Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 620 581
  • 13 543

Glove

Jäsen
Aikanaan divarikiekkoa pelatessa, oli sakkokassassa kohta lakki päässä syöminen. Joskus 2010 luvun alussa alkoi tämä keräämään vähän enemmän rahaa kassaan, eli ilmeisesti joskus 1992-1994 syntyneistä lähtien tämä on alkanut vähän löystymään?
Eli nää on niitä 60-luvun hippien lapsia?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itsekin olen joskus ollut niin köyhä ja heikossa asemassa, että ruokajonosta on pitänyt henkeni pitimiksi apetta hakea. Olin siitä todella kiitollinen. Hattu ei vaan liittynyt mielessäni tähän yhtälöön millään tavalla. Outo uskomus jota en tosiaan ymmärrä. Kenties junttiuttani.
Päähineen pois ottamisella yleensä osoitetaan kunnioitusta paikaa ja/tai tapahtumaa kohtaan kuten hautajaiset, toisen tai oma koti, kansallislaulu, jne... Kuten jo totesin, ruokailu kuuluu noihin tapahtumiin.
Tapa lienee saanut alkunsa samoista lähtökohdista kuin kätteleminenkin eli sillä on osoitettu kohtaamalleen ihmiselle, ettei ole asetta kädessä ja paljastaa päänsä näyttääkseen, että luottaa myös toisen rauhantahtoisuuteen.

Mutta - jokainen tehköön niin kuin on oppinut ja parhaakseen näkee.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Nettivaatekauppa nimeltä "Disturb" ja ihmiset, jotka tilaavat sieltä vaatteita.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onkos joku laskenut, kuinka mones rundi pipo päässä -ruokailusta on nyt menossa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kakkosnickit. FutisForumilla nämä.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Isälläni on tapana hassutella maahanmuuttajia nähdessään että "Jaa, paikallisia." eikä tuossa heitossa sinänsä mitään mutta kun sama vitsi toistuu suhteellisin tasaisin väliajoin niin sopii hyvin tähän ketjuun. No tiedänpä keneltä olen junttiuteni perinyt. :D
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Isälläni on tapana hassutella maahanmuuttajia nähdessään että "Jaa, paikallisia." eikä tuossa heitossa sinänsä mitään mutta kun sama vitsi toistuu suhteellisin tasaisin väliajoin niin sopii hyvin tähän ketjuun. No tiedänpä keneltä olen junttiuteni perinyt. :D
Omalla isäukolla oli huppelissa aina tapana toistella samoja juttuja, yks mikä tuli ihan aina ja joka kerta oli, kyllä sano Esko ja taas tuli pöllö.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Omalla isäukolla oli huppelissa aina tapana toistella samoja juttuja, yks mikä tuli ihan aina ja joka kerta oli, kyllä sano Esko ja taas tuli pöllö.
Mun faija toistelee aina samoja ei-niin-hauskoja fraaseja ihan selvinpäinkin. Niitä samoja kun on kohta kuunnellut 40 vuotta niin ei oikein jaksa naurattaa.

Esimerkiksi jos joku mainitsee skodan, niin ”skoda combi, kova ompi, eikä se asfaltilla pompi” ja sitten naurut oman jutun perään.

Jos joku mainitsee poliisin: ”poliisi poliisi, housut kolisi”

Omasta mielestään viisas ja hauska keskustelija kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mun faija toistelee aina samoja ei-niin-hauskoja fraaseja ihan selvinpäinkin. Niitä samoja kun on kohta kuunnellut 40 vuotta niin ei oikein jaksa naurattaa.

Esimerkiksi jos joku mainitsee skodan, niin ”skoda combi, kova ompi, eikä se asfaltilla pompi” ja sitten naurut oman jutun .
Opelin kohdalla sitten: ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minun isä alkaa aina välillä mistä tahansa sanasta laulamaan jotain 70-luvun hittisikermiä. Välillä raivostuttavaa, ehkä junttimaistakin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minun isä alkaa aina välillä mistä tahansa sanasta laulamaan jotain 70-luvun hittisikermiä. Välillä raivostuttavaa, ehkä junttimaistakin.
Mukava kuulla, että muidenkin isukit ”triggeröityvät” tietyistä sanoista tai asioista.
 

Glove

Jäsen
Yksi minun harvoista kavereista syyllistyy myös toistamiseen. Ollaan tunnettu kohta 30 vuotta ja aika moneen kertaan minä olen ne jutut kuullut. No tänään tuli uutta juttua kun oli ollut eräässä tapahtumassa niin ei puhelussamma ehtinyt vielä muihin aiheisiin. Aihepiiri tosin oli sama kuin muulloinkin. Toki me myös tutustuttiin jääkiekkovalmentamisen merkeissä, joten on siitä puhuttukin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mun faija toistelee aina samoja ei-niin-hauskoja fraaseja ihan selvinpäinkin. Niitä samoja kun on kohta kuunnellut 40 vuotta niin ei oikein jaksa naurattaa.

Esimerkiksi jos joku mainitsee skodan, niin ”skoda combi, kova ompi, eikä se asfaltilla pompi” ja sitten naurut oman jutun perään.

Jos joku mainitsee poliisin: ”poliisi poliisi, housut kolisi”

Omasta mielestään viisas ja hauska keskustelija kyseessä.

Tämä on kuin minun elämästäni. Ehkä junteinta, että tämä oikeasti on tarttunut meihin kolmeen lapseen. Ehkä olemme vähän osanneet päivittää näitä, mutta silti.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Älkää nyt niitä faijojanne niin kamalasti mollatko isänpäivän lähestyessä. Jossain vaiheessa ei enää ole kertomassa niitä juntteja juttuja...ikävä tullee monelle. Voi kun minulla olis joskus ollut ISÄ.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älkää nyt niitä faijojanne niin kamalasti mollatko isänpäivän lähestyessä. Jossain vaiheessa ei enää ole kertomassa niitä juntteja juttuja...ikävä tullee monelle. Voi kun minulla olis joskus ollut ISÄ.
Mun lapsi voi sitten 40 vuoden päästä mollata minua. Elämän kiertokulku. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös