeman painavat narrit-kiimoissaan IFK:sta melkoista tekstiä. Hymyilyttää kun muistaa, että varsinkin Parkkali on painanut aina sen seuran paidan niskaan, mistä on euroja taskuun valunut.

Linkki vie TikTokiin jossa kaksi tubettajaa suolaavat IFK:ta.

Kyseinen video oli äärimmäisen junttia.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kyseinen video oli äärimmäisen junttia.
Asettumatta sen kummemmin kummankaan osapuolen, tai jengin puolelle, niin onhan tuo aika huvittava ja sisältää ilmeisesti räikeän asiavirheen tuosta Porvoon ottelusta. Uskottavuus samaa luokkaa kuin minulla mustana räppärinä Bronxissa.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikki Kauko-idässä näperretyt vaatteet, joissa on mikä tahansa logo tai teksti ja jonka joku ostaa ihan itse. Mä laitan päälle ”logollisii” vaatteita vaan, jos saan sellaisia. Annan muiden mainostaa ilman korvausta tai jopa maksaen siitä.
Ennen vanhaan etelän rantakohteista tuotiin aina heikkolaatuisia rättejä joissa oli joku Lacoste tai vastaava hieno merkki. Nykyaikana niitä samoja saa kovaan hintaan ihan siitä lähimmästä kauppakeskuksesta.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jostain uutisesta luin, että Bille Beino on siirtänyt tänä vuonna tuotantoaan Kiinasta Eurooppaan. Siitä pitää antaa rispektit. Muuten en kyllä kyseisen lafkan vaatteista ja logosta diggaa.
Eilen taidettiin uutisoida lafkan kassan kuivuneen, ilmeisesti muutokset ei ihan nappiin ole menneet...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy