Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sivarin unohditte. Mutta ylpeile verkkareillasi ja aitasi ulkopuolella vuosillasi ole juntti.Tämä alkaa haiskahtamaan perusjääkärin/tykkimiehen katkeruudelta.
Sivarin unohditte. Mutta ylpeile verkkareillasi ja aitasi ulkopuolella vuosillasi ole juntti.Tämä alkaa haiskahtamaan perusjääkärin/tykkimiehen katkeruudelta.
Sir, yes sir!Sivarin unohditte. Mutta ylpeile verkkareillasi ja aitasi ulkopuolella vuosillasi ole juntti.
Mun mielestä on aika junttimaista olla käyttämättä hyviä ja kestäviä vaatteita jos niissä on jonkun mielestä väärä tunnus.
Jos jompaa kumpaa noista omistat ja käytät niin olet puhtaasti vaan typerä, et juntti.Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?
(disclaimer: ei liity aiempiin viesteihin)
Minä voisin myydä edullisesti erittäin vähän käytetyn Turkin futismaajoukkueen fanipaidan, jos tarvitsee hyvää palvelua kebab-pizzeriassa.Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?
Eikö nuo molemmat paidat tarkoita nykyisi, lähes samaa?Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?
Sano Erdoganille terveisiä, että hoitaa tuon Nato-ratifioinnin mahdollisimman pian.Oon lentokentän taxfreessa ostamassa mm. salmiakkikossua matkaevääks pakettimatkalle Turkkiin.
Ei pidä sotkee politiikkaa elosteluun.Sano Erdoganille terveisiä, että hoitaa tuon Nato-ratifioinnin mahdollisimman pian.
Oliko varisverkoston vai jonkun toisen vassari/anarkomarkoporukan tarra?Näin lenkillä katuvalon tolppaan liimatun punaisen tarran, jossa oli kuva kommandopiposta ja teksti "ei feissii, ei keissii". Ehkä juntteus on väärä termi, mutta ainakaan äijämäinen asia ei ole kyseessä.
Sieltä olen elooni parhaat collarit löytänyt ikinä. Kävin jopa puoli vuotta myöhemmin asioikseni uudestaan jotta saisinko toiset varalle, mutta olivat harmikseni loppuneet.Muistutan pitkästä aikaa New Yorkerista. Voisiko juntimpia ja paskempia kuteita löytyä mistään. Juu ei. Halpoja ovat toki. Mutta myös todella rumia.
Täältä ne katujengit hakevat kuteensa, jos eivät onnistu Stockalta mitään varastamaan.
En arvostellut nyt Prismaa. Sieltä voi löytää jotain ihan hyvääkin. Jos kaipaa hyvää tasaväristä kauluspaitaa, mustaa, valkoista, tummansinistä, niin Prismasta löytyy kyllä järkevään hintaan. Perusvaatteita löytyy sieltä oikein hyvin. Olen itsekin ostanut joskus vaatteita Prismasta.Sieltä olen elooni parhaat collarit löytänyt ikinä. Kävin jopa puoli vuotta myöhemmin asioikseni uudestaan jotta saisinko toiset varalle, mutta olivat harmikseni loppuneet.
Käynyt usein noissa jopa Primassa. Kukaan ei oo nauranu enkä oo jengiytymään joutunut eli onnistunut ostos?
Et varmaankaan. Itse vaan puolustin sitä manaamaasi. Sillä olen oikein tyytyväinen collareihini edelleen, kuten Prismasta vuosia sitten ostamiini läpökköisiin, joilla olen siviilissä tallaillut helposti jo 2000vrk.En arvostellut nyt Prismaa. Sieltä voi löytää jotain ihan hyvääkin. Jos kaipaa hyvää tasaväristä kauluspaitaa, mustaa, valkoista, tummansinistä, niin Prismasta löytyy kyllä järkevään hintaan. Perusvaatteita löytyy sieltä oikein hyvin. Olen itsekin ostanut joskus vaatteita Prismasta.
New Yorker on vain oksettavaa halpaa trendipaskaa. Black Squad Projects ynnä muuta. Mitä roskamerkkejä.
Natsit?Jos tähän kansainvälistä näkökulmaa halutaan, niin joo, New Yorker oli tosi kova juttu joku 20 vuotta sitten, kun asuin Saksassa. Mutta ei se enää ole. Sieltä ostavat vaatteensa tiedätte-kyllä-ketkä.
Eiköhän niiden vaatteet tule jostain keskusvarastolta.Natsit?
Osa tais olla ihan Hugo Bossin käsialaa itseasiassa.Eiköhän niiden vaatteet tule jostain keskusvarastolta.
En ole design-kuteisiin pukeutuneita natseja nähnyt. Vastapuolta olen kyllä tuolla tavalla pukeutuneena nähnyt.Osa tais olla ihan Hugo Bossin käsialaa itseasiassa.
En ole design-kuteisiin pukeutuneita natseja nähnyt. Vastapuolta olen kyllä tuolla tavalla pukeutuneena nähnyt.
Auts. Mulla on Bossia. Vähän mutta kuitenkin. Keneltä kaikilta pitää nyt pyytää anteeksi?Hugo Boss (businessman) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org