Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 125
  • 13 543

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Helteellä pitkissä housuissa ja pitkähihaisessa paidassa kulkevat näyttävät ihan vitun junteilta. Eikö tule muka kuuma?

Sen ymmärrän että jotkut etelänmaalaiset näin tekee. Osallahan on helteellä jopa talvitakki....
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Helteellä pitkissä housuissa ja pitkähihaisessa paidassa kulkevat näyttävät ihan vitun junteilta. Eikö tule muka kuuma?

Sen ymmärrän että jotkut etelänmaalaiset näin tekee. Osallahan on helteellä jopa talvitakki....
Oltiin aikoinaan katsomassa judon EM-kisoja Lontoossa Crystal Palacen urheiluhallissa - pidettiin vapun aikaan. Mentiin aamupäivällä pelipaikoille ja meille suomalaisille keli oli jopa lämmin, yli 20°C kuitenkin. Kaverin kanssa hallin sivulla nurtsilla loikoiltiin vähän aikaa ilman paitaa, kun ei ollut kiire ja edellinen ilta vielä painoi, kun paikalle pölähti Turkin joukkueen porukkaa. Yksi kielitaitoinen tuli kysymään, ollaanko eskimoita tms. hylkeenpyytäjiä, kun ollaan niin vähissä vaatteissa - heillä oli toppatakit ja korkeakauluksiset villapaidat vielä alla. Kerrottiin tietysti olevamme suomalaisia, jolloin kaverin ilme kirkastui ja totesi: "Eskimoita, arvasin!"
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Amerikan-Kasi saapuu perheineen kesäksi Suomeen ja paistattelee/patsastelee joka päivä, ihan joka päivä, keltaisenlehdistön sivuilla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Auringonotto - aivan helvetin junttimaista ja erityisesti aivan vitun tylsää.

Nokitan sillä, että aurinkoa ottavan miehen päällä on ollut Uuno Turhapuro -mallin verkkopaita ja nahka palanut ihan punaiseksi. Sitten esitellään mahaa ja rintaa ylpeinä, kuinka nyt näytetään joulukinkulta.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kaikkien Guccin, Yves Saint Laurentin, Louis Vuittonin jne merkkisten vaatteiden käyttäminen. Tässähän tärkeintä ei ole oma tyyli, eikä se onko vaate hieno. Ainoastaan se, että se merkki näkyy ja tulee varmasti ilmi, että käytetään jonkun kalliin brändin tuotteita.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Helteellä pitkissä housuissa ja pitkähihaisessa paidassa kulkevat näyttävät ihan vitun junteilta. Eikö tule muka kuuma?

Sen ymmärrän että jotkut etelänmaalaiset näin tekee. Osallahan on helteellä jopa talvitakki....
Olen täysi juntti, koska teen näin...
Johtuen siitä, että palan auringossa hetkessä, ja kehossani on nuoruuden typeryyksien aiheuttamia arpia, joita ei kiinnosta esitellä kaikille...
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Kaikkien Guccin, Yves Saint Laurentin, Louis Vuittonin jne merkkisten vaatteiden käyttäminen. Tässähän tärkeintä ei ole oma tyyli, eikä se onko vaate hieno. Ainoastaan se, että se merkki näkyy ja tulee varmasti ilmi, että käytetään jonkun kalliin brändin tuotteita.
Varsinkin, ku vain murto-osa näiden brändien tuotteista tuolla kadulla on originaaleja.
Paras on tietenkin sellanen tuote, jossa on vaikka kaikki noi merkit.
Kaveri osti jostain etelästä sellasen paidan ihan vaan piruuttaan. Käy sellasella ”designsalilla” treenaamas ja pitää sitä salipaitana. Toimii.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Varsinkin, ku vain murto-osa näiden brändien tuotteista tuolla kadulla on originaaleja.
Paras on tietenkin sellanen tuote, jossa on vaikka kaikki noi merkit.
Kaveri osti jostain etelästä sellasen paidan ihan vaan piruuttaan. Käy sellasella ”designsalilla” treenaamas ja pitää sitä salipaitana. Toimii.
Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.
Menisi varmaan ihmettelyketjuun, mutta on todella vaikea löytää kohtuullisen hyvälaatuista t-paitaa jollain maltillisella logolla. Mua kiinnosta pätkääkään kantaa päälläni jotain Hilfigerin paitaa, jossa on kissankokoinen TOMMY-teksti. Tai BOSS, ihan mikä vaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.
Joo - ei se aina ole hinnasta kiinni...
Nimittäin, vuosituhannen vaihteessa jokaisella itseään kunnioittavalla (keskiluokkaisella) Pietarilaisnaisella oli käsilaukkuna Nivean muovikassi, siis sellainen, jossa oli kädensijat erikseen ja iso pyöreä Nivea-logo molemmilla puolilla. Ah, sitä onnea, kun sellaisen kanssa kulki metroaseman laiturilla nokka pystyssä katsellen hieman alentuvasti vähäosaisempia, joilla oli vain joku nuhruinen kangaspussukka tai muovipussi.
Tuli kerran puheeksi toimistollamme moinen erikoisuus ja toimistohengettäremme oli tukehtua pikkuleipäänsä, mutta toivuttuaan nosti hieman nolona pöytänsä takaa jaloistaan... niin, minkäpä muun kuin Nivean muovikassin...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Originaali tai ei, niin junttia on. Originaali vaatteita itse lähinnä tarkoitin. Kiteytettynä siis joku 400€ guccin t-paita helvetin isolla logolla on todella junttia, vaikka sen käyttäjä varmaan pitääkin itseään ylimmän luokan kansalaisena.

Mitä sitä ihmisestä koskaan tietää? Millainen ihminen on vastaantulija, on sillä sitten päällä ihan mitä tahansa. Onko ahdistusta, masennusta, puoliso lähtenyt lätkimään? En nyt tarkoita lainaamaani kirjoittajaa, vaan yleisesti, koska sattui silmään ja just viime viikolla eräs ystäväni oli vähän sillä mielellä, että mulla on noussut varmaan kusi hattuun enkä viitti olla enää hänen kanssaan tekemisissä, koska muutettavat muuttaen olin ollut merkkipaita päällä. Vakuutin, että olen edelleen se sama ahdistunut ääliö kuin ennenkin. Toivottavasti uskoi.

Sitä vaan, että rauhaa ja rakkautta kaikille! Nyt oli kyllä yyberjunttia. HYMIÖ.
 

lihaani

Jäsen
Kyllä sandaalit ja nilkkasukat ovat Se juttu.
Vaikka näin pukeutunut olisi Kaiken Teorian keksijä, niin tämä asuste lyö junttiudessaan kaiken.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä sandaalit ja nilkkasukat ovat Se juttu.
Vaikka näin pukeutunut olisi Kaiken Teorian keksijä, niin tämä asuste lyö junttiudessaan kaiken.
Ilmeisesti tarkoitat mies-oletettuja, nais-oletetuillahan tuo on paremmin sääntö kuin poikkeus.

Juu - en käytä sukkia sandaalien kanssa!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tarkoitatko idän ylivoimaista naiskuulamörssäriä, joka juhli olympiakultaansa viikset vipattaen?
Ei kun ihan tavallisia kauniita naisia, jolla on tapana pitää sandaalien kanssa nilkkasukkia.
Puhuin vain mies- ja nais-oletetuista nykytrendin mukaan, etteivät tiedostavat piirit vetäisi hernettä keuhkoputkeensa ja rupeaisi syyttämään minua sukupuolirasistiksi, raiskaajaksi, pedofiiliksi tai irstaaksi setä-mieheksi.
 
Viimeksi muokattu:

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mitä sitä ihmisestä koskaan tietää? Millainen ihminen on vastaantulija, on sillä sitten päällä ihan mitä tahansa. Onko ahdistusta, masennusta, puoliso lähtenyt lätkimään? En nyt tarkoita lainaamaani kirjoittajaa, vaan yleisesti, koska sattui silmään ja just viime viikolla eräs ystäväni oli vähän sillä mielellä, että mulla on noussut varmaan kusi hattuun enkä viitti olla enää hänen kanssaan tekemisissä, koska muutettavat muuttaen olin ollut merkkipaita päällä. Vakuutin, että olen edelleen se sama ahdistunut ääliö kuin ennenkin. Toivottavasti uskoi.

Sitä vaan, että rauhaa ja rakkautta kaikille! Nyt oli kyllä yyberjunttia. HYMIÖ.
Eihän sitä tiedäkään. Kaikillahan meillä jotain on päällänsä (siis huolia). Ainut mitä näistä ”gucceista” tietää, on se, että ovat juntteja.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Olen täysi juntti, koska teen näin...
Johtuen siitä, että palan auringossa hetkessä, ja kehossani on nuoruuden typeryyksien aiheuttamia arpia, joita ei kiinnosta esitellä kaikille...

Ja lisäksi monilla on pahoja pigmenttiongelmia joiden takia on vaan yksinkertaisesti suojauduttava auringolta.

eli tätä junttimaisena pitänyt on junttimaisinta ikinä, koska ei asiaa osannut ajatella kuin näkökysymyksenä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Crocsit ovat mukavammat kuin jotkut Armanin pikkukengät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös