Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Mulle riittää se, että et kannata SS Lazioo.Auts. Mulla on Bossia. Vähän mutta kuitenkin. Keneltä kaikilta pitää nyt pyytää anteeksi?
#woke
Mulle riittää se, että et kannata SS Lazioo.Auts. Mulla on Bossia. Vähän mutta kuitenkin. Keneltä kaikilta pitää nyt pyytää anteeksi?
#woke
Totta vitussa kannatan.Mulle riittää se, että et kannata SS Lazioo.
Junttimaisinta mitä tiedän.Totta vitussa kannatan.
Junttimaisinta mitä tiedän on se, ettei tiedä roomalaisista joukkueista mitään ja menee trollaukseen.Junttimaisinta mitä tiedän.
Kyllä mä muistelen, että oisit As Roman kannattaja, ja paska trolli. Hymiö.Junttimaisinta mitä tiedän on se, ettei tiedä roomalaisista joukkueista mitään ja menee trollaukseen.
Roomalaisessa jalkapallossa natsikannattajia on tasaisesti molemmilla. Pointti on se, että Roman taakse on keskittynyt se vasemmisto. Laziolla sitä ei ole.Kyllä mä muistelen, että oisit As Roman kannattaja, ja paska trolli. Hymiö.
Jos Boss kelpasi Himmlerille ja Hitlerille niin kelpaa se minullekin.Auts. Mulla on Bossia. Vähän mutta kuitenkin. Keneltä kaikilta pitää nyt pyytää anteeksi?
#woke
Kärkkäisen keskusvarastolta.Eiköhän niiden vaatteet tule jostain keskusvarastolta.
Naisilta ketkä käyttävät Chanelin tuotteita.Auts. Mulla on Bossia. Vähän mutta kuitenkin. Keneltä kaikilta pitää nyt pyytää anteeksi?
#woke
Syntyisikö ns. supertripla, jos soittaisi Bechsteinin flyygeliä Bossin puvussa Chanelin dödöä kainalossa?
Ainakin jos soittaa Wagneria.Syntyisikö ns. supertripla, jos soittaisi Bechsteinin flyygeliä Bossin puvussa Chanelin dödöä kainalossa?
Haluaisin kilven OIO-101. Ihan sen takia, että kääntäisin sen väärinpäin ja liikennevalvontakameran kuvassa se näyttäisi IOI-010:lta.Tilatut erikoisrekkarit.
Näin eilen auton, missä oli rekkarina IZI-111. En kyllä tuollaista itselleni ottaisi. Jos arvonnassa osuisi huono tuuri ja tulisi, niin vaihtaisin. Tai näin persaukisena paremminkin sanoisin etten ostaisi käytettyä autoa missä tuollainen on tuollainen rekkari.
Auto sinällään oli kyllä hieno missä nuo oli. Rekkari vain pilasi kokonaisuuden.
Olen tästä eri mieltä. Joku nokkela sanaleikki on ehdottomasti tonnin arvoinen, varsinkin kun sen saa siirrettyä seuraavaan autoon.Tilatut erikoisrekkarit.
Näin eilen auton, missä oli rekkarina IZI-111. En kyllä tuollaista itselleni ottaisi. Jos arvonnassa osuisi huono tuuri ja tulisi, niin vaihtaisin. Tai näin persaukisena paremminkin sanoisin etten ostaisi käytettyä autoa missä tuollainen on tuollainen rekkari.
Auto sinällään oli kyllä hieno missä nuo oli. Rekkari vain pilasi kokonaisuuden.
Siinä ei oikein tuntipalkoille pääse. Tekisi jotain tuottavaa työtä tuon ajan niin tienatuilla rahoilla lataisi autoa pitkät ajat.Aivan helvetin säälittävää, noloa ja junttia on ladata ilmaiseksi sähköautoaan Lidlin parkkipaikalla ilman, että asioi edes koko puljussa. Naamat vain loistaa autoissa, kun aikaa tappaa katsomalla kännykkää.
Joo, itsekin olen tykkimies mutta ihan yksi ja hailee kyllä mitä RUK tai AUK kamoja kukin haluaa pitää päällään tai mikä on kenenkin sotilasarvo muutenkaan. Ovatko yliopisto-alumnit jotka käyttävät vaikka oman yliopistonsa kangaskasseja tai vanhoja lukion abiverkkareita julkisesti pitävät myös juntteja, ettei joku oman elämänsä elämämkoululainen pahoita vain mieltään jos jossain tulee vastaan ja näkee?Tämä alkaa haiskahtamaan perusjääkärin/tykkimiehen katkeruudelta.
Tähän liittyen, näin tänään jossain Raision huudeilla Passatin(?) ja siinä oli rekkari:Tilatut erikoisrekkarit.
Vähän myöhässä, mutta hyväntekeväisyys junttia?Nyt löytyi Palsanmäen kuparipannujen ostajille todellinen haastaja.
Kai-Erik osti 150 euron ES-tölkin
Kai-Erik Nuutinen osti liki 150 euroa maksaneen Porin ES-tölkin. Summa lahjoitettiin nuorten bändipajalle.www.iltalehti.fi
Oli hieman kieli poskessa tehty tuo oma postaus.Vähän myöhässä, mutta hyväntekeväisyys junttia?
Ja NHL-tyyliin: puku päällä ja pipo päässä.Päähine päässä ruokailu on.