Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 655
  • 13 543

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pienempinä kosseina polkupyörään viriteltiin erilaisia räpättimiä, ei tarvinnut itse päristä ajaessa ja hermoja sai kiristettyä, ei tietenkään omia. Ehkä tässä on jotain samaa.

Uskon @Surukuku n olevan älykäs poikkeama joukosta.
Kiitos näistä kauniista sanoista. Tosin, älykkyydestäni en tiedä, mutta poikkeama kylläkin oletetusta kertomallani tavalla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä pari vuotta Lemmyn poismenon jälkeen bändistä muodostui jokin helvetin vaatemerkki. En muista koskaan nähneeni Motörheadin paitaa/tuotteita missään ennen tuota.
En tiedä missä olet liikkunut ennen tuota mutta minä olen nähnyt Motörhead paitoja/tuotteita vuodesta 1980
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No kai sä sentään tiedät ne bändit joiden paitoja sulla on? Superjunttia on olla tietämättä ja pitää niitä silti. Tai jos se on Dropkick Murphy'sin paita.
Luinpa huolimattomasti aiemman tekstisi, pahoittelut siitä. Olen siis ylpeästi pelkkä juntti.
 

karvatursas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pauli Makkonen
En tiedä missä olet liikkunut ennen tuota mutta minä olen nähnyt Motörhead paitoja/tuotteita vuodesta 1980
Eipä ollut omaan silmään osunut. En tosin erityisemmin liikuskellut hard rock-porukoissa. Nykyään niitä vilisee katukuvassa jatkuvasti, tähän tyyliin:
Just tänään Citymarketissa käveli vastaan jotain 10-12 -vuotias pikkuflikka päällään jonkinlainen Motörhead-toppi päällään. Vähän sisäisesti hymyilytti ja meinasin kysyä mikä hänen suosikkipiiisinsä Motörheadilta oli, mutta se olisi ollut junttia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kun olin tällä viikolla Gojiran keikalla, edessäni seisoi hetken aikaa jäbä jolla oli farkkuliivit, jossa oli patchejä, ja yksi niistä oli "Jari Mäki Oy, Koskenkorva". Siis se firma joka tuo maahan jenkkisälää. Stetsoneita, vyönsolkia, yms. Mielestäni melko vahva suoritus tähän ketjuun.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Just tänään Citymarketissa käveli vastaan jotain 10-12 -vuotias pikkuflikka päällään jonkinlainen Motörhead-toppi päällään. Vähän sisäisesti hymyilytti ja meinasin kysyä mikä hänen suosikkipiiisinsä Motörheadilta oli, mutta se olisi ollut junttia.
Olisit käynyt sanomassa sille että sedän mielestä Motörheadin paras biisi on Jailbait.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: axe

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ollut omaan silmään osunut. En tosin erityisemmin liikuskellut hard rock-porukoissa. Nykyään niitä vilisee katukuvassa jatkuvasti, tähän tyyliin:
Minä pelkästään arvostan jos 10-12 vuotias on löytänyt Motörheadin hienouden. Itsekin olin tuossa ikähaarukassa kun kuulin ekaa kertaa kappaleen Motörhead
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olisit käynyt sanomassa sille että sedän mielestä Motörheadin paras biisi on Jailbait.
Kyllä. Aivan liian nuori että olisi voinut todeta "If you squueze my lizard, I'll put my snake on you".
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Minä pelkästään arvostan jos 10-12 vuotias on löytänyt Motörheadin hienouden. Itsekin olin tuossa ikähaarukassa kun kuulin ekaa kertaa kappaleen Motörhead
Eka ”oikee” bändi jonka keikalle pääsin. 15-vuotiaana. Ja vaan siksi, koska faija sai vanhemmiltaan luvan myös 15-vuotiaana mennä Motörheadin keikalle vuonna 1981. Harmi etten varmaan pysty jatkaa perunnettä. Tiedä sitten onko junttia vai ei.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Volbeat itseoikeutetusti ja ylivoimaisesti nro. 1. Listan jatkeeksi Slipknot, Motörhead, System of a Down ja Dropkick Murphy's.
Vetosolmun ja SOAD:n laittaminen junttilistalle kertoo henkilön olevan todella juntti!!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vetosolmun ja SOAD:n laittaminen junttilistalle kertoo henkilön olevan todella juntti!!
Aika paljon riippuu siitä miten kuuntelee. Onhan sitä varmaan porukkaa joka hämmentyy miksi System of a Downista on tullut yhtäkkiä poliittinen. Samaa ovat jotkut miettineet Rage Against the Machinen suhteen. Ihmettelivät että miksi bändi vastusti Trumpia ja republikaaneja kun olivat olleet aiemmin ihan hiljaa poliittisesta suuntautumisestaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suomalaiset Tallinnassa hotellin buffetaamiaisella. Ihmiset ryntäilevät kuin seitsemännessä taivaassa kun saavat lappaa pekonia ja munakokkelia lautaselle. Ja vieläpä ihan ULUKOMAILLA.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toinen toistaan kalliimpien aurinkolasien ja rannekellojen käyttäminen ja varsinkin niillä ylpeily. Aurinkolasit voivat näyttää coolilta, vaikka niiden hinta ei olekaan päälle tonnin. Rannekellon tärkein tehtävä on edelleen näyttää aikaa ja vaikka toki ymmärrän sellaisen parin kolmen tonnin satsauksen tyylikkääseen kelloon, niin mitä helvettiä ihminen tekee jollain 50 000 euron kellolla? Sillä summa saa hyvän auton taikka vaihtoehtoisesti luksusmatkan ympäri maailman.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suomalaiset Tallinnassa hotellin buffetaamiaisella. Ihmiset ryntäilevät kuin seitsemännessä taivaassa kun saavat lappaa pekonia ja munakokkelia lautaselle. Ja vieläpä ihan ULUKOMAILLA.
Aina saa sinuakin hävetä. Heh.

Jäitkö siis jalkoihin ja sitä kautta ilman ruokaa?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Rannekellon tärkein tehtävä on edelleen näyttää aikaa ja vaikka toki ymmärrän sellaisen parin kolmen tonnin satsauksen tyylikkääseen kelloon, niin mitä helvettiä ihminen tekee jollain 50 000 euron kellolla? Sillä summa saa hyvän auton taikka vaihtoehtoisesti luksusmatkan ympäri maailman
Mitä ihminen tekee miljoonan Ferrarilla? Tietysti ajaa sillä. Jos ihmisellä on varaa laittaa kelloon tuo 50k niin uskon kyllä vahvasti että autona on jokin muu kuin Toyota Avensis. Nämä ihmiset myös viettää loman takuulla muualla kuin ruotsinlaivalla sukellusvene luokassa. Silloin kun on liitua millä piirtää niin kannattaa piirtää. Ostat palveluita ja raha lähtee kiertää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös