Eipäs nyt unohdeta Muna Lee:tä eli Leen Munaa…Olisko samaa luokkaa kuin kyselyt, että mistä ”Pitaa pahaa Han…” -juttu tulee tai että Irina Pissareva on ihan hassu urheilijan nimi?
Eipäs nyt unohdeta Muna Lee:tä eli Leen Munaa…Olisko samaa luokkaa kuin kyselyt, että mistä ”Pitaa pahaa Han…” -juttu tulee tai että Irina Pissareva on ihan hassu urheilijan nimi?
Tylsyyttään muiden musiikkimauille naureskelevat alkoholisoituneet keski-ikäiset miehet.
Itse aina tykkään kusta siihen astiaan, ei ole tyhjä seuraavalle.Uimahallin saunassa tyhjän löylyastian jättäminen seuraavalle saunojalle.
Ymmärrän. Minäkin olen joskus ollut kehitysvammaisten kanssa saunassa ja siellä tälläistä saattoi tapahtuakin.Itse aina tykkään kusta siihen astiaan, ei ole tyhjä seuraavalle.
Omalla isäukolla oli huppelissa aina tapana toistella samoja juttuja, yks mikä tuli ihan aina ja joka kerta oli, kyllä sano Esko ja taas tuli pöllö.Isälläni on tapana hassutella maahanmuuttajia nähdessään että "Jaa, paikallisia." eikä tuossa heitossa sinänsä mitään mutta kun sama vitsi toistuu suhteellisin tasaisin väliajoin niin sopii hyvin tähän ketjuun. No tiedänpä keneltä olen junttiuteni perinyt. :D
Mun faija toistelee aina samoja ei-niin-hauskoja fraaseja ihan selvinpäinkin. Niitä samoja kun on kohta kuunnellut 40 vuotta niin ei oikein jaksa naurattaa.Omalla isäukolla oli huppelissa aina tapana toistella samoja juttuja, yks mikä tuli ihan aina ja joka kerta oli, kyllä sano Esko ja taas tuli pöllö.
Opelin kohdalla sitten: ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli.Mun faija toistelee aina samoja ei-niin-hauskoja fraaseja ihan selvinpäinkin. Niitä samoja kun on kohta kuunnellut 40 vuotta niin ei oikein jaksa naurattaa.
Esimerkiksi jos joku mainitsee skodan, niin ”skoda combi, kova ompi, eikä se asfaltilla pompi” ja sitten naurut oman jutun .
Mukava kuulla, että muidenkin isukit ”triggeröityvät” tietyistä sanoista tai asioista.Minun isä alkaa aina välillä mistä tahansa sanasta laulamaan jotain 70-luvun hittisikermiä. Välillä raivostuttavaa, ehkä junttimaistakin.
Mun faija toistelee aina samoja ei-niin-hauskoja fraaseja ihan selvinpäinkin. Niitä samoja kun on kohta kuunnellut 40 vuotta niin ei oikein jaksa naurattaa.
Esimerkiksi jos joku mainitsee skodan, niin ”skoda combi, kova ompi, eikä se asfaltilla pompi” ja sitten naurut oman jutun perään.
Jos joku mainitsee poliisin: ”poliisi poliisi, housut kolisi”
Omasta mielestään viisas ja hauska keskustelija kyseessä.
Mun lapsi voi sitten 40 vuoden päästä mollata minua. Elämän kiertokulku. ;)Älkää nyt niitä faijojanne niin kamalasti mollatko isänpäivän lähestyessä. Jossain vaiheessa ei enää ole kertomassa niitä juntteja juttuja...ikävä tullee monelle. Voi kun minulla olis joskus ollut ISÄ.
Saab - petojen sukua, susi jo syntyissäänOpelin kohdalla sitten: ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli.
Eikös toi ollut pösön slogan?Saab - petojen sukua, susi jo syntyissään
Parempi ilman kuin Hillman. Jonnet ei muista...Opelin kohdalla sitten: ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli.
Ei, kun se olikin Fiatin slogan - sorry!Eikös toi ollut pösön slogan?
Totta, korjasin fiksuna väärin.Ei, kun se olikin Fiatin slogan - sorry!