Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 617 118
  • 13 538

teppana

Jäsen
Tuosta on aina välillä juttuja julkaistu että normaalin elämisen kieltäminen ei ole talon järjestyssäännöillä mahdollista ja suihkussa käynti keskellä yötä kuuluu näihin mitä ei voi kieltää.

Näin olen itsekin kuullut. Onhan noita kaikkia sekopäisiä taloyhtiön sääntöjä netissä tullut vastaan. Joskus vuonna keppi ja kivi tuli vastaan (aitoudesta en tiedä) netissä kuva taloyhtiön säännöistä joissa kiellettiin käytävillä tai muissa tiloissa liikkuminen sairaana. Ei siis mitenkään niin, että ei saisi lorvia sairaana käytävillä vaan ihan käskettiin hommaamaan joku terve ihminen tuomaan ruokaa yms. jos on sairaana.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen jo vuosikausia pitänyt julkisilla paikoilla räkimistä junttiuden suhteellisuusteoriana, eli kivijalkana kaikkeen siihen liittyvään, mutta jos on nähnyt miehen ravintolan terassilla ilman paitaa, niin se asettuu ko. kivijalan rinnalle kyllä vahvana.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
-Jone Nikula uhoamassa radiossa.
-Jone Nikula nauramassa "äijämäisesti" radiossa.
-Jone Nikula kiroilemassa radiossa.
-Jone Nikula äijäilemässä radiossa.
-Jone Nikula kehuskelemassa Hynystä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Jone Nikula uhoamassa radiossa.
-Jone Nikula nauramassa "äijämäisesti" radiossa.
-Jone Nikula kiroilemassa radiossa.
-Jone Nikula äijäilemässä radiossa.
-Jone Nikula kehuskelemassa Hynystä.
Koko Jone Nikula on junttiuden multihuipentuma. Tuo nimi "Jone Nikula" jo itsessään tekee juntin, ja sit vielä sitä junttiutta pitää korostaa ulkonäöllä ja puheilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
-Jone Nikula uhoamassa radiossa.
-Jone Nikula nauramassa "äijämäisesti" radiossa.
-Jone Nikula kiroilemassa radiossa.
-Jone Nikula äijäilemässä radiossa.
-Jone Nikula kehuskelemassa Hynystä.
Nikula on kyllä kieltämättä juntti, mutta kyllä näistä kahdesta vielä juntimpi on tuo Hynynen. Etenkin silloin kun saa alkoholia. Tosin mies ei kyllä kiellä omaa junttimaisuuttaan, eli siitä pisteet.

Mutjoo hyvin tiivistetty Jone Nikulan radio-ohjelma tuossa.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olennainen osa Nikulaa on tuollainen heviäijäimago, jota välillä maustaa jutuillaan tarkoituksellisesti. Pohjimmiltaan silti helkkarin sivistynyt ja tietoviisas kaveri. Mielestäni miellyttävimmän kuuloinen aktiiviradiojuontajista.

Paitsi silloin, kun öyhöttää liikaa poliittisia mielipiteitään faktana eetterissä.

Liittyen ketjun aiheeseen: näin tällä viikolla Toyota Celican, jonka tuulilasin yläreunaan oli lyöty Carpe Diem -koristetarra. Sivuikkunassa oli myös jotain sivistävää tekstiä muille teilläliikkujille, mutta jätin junttina tarkemman lukemisen väliin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enemmän tota heviäijä-imagoaan Nikula yrittää puhetavallaan ja sanavalinnoillaan tuoda esiin ”sivistystään”, mikä vasta vaivaannuttavaa onkin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enemmän tota heviäijä-imagoaan Nikula yrittää puhetavallaan ja sanavalinnoillaan tuoda esiin ”sivistystään”, mikä vasta vaivaannuttavaa onkin.

Jep. Jos vertaa esim Toni Wirtaseen, joka on oikeasti varsin fiksunoloinen tyyppi Nikulaan verrattuna vaikka jotain samaa heidän puhetavoissaan on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
-Jone Nikula uhoamassa radiossa.
-Jone Nikula nauramassa "äijämäisesti" radiossa.
-Jone Nikula kiroilemassa radiossa.
-Jone Nikula äijäilemässä radiossa.
-Jone Nikula kehuskelemassa Hynystä.
Suosittelen radion sulkemista.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Liitteet

  • Screenshot_20190718-203116__01.jpg
    Screenshot_20190718-203116__01.jpg
    135,9 KB · kertaa luettu: 472

teppana

Jäsen
Muutamia vuosia sitten (olin varmaan kuitenkin jo reippaasti yli 25-vuotias ja useita vuosia asunut yhdessä nykyisen avovaimoni kanssa) isäni toi mulle tuliaisiksi ulkomailta paidan jossa luki FBI- Female Body Inspector. Oli vielä paitaa antaessaan hilpeä ja ylpeä. Koita siinä sitten olla kohtelias ja kiitellä lahjasta.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Muutamia vuosia sitten (olin varmaan kuitenkin jo reippaasti yli 25-vuotias ja useita vuosia asunut yhdessä nykyisen avovaimoni kanssa) isäni toi mulle tuliaisiksi ulkomailta paidan jossa luki FBI- Female Body Inspector. Oli vielä paitaa antaessaan hilpeä ja ylpeä. Koita siinä sitten olla kohtelias ja kiitellä lahjasta.

Toverini! Itse omistin KGB - Keeps Getting Bigger - paidan. Ite ostin!! Tosin siitä alkaa olla jo 17-18 vuotta, joten rikos lienee vanhentunut. Lisäksi

Lisäksi perinteisempänä printtinä minulla on ollut paita jossa teksti Paha kurki.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Esimerkkejä

Joo kyllä ne oikeasti hauskat on niin harvinaisia, että just nyt ei tuu mitään mieleen...

Toi gynekologi -paita ylempänä taitaa muuten olla johdannainen siitä vanhasta Kummeli-sketsistä, jossa 2 äijää seisoi jonkun tapahtuman reunamilla ja käsissään kyltti: ilmainen mammografia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei sillä, että käyttäisin, mutta en oikein ymmärrä tätä paitakeskustelua, jos puhutaan heinäkuusta.

Se on aika junttia kuinka monet ei ehkä tajua kuinka noita paitoja pidetään päällä myös ns. läpällä. Kivasti näyttää toimivan.

Tokihan se on junttia, jos sillä lailla normielämässä on tuollaisia. Aika monet niistä on aika hauskojakin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei sillä, että käyttäisin, mutta en oikein ymmärrä tätä paitakeskustelua, jos puhutaan heinäkuusta.

Se on aika junttia kuinka monet ei ehkä tajua kuinka noita paitoja pidetään päällä myös ns. läpällä. Kivasti näyttää toimivan.

Tokihan se on junttia, jos sillä lailla normielämässä on tuollaisia. Aika monet niistä on aika hauskojakin.
Ehkä se onkin junttia kävellä kaupungilla ”läppäjätkänä” ajatellen ”haha hyvä läppä tämä paita lol kattokaa kaikki”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös