Tai kanavan vaihtamista.Suosittelen radion sulkemista.
Tai kanavan vaihtamista.Suosittelen radion sulkemista.
Kaikki "mukahauskat" tekstipaidat.
Entä oikeasti hauskat?Kaikki "mukahauskat" tekstipaidat.
EsimerkkejäEntä oikeasti hauskat?
Esimerkkejä
Muutamia vuosia sitten (olin varmaan kuitenkin jo reippaasti yli 25-vuotias ja useita vuosia asunut yhdessä nykyisen avovaimoni kanssa) isäni toi mulle tuliaisiksi ulkomailta paidan jossa luki FBI- Female Body Inspector. Oli vielä paitaa antaessaan hilpeä ja ylpeä. Koita siinä sitten olla kohtelias ja kiitellä lahjasta.
Tuskassa näin joku vuosi paidan tekstillä:En oo koskaan törmännyt yhteenkään oikeasti hauskaan, mutta saa tosiaan laittaa esimerkkejä niin katsellaan.
Esimerkkejä
Ehkä se onkin junttia kävellä kaupungilla ”läppäjätkänä” ajatellen ”haha hyvä läppä tämä paita lol kattokaa kaikki”Ei sillä, että käyttäisin, mutta en oikein ymmärrä tätä paitakeskustelua, jos puhutaan heinäkuusta.
Se on aika junttia kuinka monet ei ehkä tajua kuinka noita paitoja pidetään päällä myös ns. läpällä. Kivasti näyttää toimivan.
Tokihan se on junttia, jos sillä lailla normielämässä on tuollaisia. Aika monet niistä on aika hauskojakin.
Korjataan sen verran, että tuo sketsi oli luultavasti Vintiöistä.Toi gynekologi -paita ylempänä taitaa muuten olla johdannainen siitä vanhasta Kummeli-sketsistä, jossa 2 äijää seisoi jonkun tapahtuman reunamilla ja käsissään kyltti: ilmainen mammografia
Korjataan sen verran, että tuo sketsi oli luultavasti Vintiöistä.
Vintiöt - Kokemäen poikamiesyhdistys
Esimerkkejä
Minä käytän nuolaisun ja käden sijasta porsaankyljystä. Pysyy tukka ja kateelliset kuosissa.Tukan sliippaaminen syljellä. Näitä on oikeasti vielä. Näin äsken. Käden nuolaisu ja sivutukka kuntoon.
En usko. Olet vain katsonut velipuolikuusi ja nyt esität parempaa kuin oletkaan.Minä käytän nuolaisun ja käden sijasta porsaankyljystä. Pysyy tukka ja kateelliset kuosissa.
Työpaikan kahvihuoneessa omasta puhelimesta alle vuoden ikäisten lasten kuvien esittely muille ja lässyttäminen siihen päälle. Etenkin tietyn profiilin naiset tekevät tuota riesaksi asti. Pahimmillaan jopa vertailevat ja kilpailevat jollain serkun siskon likan lasten "edustus"kuvilla.
Voidaan tietysti ajatella kuinka se itsessään on typerää käydä siellä kahvihuoneessa (en käy), mutta tuo ei ole koskaan hyvä asia, Töissä ollaan töiden takia, pidetään ne sukujuhlat sitten muulloin.
Juu kyllä tämän jälkeen jää väliin. Silloin, kun älykännykät saavuttivat keski-ikäiset naiset, tapahtui jotain peruuttamatonta.