Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 627 800
  • 13 559

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
eikä Sheeran nyt kuitenkaan mikään ikoninen hahmo ole kuten esim. Madonna tai Bono
No ei tietysti olekaan vielä koska on ollut pinnalla jonkun 6-7 vuotta. Eihän noihin nyt ole mitään mieltä lähteä vertaamaan kun toisilla on vuosikymmenten etumatka. Katsotaan aikaisintaan joskus 5-10 vuoden päästä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tämän ketjun taso laskee huomattavan alas. Lievästi ärsyttäviä juttuja raportoidaan junttimaisina. Hävetkää.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kuka on Nordin? Mua pyydettiin sen keikalle Allas Sea Pooliin huomenna ja onko sinne meneminen junttia?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta luulisi että ihminen joka ei tiedä kuka on Ed Sheeran niin tuskin tietää sen ihmeemmin Eminemiä tai Metallicaa. Silloin ei varmastikaan vaan seuraa viihde- ja musiikkimaailmaa niin tarkasti että olisi jäänyt mieleen.

Jos on ehtinyt syntyä 80-luvun puolella tai aiemmin, niin kyllä Nuo nimet on jääneet päähän.

Tiedän vain minkä näköinen tämä heppu on, mutta en ole kuullut hänen musiikkiaan. Radiota en kuuntele käytännössä ikinä, enkä myöskään seuraa mitä viihdealalla tapahtuu.

En osaa hävetä tietämättömyyttäni,mutta en ole myöskään ylpeä siitä ettei kiinnosta koko juttu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Mulla on sopimus pupujen kanssa.."
Tästä tulikin mieleen. Vanhojen miljoona kertaa kuultujen vitsien tai muiden läppien kertominen ja sitten perään vielä omat naurut. Ei jumalauta. Oma isäni on tässä ihan mestari. Samoja hassunhauskoja hokemia olen saanut kuulla koko elämäni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tästä tulikin mieleen. Vanhojen miljoona kertaa kuultujen vitsien tai muiden läppien kertominen ja sitten perään vielä omat naurut. Ei jumalauta. Oma isäni on tässä ihan mestari. Samoja hassunhauskoja hokemia olen saanut kuulla koko elämäni.
Et vaan ymmärrä, juntti.

T. Miljoona kertaa kuultujen läppien kertomisen ja niille nauramisen mestari
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tästä tulikin mieleen. Vanhojen miljoona kertaa kuultujen vitsien tai muiden läppien kertominen ja sitten perään vielä omat naurut. Ei jumalauta. Oma isäni on tässä ihan mestari. Samoja hassunhauskoja hokemia olen saanut kuulla koko elämäni.

Heh joo, ja vielä kun kertoja oikeasti luulee lohkasevansa toooosi hyvän vitsin/läpän, jota ei ole ennen kuultukaan, niin aijjai... todellakin oikeassa ketjussa ollaan tuon kans :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toki omille vitseille nauraminen kokonaisuudessaan (vaikka ne olisivat hyviäkin) kuuluu tähän ketjuun.
Joo tietty vakavuus pitää olla vitsejä kerrottaessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvällä tavalla on kyllä junttiketjun kamaa tämä Ylen ralliradion iltaohjelma Bensaa suonissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Termi ”lentohäpeä” ja kaikki mikä liittyy siihen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
On ihan hemmetin junttimaista, jos lounasbuffetissa ym. vetää aina ittensä sellaseen ähkyyn, että sen jälkeen on lähes toimintakyvytön. "Syödään kukerran saa niimpaljonkuhaluu". Jos ei osaa lautasen sisältöä edes auttavasti rakentaa, vaikka kaikki palikat olisi nenän edessä vierekkäin, niin saa kyllä juntti-tatuoinnin otsaansa :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä. Tai siis me. Järven rannalla, palju lämpiää. Alkoholiton siideri, molemmilla. Uistelemaan illasta.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On ihan hemmetin junttimaista, jos lounasbuffetissa ym. vetää aina ittensä sellaseen ähkyyn, että sen jälkeen on lähes toimintakyvytön. "Syödään kukerran saa niimpaljonkuhaluu". Jos ei osaa lautasen sisältöä edes auttavasti rakentaa, vaikka kaikki palikat olisi nenän edessä vierekkäin, niin saa kyllä juntti-tatuoinnin otsaansa :)

Täältä nousee käsi pystyyn. Sen olen jo tähän ikään mennessä oppinut, että kaikkea ilmaista viinaa ei tarvitse juoda. Mutta sitä, että buffet-pöydässä osaisi syödä silleen sivistyneesti ja sopivasti en ole vielä oppinut eikä taida yksi ihmisikä edes riittää siihen. Buffet lounaan sallin itselleni ainoastaan kerran viikossa juuri tästä syystä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
On ihan hemmetin junttimaista, jos lounasbuffetissa ym. vetää aina ittensä sellaseen ähkyyn, että sen jälkeen on lähes toimintakyvytön. "Syödään kukerran saa niimpaljonkuhaluu". Jos ei osaa lautasen sisältöä edes auttavasti rakentaa, vaikka kaikki palikat olisi nenän edessä vierekkäin, niin saa kyllä juntti-tatuoinnin otsaansa :)

Saati sitten että vedät itsesi ähkyyn ja silti sinulla on edessäsi 4 puolitäyttä lautasta ruokaa. Näitähän näkee eniten hotellien aamiaisbuffissa. Voi sitä hävikin määrää...

Ihminen on tyhmä eläin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saati sitten että vedät itsesi ähkyyn ja silti sinulla on edessäsi 4 puolitäyttä lautasta ruokaa. Näitähän näkee eniten hotellien aamiaisbuffissa. Voi sitä hävikin määrää...

Ihminen on tyhmä eläin.
Onneksi nykyään tuota hävikkiruokaa voi myös ostaa pois. Ja olisihan se jopa fiksua jos jostain hotellin aamiaisbuffasta tai lounaspöydästä saisit ihan oikeasti vaikka ottaa sitä ruokaa mukaan, edellytyksenä se että tuo jonkun oman rasian mihin sitä laitetaan.

Toki suomalaisilla lähtisi tässäkin mopo ihan lapasesta ja sitä ruokaa sitten kanssa mätettäisiin mukaan ihan kunnolla. Toki sitä voisi hillitä sillä että edellytyksenä sen ruuan hamstraamiselle on myös se että pitää myös syödä se n. 10 euron hintainen lounas siellä paikassa ja vasta sen jälkeen ottaa omiin astioihin mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onneksi nykyään tuota hävikkiruokaa voi myös ostaa pois. Ja olisihan se jopa fiksua jos jostain hotellin aamiaisbuffasta tai lounaspöydästä saisit ihan oikeasti vaikka ottaa sitä ruokaa mukaan, edellytyksenä se että tuo jonkun oman rasian mihin sitä laitetaan.

Toki suomalaisilla lähtisi tässäkin mopo ihan lapasesta ja sitä ruokaa sitten kanssa mätettäisiin mukaan ihan kunnolla. Toki sitä voisi hillitä sillä että edellytyksenä sen ruuan hamstraamiselle on myös se että pitää myös syödä se n. 10 euron hintainen lounas siellä paikassa ja vasta sen jälkeen ottaa omiin astioihin mukaan.
Itse en tiedä tarinan todenperäisyyttä, mutta tuttavani joka oli töissä PUP:lla eli siis Pirkanmaan Uudella Panimolla Nokialla, kertoili joskus että kun aikanaan lanseerattiin Pate-olut (Mustajärvi itse komeili etiketissä jossain tunnelmakuvassa), niin Patelle ei luvattu rojaltteja vaan sovittiin että Turpiini saa itse hakea omaan käyttöön panimolta nimikkojuomaansa ilmaiseksi. Ekan satsin valmistuttua Pate oli hurauttanut jollain Mitsubishi Canterilla tai vastaavan luokan kulkupelillä pihaan ottamaan lastin kyytiin. Junttia vai pelisilmää, kukin päättäköön itse. Sopimusta kuulemma tarkistettiin tämän jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös