Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 696 680
  • 13 824

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun mielestä on aika junttimaista olla käyttämättä hyviä ja kestäviä vaatteita jos niissä on jonkun mielestä väärä tunnus.

Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?

(disclaimer: ei liity aiempiin viesteihin)

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?

Jos jompaa kumpaa noista omistat ja käytät niin olet puhtaasti vaan typerä, et juntti.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

Minä voisin myydä edullisesti erittäin vähän käytetyn Turkin futismaajoukkueen fanipaidan, jos tarvitsee hyvää palvelua kebab-pizzeriassa.

Ralph

Jäsen
Näin lenkillä katuvalon tolppaan liimatun punaisen tarran, jossa oli kuva kommandopiposta ja teksti "ei feissii, ei keissii". Ehkä juntteus on väärä termi, mutta ainakaan äijämäinen asia ei ole kyseessä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin lenkillä katuvalon tolppaan liimatun punaisen tarran, jossa oli kuva kommandopiposta ja teksti "ei feissii, ei keissii". Ehkä juntteus on väärä termi, mutta ainakaan äijämäinen asia ei ole kyseessä.
Oliko varisverkoston vai jonkun toisen vassari/anarkomarkoporukan tarra?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistutan pitkästä aikaa New Yorkerista. Voisiko juntimpia ja paskempia kuteita löytyä mistään. Juu ei. Halpoja ovat toki. Mutta myös todella rumia.

Täältä ne katujengit hakevat kuteensa, jos eivät onnistu Stockalta mitään varastamaan.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Muistutan pitkästä aikaa New Yorkerista. Voisiko juntimpia ja paskempia kuteita löytyä mistään. Juu ei. Halpoja ovat toki. Mutta myös todella rumia.

Täältä ne katujengit hakevat kuteensa, jos eivät onnistu Stockalta mitään varastamaan.
Sieltä olen elooni parhaat collarit löytänyt ikinä. Kävin jopa puoli vuotta myöhemmin asioikseni uudestaan jotta saisinko toiset varalle, mutta olivat harmikseni loppuneet.

Käynyt usein noissa jopa Primassa. Kukaan ei oo nauranu enkä oo jengiytymään joutunut eli onnistunut ostos?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sieltä olen elooni parhaat collarit löytänyt ikinä. Kävin jopa puoli vuotta myöhemmin asioikseni uudestaan jotta saisinko toiset varalle, mutta olivat harmikseni loppuneet.

Käynyt usein noissa jopa Primassa. Kukaan ei oo nauranu enkä oo jengiytymään joutunut eli onnistunut ostos?
En arvostellut nyt Prismaa. Sieltä voi löytää jotain ihan hyvääkin. Jos kaipaa hyvää tasaväristä kauluspaitaa, mustaa, valkoista, tummansinistä, niin Prismasta löytyy kyllä järkevään hintaan. Perusvaatteita löytyy sieltä oikein hyvin. Olen itsekin ostanut joskus vaatteita Prismasta.

New Yorker on vain oksettavaa halpaa trendipaskaa. Black Squad Projects ynnä muuta. Mitä roskamerkkejä.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaikki muu vaatetus on junttia paitsi schollin speedot.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En arvostellut nyt Prismaa. Sieltä voi löytää jotain ihan hyvääkin. Jos kaipaa hyvää tasaväristä kauluspaitaa, mustaa, valkoista, tummansinistä, niin Prismasta löytyy kyllä järkevään hintaan. Perusvaatteita löytyy sieltä oikein hyvin. Olen itsekin ostanut joskus vaatteita Prismasta.

New Yorker on vain oksettavaa halpaa trendipaskaa. Black Squad Projects ynnä muuta. Mitä roskamerkkejä.
Et varmaankaan. Itse vaan puolustin sitä manaamaasi. Sillä olen oikein tyytyväinen collareihini edelleen, kuten Prismasta vuosia sitten ostamiini läpökköisiin, joilla olen siviilissä tallaillut helposti jo 2000vrk.
Mietippä että vitosen läpäreillä moinen matka. Usein vieläpä NY.n collarit jalassa, ehkä n. 153500h.

Köyhälle kelpaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tähän kansainvälistä näkökulmaa halutaan, niin joo, New Yorker oli tosi kova juttu joku 20 vuotta sitten, kun asuin Saksassa. Mutta ei se enää ole. Sieltä ostavat vaatteensa tiedätte-kyllä-ketkä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy