Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 617 368
  • 13 539

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli mieleen yksi tarina vuosien takaa, joka on jäänyt palavasti mieleen, koska kyseinen tapahtuma hävetti tuolloin todella paljon.

Olimme työporukalla tyhy-reissulla Tallinnassa. Mukana oli lähinnä firman hallinnon porukkaa, mukaan lukien useampi johtaja. Olin tuolloin selvästi porukan pienipalkkaisin ja nuorin. Osa porukasta sai minuun nähden moninkertaista palkkaa.

Tuli sitten aika etsiä ravintola, mihin mennään syömään. No eihän tämä jengi ollut valmistautunut asiaan ollenkaan, eli eivät ymmärtäneet, että ruuhkaisimpaan aikaan lauantaina voi olla hankala päästä suosittuihin ja "sopivan hintaisiin" ravintoloihin. Päädyimme lopulta pihviravintolaan, joka ei ollut halvimmasta päästä, mutta ei myöskään laatuunsa nähden pahan hintainen, jos vertaa siihen mitä moinen kustantaisi Suomessa.

Noh, istuimme isoon pöytään koko porukalla, eli 10 henkeä. Kaikki, siis ihan kaikki muut kuin minä, alkoivat kauhistelemaan menussa näkyviä hintoja kovaan ääneen. Siis niin kovaan ääneen, että tarjoilijat varmasti kuulivat. Osa porukasta myös kysyi suoraan tarjoilijalta, että mikä on halvinta mitä teiltä saa - sekä tietysti valitti hinnoista tarjoilijoille. Lopulta kaikki muut kuin minä, eli 9 henkilöä, päätyivät tilaamaan halvinta ruokaa mitä sieltä sai, joka oli joku pienehkö lohifile. Maksoi muistaakseni 16€ se annos. Jokainen otti toki jonkun juoman siihen kylkeen, mutta toista juomaa ei kuulemma ollut varaa ottaa. Kokonaishinnaksi jokaiselle näistä muista jäi noin 20€ per henki.

Noh, minua hävetti tuo tilanne ihan älyttömästi, ja tuntui siltä, että olin ainoa joka tajusi hävetä sitä hintojen kauhistelua ja halvimman mahdollisen tilaamista. Muita ei edes kiinnostanut, että mitä kaikkea sieltä olisi voinut saada, kun hinta oli ainoa merkittävä asia. Itselle ei tullut mieleenkään tilata halvinta mahdollista, vaan tilasin Entrecote-pihvin, sekä kylkeen höyrystettyjä kasviksia ja ranskalaisia. Sivutuotteet tarjoiltiin erikseen omissa astioissaan, kuten asiaan kuuluu. Otin myös kaksi juomaa. Oma kokonaisuus maksoi jotain 40€, joka oli toki tuplahinta muihin nähden, mutta sain myös ihan helvetin hyvää ruokaa ja palvelua.

Ravintola oli niin tyhjä, että lähes kaikki tarjoilijat olivat meidän seurueen käytössä. Lähistöllä oli jatkuvasti 2-3 tarjoilijaa, palvelu oli erittäin nopeaa ja ystävällistä, sekä ruoka tosiaan premium-laatua.

Häpesin tuolloin silmät päästäni muiden puolesta, mutta toisaalta huomasin, kuinka tarjoilijoita häiritsi muun seurueen käytös ja sain sen vuoksi ehkä vielä vähän ekstratason palvelua, kun osasin toimia arvokkaasti ja arvostavasti ravintolaa ja sen henkilökuntaa kohtaan.

Erityisen häiritsevää tästä kaikesta teki tosiaan se, että olin selvästi pienipalkkaisin ja nuorin koko porukasta, eli minulla olisi ollut eniten syytä kauhistella hintoja tai olla käytöstapojen suhteen vielä vähän pihalla. Lähes koko porukka oli peräisin pieneltä paikkakunnalta, joten laitoin tämä aika vahvasti junttiuden piikkiin.

Kiitos, että jaksoit lukea avautumiseni. En tiedä pääsenkö tästä asiasta koskaan yli, mutta ainakin auttaa vähän, kun pääsee avautumaan.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Noh, istuimme isoon pöytään koko porukalla, eli 10 henkeä. Kaikki, siis ihan kaikki muut kuin minä, alkoivat kauhistelemaan menussa näkyviä hintoja kovaan ääneen. Siis niin kovaan ääneen, että tarjoilijat varmasti kuulivat. Osa porukasta myös kysyi suoraan tarjoilijalta, että mikä on halvinta mitä teiltä saa - sekä tietysti valitti hinnoista tarjoilijoille. Lopulta kaikki muut kuin minä, eli 9 henkilöä, päätyivät tilaamaan halvinta ruokaa mitä sieltä sai, joka oli joku pienehkö lohifile. Maksoi muistaakseni 16€ se annos. Jokainen otti toki jonkun juoman siihen kylkeen, mutta toista juomaa ei kuulemma ollut varaa ottaa. Kokonaishinnaksi jokaiselle näistä muista jäi noin 20€ per henki.

Vähän samankaltaista tilannetta kirosin mielessäni kerran Turun Pinellassa. Seurueemme oli rouvapainotteinen, eräs meistä näytti sitä luonnollista junttiuttaan äänekkäämmin (Loimaalainen, sattumaako?). Muut otti viiniä tai olutta (eli minä, mutta sekin oli hieman kalliimpi), mutta tuo rouva päätti ihan ruoan kanssa ottaa jonkun paukun, nyt en millään muista mikä tuo oli. Mutta jokin sellainen sekoitus, mitä ehkä kotonaan tekee. Hän myös jatkoi ravintolan hintojen ja listan sisällön ihmettelyä. Onneksi oli arki-ilta, eikä mikään ryysis ravintolassa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän samankaltaista tilannetta kirosin mielessäni kerran Turun Pinellassa. Seurueemme oli rouvapainotteinen, eräs meistä näytti sitä luonnollista junttiuttaan äänekkäämmin (Loimaalainen, sattumaako?). Muut otti viiniä tai olutta (eli minä, mutta sekin oli hieman kalliimpi), mutta tuo rouva päätti ihan ruoan kanssa ottaa jonkun paukun, nyt en millään muista mikä tuo oli. Mutta jokin sellainen sekoitus, mitä ehkä kotonaan tekee. Hän myös jatkoi ravintolan hintojen ja listan sisällön ihmettelyä. Onneksi oli arki-ilta, eikä mikään ryysis ravintolassa.
Tuo Loimaa oli hyvä lisä kertomukseesi. Näin ja kuulin saman tien rouvan Fakta homman Pirrenä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Piti kirjata jo aikaisemmin. Olin viikko sitten lauantaina Kangasalan keskustassa iltapäivällä kolmen maissa kun parkkiin pölähti kolme pakettiautoa. Yksi teipattuna ananaslonkerotölkiksi, toinen lonkerotölkiksi ja kolmas Sandels-tölkiksi. Kaikki viimeisen päälle professionaalisti jossain firmassa tehtynä. Autoista purkautui sällejä kuselle siihen tien varren puiden ympärille, aina kolme jokaiselle puulle. Yksi ei mahtunut puun äärelle ja joutui tyytymään seinään kuseksimiseen. Poppi soi autosta kovaa taustaksi. Oli kovasti hämmentävä kokemus ja ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
Seinään kusemisessa yhdistyy kauniilla tavalla junttimaisuus ja tyhmyys, siinähän roiskuu omille kintuille, ehkä semmoiset kuseskelijat tykkää siitä. Pissapoikia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Piti kirjata jo aikaisemmin. Olin viikko sitten lauantaina Kangasalan keskustassa iltapäivällä kolmen maissa kun parkkiin pölähti kolme pakettiautoa. Yksi teipattuna ananaslonkerotölkiksi, toinen lonkerotölkiksi ja kolmas Sandels-tölkiksi. Kaikki viimeisen päälle professionaalisti jossain firmassa tehtynä. Autoista purkautui sällejä kuselle siihen tien varren puiden ympärille, aina kolme jokaiselle puulle. Yksi ei mahtunut puun äärelle ja joutui tyytymään seinään kuseksimiseen. Poppi soi autosta kovaa taustaksi. Oli kovasti hämmentävä kokemus ja ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
Sitten löytyy myös näitä koiran ulkoiluttajia jotka ei kerää koiriensa munkkeja. Toki seinälle ei pidä ihmisen kuseksia mutta koittaisivat nämä ulkoiluttajat hieman pitää rotia näille lemmikeileen. Junttimaisinta/typeryyttä on se kun joku nuori likka kävelee villakoiransa kanssa asuntoni ohi ja tämä sesse vääntää tortut siihen ikkunan alle. Sitten vedetään kun hirttoköydessä perässä.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole koskaan käynyt Kangasalalla (Pahkasian mukaan paikan nimi on Tekstiilibisnes), mutta koska mainittu edellä Kangasala ja pissapojat niin lisään tähän vielä -90 luvulta letukkapojat. Jostain törmäsin tähän äskettäin. Voi olla, että törmäsin Jatkoajassa. Anyway:



edit: tuolla se olikin ”mille naurat nyt” ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Junttimaista? Suomalainen "elokuva"-taide, saa apurahaaa kaikkeen paskaan, heh.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itse Suomi on aika juntti loppujen lopuksi, heh. Sisäsiittoinen kulttuuriala selkääntaputtelijoineen. No, mitä voi odottaa näin pieneltä kansalta muutakaan. Jussi Vatanen on Suomen ykkösnäyttelijöitä ja Sami Hedberg parhaimmin tienaavia "koomikoita". Pienet piirit selkääntaputtelijoineen tosiaan. Mutta joo, jos se kelpaa teille muille, jatkakaa ihmeessä ja puolustakaa suosikkejanne. Omasta mielestäni Suomi on juntti maa. Mutta rakastan sitä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse Suomi on aika juntti loppujen lopuksi, heh. Sisäsiittoinen kulttuuriala selkääntaputtelijoineen. No, mitä voi odottaa näin pieneltä kansalta muutakaan. Jussi Vatanen on Suomen ykkösnäyttelijöitä ja Sami Hedberg parhaimmin tienaavia "koomikoita". Pienet piirit selkääntaputtelijoineen tosiaan. Mutta joo, jos se kelpaa teille muille, jatkakaa ihmeessä ja puolustakaa suosikkejanne. Omasta mielestäni Suomi on juntti maa. Mutta rakastan sitä.
Aika sekavaa ja ristiriitaista tekstiä. Ensin puhut negatiiviseen sävyyn siitä miten junttia kaikki Suomessa on, mutta lopuksi toteat, että rakastat junttia Suomea. Mainitsit myös, että "jos se kelpaa teille muille", eli tämä antaa ymmärtää, ettei kelpaa sinulle? Ota tästä sitten selvää.

Onhan Suomi aika juntti maa. Se ei tarkoita, että koko Suomi on tasavahvasti junttia porukkaa täynnä, vaan kyllä niitä eroja löytyy. Hyvässä ja pahassa.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En sen kummemmin ala tätä haastaa, mutta en ole pitänyt Jussi Vatasta yhtään junttimaisena, vaan erinomaisena näyttelijänä. Edustan ite akateemisesti koulutettua kaupunkilaista vihervasemmistokuplaa, ja olen käsityksessä, että "täältäkin" katsottuna Vatanen on arvostettu näyttelijä. En oo vielä tsekannut Kaurismäen uusinta, mutta kaikilla mittareilla mainittu henkilö tekee siinä "taidepaskaa" ennemmin kuin junttuviihdettä?

Tuleeko tämä junttimielikuva Putouksesta ja Napapiirin sankareista/Kimmosta? Jonkun Hirviniemen suht samanlaisilla taustoilla sijoittaisin sinne juntin suuntaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuleeko tämä junttimielikuva Putouksesta ja Napapiirin sankareista/Kimmosta? Jonkun Hirviniemen suht samanlaisilla taustoilla sijoittaisin sinne juntin suuntaan.
Kimmo nyt on ihan erinomainen sarja. Toki Kari Hietalahti varastaa show'n siinä, mutta onhan tuo Vatasen hahmo ihan loistava myös.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuli mieleen yksi tarina vuosien takaa, joka on jäänyt palavasti mieleen, koska kyseinen tapahtuma hävetti tuolloin todella paljon.

Olimme työporukalla tyhy-reissulla Tallinnassa. Mukana oli lähinnä firman hallinnon porukkaa, mukaan lukien useampi johtaja. Olin tuolloin selvästi porukan pienipalkkaisin ja nuorin. Osa porukasta sai minuun nähden moninkertaista palkkaa.

Tuli sitten aika etsiä ravintola, mihin mennään syömään. No eihän tämä jengi ollut valmistautunut asiaan ollenkaan, eli eivät ymmärtäneet, että ruuhkaisimpaan aikaan lauantaina voi olla hankala päästä suosittuihin ja "sopivan hintaisiin" ravintoloihin. Päädyimme lopulta pihviravintolaan, joka ei ollut halvimmasta päästä, mutta ei myöskään laatuunsa nähden pahan hintainen, jos vertaa siihen mitä moinen kustantaisi Suomessa.

Noh, istuimme isoon pöytään koko porukalla, eli 10 henkeä. Kaikki, siis ihan kaikki muut kuin minä, alkoivat kauhistelemaan menussa näkyviä hintoja kovaan ääneen. Siis niin kovaan ääneen, että tarjoilijat varmasti kuulivat. Osa porukasta myös kysyi suoraan tarjoilijalta, että mikä on halvinta mitä teiltä saa - sekä tietysti valitti hinnoista tarjoilijoille. Lopulta kaikki muut kuin minä, eli 9 henkilöä, päätyivät tilaamaan halvinta ruokaa mitä sieltä sai, joka oli joku pienehkö lohifile. Maksoi muistaakseni 16€ se annos. Jokainen otti toki jonkun juoman siihen kylkeen, mutta toista juomaa ei kuulemma ollut varaa ottaa. Kokonaishinnaksi jokaiselle näistä muista jäi noin 20€ per henki.

Noh, minua hävetti tuo tilanne ihan älyttömästi, ja tuntui siltä, että olin ainoa joka tajusi hävetä sitä hintojen kauhistelua ja halvimman mahdollisen tilaamista. Muita ei edes kiinnostanut, että mitä kaikkea sieltä olisi voinut saada, kun hinta oli ainoa merkittävä asia. Itselle ei tullut mieleenkään tilata halvinta mahdollista, vaan tilasin Entrecote-pihvin, sekä kylkeen höyrystettyjä kasviksia ja ranskalaisia. Sivutuotteet tarjoiltiin erikseen omissa astioissaan, kuten asiaan kuuluu. Otin myös kaksi juomaa. Oma kokonaisuus maksoi jotain 40€, joka oli toki tuplahinta muihin nähden, mutta sain myös ihan helvetin hyvää ruokaa ja palvelua.

Ravintola oli niin tyhjä, että lähes kaikki tarjoilijat olivat meidän seurueen käytössä. Lähistöllä oli jatkuvasti 2-3 tarjoilijaa, palvelu oli erittäin nopeaa ja ystävällistä, sekä ruoka tosiaan premium-laatua.

Häpesin tuolloin silmät päästäni muiden puolesta, mutta toisaalta huomasin, kuinka tarjoilijoita häiritsi muun seurueen käytös ja sain sen vuoksi ehkä vielä vähän ekstratason palvelua, kun osasin toimia arvokkaasti ja arvostavasti ravintolaa ja sen henkilökuntaa kohtaan.

Erityisen häiritsevää tästä kaikesta teki tosiaan se, että olin selvästi pienipalkkaisin ja nuorin koko porukasta, eli minulla olisi ollut eniten syytä kauhistella hintoja tai olla käytöstapojen suhteen vielä vähän pihalla. Lähes koko porukka oli peräisin pieneltä paikkakunnalta, joten laitoin tämä aika vahvasti junttiuden piikkiin.

Kiitos, että jaksoit lukea avautumiseni. En tiedä pääsenkö tästä asiasta koskaan yli, mutta ainakin auttaa vähän, kun pääsee avautumaan.
Hauska tarina tämä, mutta eniten mua jäi ihmetyttämään, että miksi maksoitte tyhy reissulla omilla rahoilla? Eikö näissä tilaisuuksissa nimenomaan pitäisi katsoa sitä listaa toisesta näkövinkkelistä, eli etsiä se kallein kokonaisuus ja tilata se.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä ehkä paras ketju asialle mitö eilen todistin.

Olin perheen kanssa Tripla-kauppakeskuksessa syömässä pizzaa Capper-ravintolassa. Katsoin siinä kun 30-40 vuotiaalla naishenkilöllä oli koira mukanaan sisällä. Mielestäni tämä jo junttia itsessään kun kyse ruuhkaisesta sisäkauppakeskuksesra, mutta koira sitten nosti jalkaansa ja kuseksi keskelle kauppakeskuksen ravintola-osastoa. Koira ja emäntänsä luikkivat nopeasti karkuun. Oli kyllä vähän mitä vittua -tilanne.

Söin Diavola-pizzan ja se oli helvetin hyvä lätty, vaikka koira 10 metrin päähän lattialle kuseksikin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hauska tarina tämä, mutta eniten mua jäi ihmetyttämään, että miksi maksoitte tyhy reissulla omilla rahoilla? Eikö näissä tilaisuuksissa nimenomaan pitäisi katsoa sitä listaa toisesta näkövinkkelistä, eli etsiä se kallein kokonaisuus ja tilata se.
Sulla taitaa olla aika vääristynyt kokemus tyhyreissuista, jos työnantaja maksaa ihan kaiken. Yksityisellä puolella näin toki joskus toimitaan, mutta ei todellakaan aina. Julkisella puolella todella harvoin. Jos matka itsessään kustantaa enemmän, niin yleensä juomia tai ruokia ei saa työnantajan piikkiin.

Meidän tapauksessa matkat (hotellin kera) menivät työnantajan piikkiin, mutta mikään muu ei.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Pikkujoulut + kotimainen stand up ja siellä vielä umpijurrissa koomikolle suuttuminen.
Tämä. Muistan, että City-lehdessä oli aikoinaan mainio kuvaus siitä, mitä kaikkea junttimaista pikkujouluissa voi tapahtua. Hauskin oli kuvaus siitä, kuinka eräs tilanne lähti pahasti eskaloitumaan, kun stand up -koomikon jutut alkoivat ottaa turkulaista myyntipäällikköä "aik pal pannuun".
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sulla taitaa olla aika vääristynyt kokemus tyhyreissuista, jos työnantaja maksaa ihan kaiken. Yksityisellä puolella näin toki joskus toimitaan, mutta ei todellakaan aina. Julkisella puolella todella harvoin. Jos matka itsessään kustantaa enemmän, niin yleensä juomia tai ruokia ei saa työnantajan piikkiin.

Meidän tapauksessa matkat (hotellin kera) menivät työnantajan piikkiin, mutta mikään muu ei.
No ehkä sitten on tosiaan on. Olen parissa yrityksessä näitä joskus joutunut järjestämäänkin ja aina lähtökohtana on, että kenenkään ei tarvitse omaa lompakkoaan raottamaan. Ehkä kotimatkan taksista joutuu itse maksamaan, mutta niistäkin on vähän puolivirallisesti kehotettu sitten tekemään kululaskut myöhemmin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ehkä sitten on tosiaan on. Olen parissa yrityksessä näitä joskus joutunut järjestämäänkin ja aina lähtökohtana on, että kenenkään ei tarvitse omaa lompakkoaan raottamaan. Ehkä kotimatkan taksista joutuu itse maksamaan, mutta niistäkin on vähän puolivirallisesti kehotettu sitten tekemään kululaskut myöhemmin.
Yksityisellä puolella tämä on käytännössä yrityksen omistajista/johtajista kiinni, että miten rahaa voidaan käyttää. Julkisella puolella kaikki on enemmän tai vähemmän julkista tietoa, eikä yhdelläkään henkilöllä ole oikeutta päättää mistään määrättömästä budjetista käytännössä minkään asian osalta. Tyhyilyyn on varattu tarkalleen tietty summa jokaista henkilöstön jäsentä kohti, eikä sitä saa ylittää missään tilanteessa. Jos pientäkin ylimääräistä kulua tulee, niin paperisota on aivan valtava. Ja se käytettävissä oleva summa on usein varsin pieni, ellei jopa minimaalinen.

Näissä on niin valtavia eroja yritysten välillä ja vielä enemmän yksityisen/julkisen välillä, että jokaisen omat kokemukset voivat olla hyvin erilaisia. Itsellä on enemmän kokemusta julkisesta puolesta, mutta molemmilla puolilla on tullut oltua. Jos ei ole koskaan ollut julkisella puolella hommissa tai näkemässä miten talousasiat täytyy siellä hoitaa, niin saattaisi yllättyä aika tavalla miten tarkkaa se touhu on.

Yhtenä esimerkkinä mainittakoon, että budjetin kiristyessä on kertaalleen tullut koettua sellainen tilanne, missä tyhy-rahaa oli käytössä 30€ per henkilöstön jäsen. Ja tämä koskee koko vuotta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joku bändi erotti rumpalinsa ABC-asemalla (kyllä), ja viestintä oli loistavaa.

Lainattuna kirjoituksen loppu. Boldasin upeita kohtia. KAIKEN LISÄKSI EROTETTU JÄSEN LÄHTI KESKEN KAIKEN PÖYDÄSTÄ VARTIN JÄLKEEN, EIVÄTKÄ KAIKKI EHTINEET SANOA KAIKKEA HÄNELLE ETTÄ MITÄ KAIKKEA PASKAA HÄN ON TEHNYT! Ai niin, epäiltiin myös muistisairautta, eikä todistajia ole ollut paikalla, vain bändin "miehet".

Olemme pahoillamme, että tämä tilanne on saanut osan ihmisistä pahoittamaan mielensä niin kovin, että he eivät aio enää tämän jälkeen tulla keikoillemme eivätkä hanki levyjämme. Pienenä huojentavana seikkana olemme havainneet, että suuri osa näistä mielensä niin kovin pahoittaneista ihmisistä eivät ole ostaneet niitä pääsylippuja ja levyjämme ennen tätäkään. He ovat tulee keikoillemme ns. vieraslistan kautta ja saaneet levyt ilmaiseksi bändiltä. Ja yhtyeen keikan jälkeen takahuoneessa tarjoamat virvokkeet ovat myös maistuneet heille todella hyvin.
Haluamme vielä kerran muistuttaa siitä, että tähän bändiin kuului viisi miestä. Viisi miestä, ei heidän puolisoitaan, ei heidän lapsiaan, ei ystäviään, ei koiriaan, ei ketään muita. Bändiin liittyvät päätökset tekee vain bändi, ei kukaan muu. Ymmärrämme hyvin, että joillekin bändin ulkopuolisille henkilöille tästä on tullut ns. elämää suurempi kysymys. He, joille näin on käynyt, toivoisimme voimia ja uskallusta tarkastella asennettaan ja suhteuttaa tämä tragedia normaaliin elämän mukanaan tuomiin murheisiin. Loppujen lopuksi tässä on kysymys kuitenkin vain musiikista, jota viisi miestä ovat tehneet ja esittäneet.
Jos Seppo haluaa vielä palata kanssamme keskustelemaan pitkäaikaisen yhteistyömme loppumiseen vaikuttaneista tapahtumista, toivomme hänen laittavan meille viestiä. Tarjoamme ABC:llä kahvit pullan kera ja keskustellaan. Joka tapauksessa toivomme hänelle kaikkea hyvää ja onnea tuleviin haasteisiin.
yst.terv. Timo, Jari, Nils & Jarkko
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Eilen lounaalla yksi superjuntti puhui kaiutinpuhelua to-del-la pitkään syödessään niin, että koko ravintola raikasi. Ääni oli lisäksi todella narisevan läpitunkeva, ja jutut erityisen omahyväisiä. Ihan kaikkia vitutti, henkilökuntaa myöten. Näytti muuten mielestäni olevat sellainen räppityyppi, joka on mainostanut ainakin hampurilaisaterioita. Oli tai ei - superjuntti.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eilen lounaalla yksi superjuntti puhui kaiutinpuhelua to-del-la pitkään syödessään niin, että koko ravintola raikasi. Ääni oli lisäksi todella narisevan läpitunkeva, ja jutut erityisen omahyväisiä. Ihan kaikkia vitutti, henkilökuntaa myöten. Näytti muuten mielestäni olevat sellainen räppityyppi, joka on mainostanut ainakin hampurilaisaterioita. Oli tai ei - superjuntti.
Mitäs se jutteli? "Tosi legit super träkki tulossa Elan kanssa böökö"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös