Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Korkeakulttuuria, etenkin brittifanien keskuudessa.Mites toi jalkapallo verrattuna jääkendoon?
Korkeakulttuuria, etenkin brittifanien keskuudessa.Mites toi jalkapallo verrattuna jääkendoon?
Qatarissa se juomapuolen puute taitaa olla brittifabeille pelkästään hyväksi. Ja kaikille muillekin.Korkeakulttuuria, etenkin brittifanien keskuudessa.
Kaikille muille etenkin sen takia ettei brittifanit saa juomista.Qatarissa se juomapuolen puute taitaa olla brittifabeille pelkästään hyväksi. Ja kaikille muillekin.
Sitä tuossa hainkin.Kaikille muille etenkin sen takia ettei brittifanit saa juomista.
Olihan se. Oli muinoin myydyin auto Suomessa ja sen kunniaksi oli tienvarsimainos. Lada-eniten levinnyt Suomen teille.Olikos Lada myös se Suomen levinnein auto?
Kaikki jouluhössöttäminen on aina saaanut meikäläisen näkemään punaista. Kauppakeskuksissa käyminenkin on yhtä helvettiä 15.11-23.12 välisenä aikana, kun joululaulut tulee korvista ulos jo 5 minuutin jälkeen.Joulukonserteissa käyminen marraskuussa ja jopa sitä ennen. Hössöttäminen joulusta pahimmillaan puoli vuotta ennen joulua
Se on helppo huudella kun on vaimo. Toisten on vaan tyydyttävä vetämään mäyräkoiria.Kaikki jouluhössöttäminen on aina saaanut meikäläisen näkemään punaista. Kauppakeskuksissa käyminenkin on yhtä helvettiä 15.11-23.12 välisenä aikana, kun joululaulut tulee korvista ulos jo 5 minuutin jälkeen.
Jouluruokakaan ei ole mun juttuja, kun koronajouluna oltiin vaimon kanssa kaksistaan kotona, niin totesin että laitetaan kunnon pippuripihvit eikä yhtäkään jouluruokaa kehiin, ja se oli oikein toimiva idea.
Sinkkuaikoina kävi yleensä jouluaattona baarissa, onneksi sellaista tarjontaa on nykyään olemassa ei niin jouluihmisiä varten.
Just olin tulossa samaa linkkaamaan. Tässä ko. video:Ei nyt junttimaisinta, mutta junttia käytöstä silti. Ikävää, että Suomessa ei voi tälläisessä tapauksessa laittaa tekijän nimeä ja kuvaa lehteen, oppisi ehkä jatkossa käyttäytymään ihmisiksi.
Nettivideo raivostuttaa: Rakennusliikkeen toimitusjohtaja paiskoi sviitin huonekaluja mereen
Tallink Silja on laskuttanut tekijöitä kalusteista. Mahdollisista lisätoimista ei vielä ole päätetty. Netissä leviävä video on raivostuttanut suomalaisia.www.iltalehti.fi
Just olin tulossa samaa linkkaamaan. Tässä ko. video:
Ehkä junttimaisinta mitä olen koskaan nähnyt.
Just olin tulossa samaa linkkaamaan. Tässä ko. video:
Ehkä junttimaisinta mitä olen koskaan nähnyt.
Piänen googlailun perusteella tää toimari Otto Kranni vaikuttaa todella sivistyneeltä ja fiksulta herrasmieheltä.Pimura Oy, sekalaista rakentamista ja sekoilua vuodesta 2021.
Korkkarit kattoon… Ilmeisesti vihjaat, että voimaantunut rempseys on junttia.Kaija Koo
TikTok-videoiden perusteella on aivan helvetin lapsellinen tyyppi.Piänen googlailun perusteella tää toimari Otto Kranni vaikuttaa todella sivistyneeltä ja fiksulta herrasmieheltä.
Hei!Meni tunteisiin Pimuran jannujen touhut. Laitoin firman kotisivuille pari "tarjouspyyntöä".
Ihan vitun säälittävää, kun köyhä yrittäjä vaihtaa kerran vuodessa vapaalle. Kölin ali. Hei hei.Ei nyt junttimaisinta, mutta junttia käytöstä silti. Ikävää, että Suomessa ei voi tälläisessä tapauksessa laittaa tekijän nimeä ja kuvaa lehteen, oppisi ehkä jatkossa käyttäytymään ihmisiksi.
Nettivideo raivostuttaa: Rakennusliikkeen toimitusjohtaja paiskoi sviitin huonekaluja mereen
Tallink Silja on laskuttanut tekijöitä kalusteista. Mahdollisista lisätoimista ei vielä ole päätetty. Netissä leviävä video on raivostuttanut suomalaisia.www.iltalehti.fi
Vapaalle saa vaihtaa, mutta jos on totaalinen idiootti vapaalle vaihtaessaan, niin saa kyllä kantaa vastuun seurauksista. Aika moni yrittäjä vaihtaa useita kertoja vuodessa vapaalle, eikä koskaan joudu otsikoihin tai tee mitään näin typerää.Ihan vitun säälittävää, kun köyhä yrittäjä vaihtaa kerran vuodessa vapaalle. Kölin ali. Hei hei.