Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 617 388
  • 13 539

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika junttimaista vittuuntua siitä, että lukihäiriöinen kirjoittaa väärin. Vähän sama jos vittuuntuisi siitä, että sokea käveli vahingossa päin. No jokainen tyylillään, vaikka mielestäni toi on jo aika tyylitöntä,eli junttia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
massat kokoontuu seuraamaan skodacuppia
skodacupista
skodacuppi

Skoda-cupin hokeminen jatkuvasti ja väärin kirjoitettuna sekä itsensä ylentäminen massojen yläpuolelle on moninkertaisesti niin junttia kuin jääkiekon MM-kisojen seuraaminen toukokuussa.

Jääkiekon aikuisten maajoukkueturnauksista juntein on World Cup jota ehkä joskus pelataan 8-12 vuoden välein, viimeksi sekajoukkueilla ja seuraavaksi 2020 ei ollenkaan. Seuraavaksi junttilistalla ovat edelliset EHT-joukkueilla pelatut olympialaiset joihin sai osallistua venäläisiä urheilijoita doping-skandaalista huolimatta. Vähiten junteimmat ovat MM-kisat, joihin pääsee turnauksen loppuvaiheissa halutessaan osallistumaan kaikkien Euroopan joukkueiden pelaajia sekä 29/31 NHL-joukkueen pelaajia. NHL-finalistit jäävät ulkopuolelle, mutta ainakin tänä vuonna jopa konferenssifinaaleista ehtii MM-ratkaisupeleihin.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Skoda-cupin hokeminen jatkuvasti ja väärin kirjoitettuna sekä itsensä ylentäminen massojen yläpuolelle on moninkertaisesti niin junttia kuin jääkiekon MM-kisojen seuraaminen toukokuussa.
No minun täytyy sitten olla juntti ei voi mitään. Skodacuppi on termi, jota olen käyttänyt usein esimerkiksi whatsapp-keskusteluissa. Kyseisellä sanalla on hieman negatiivisia konnotaatioita, mutta ihan leikkimielisesti sitä voi käyttää(?).

Rivien välistä on ehkä muutamassa aiemmassa viestissäni ollut luettavissa, että olen nostanut itseäni tiettyjen "ryhmien" yläpuolelle. Tähän on kuitenkin sortunut 95% Jatkoajan käyttäjistä. Ehkä sinulle on jäänyt jotain hampaankoloon jostain aiemmasta viestistäni? Tässä yhteydessä ei sen sijaan ollut tarkoitus nostaa itseäni massoja ylemmäksi millään tasolla vaan verrata skodacuppi vs super-pouli. Molempien seuraaminen on junttia, jos ei seuraa lajia muuten. Super-poulin seuraajat on ehkä vähemmän juntteja ja enemmän hipstereitä loppujen lopuksi?

Jääkiekon mm-kisat tulee olemaan tapahtuma, jota seuraan todella tarkasti tänäkin vuonna niin urheilun kuin vedonlyönninkin takia. Itse en edes seuraa NFL:ää, mutta tunnen useita, jotka seuraa sitä. @Roger Moore totesi, että se on hyvin pitkälle sukupolvikysymys ja sitähän se on. Tuskin yli nelikymppisistä laajasti urheilua seuraavista henkilöistä kovinkaan moni seuraa NFL:ää, mutta 15-30v ikähaarukkaan osuvista prosenttimäärä on paljon suurempi.
 
Viimeksi muokattu:

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
No minun täytyy sitten olla juntti ei voi mitään. Skodacuppi on termi, jota olen käyttänyt usein esimerkiksi whatsapp-keskusteluissa. Kyseisellä sanalla on hieman negatiivisia konnotaatioita, mutta ihan leikkimielisesti sitä voi käyttää(?).

Rivien välistä on ehkä muutamassa aiemmassa viestissäni ollut luettavissa, että olen nostanut itseäni tiettyjen "ryhmien" yläpuolelle. Tähän on kuitenkin sortunut 95% Jatkoajan käyttäjistä. Ehkä sinulle on jäänyt jotain hampaankoloon jostain aiemmasta viestistäni? Tässä yhteydessä ei sen sijaan ollut tarkoitus nostaa itseäni massoja ylemmäksi millään tasolla vaan verrata skodacuppi vs super-pouli. Molempien seuraaminen on junttia, jos ei seuraa lajia muuten. Super-poulin seuraajat on ehkä vähemmän juntteja ja enemmän hipstereitä loppujen lopuksi?

Jääkiekon mm-kisat tulee olemaan tapahtuma, jota seuraan todella tarkasti tänäkin vuonna niin urheilun kuin vedonlyönninkin takia. Itse en edes seuraa NFL:ää, mutta tunnen useita, jotka seuraa sitä. @Roger Moore totesi, että se on hyvin pitkälle sukupolvikysymys ja sitähän se on. Tuskin yli nelikymppisistä laajasti urheilua seuraavista henkilöistä kovinkaan moni seuraa NFL:ää, mutta 15-30v ikähaarukkaan osuvista prosenttimäärä on paljon suurempi.
Tuskin kovin moni pitää termin "Skoda Cup" käyttämistä junttina. Minun mielestäni se ei ole junttia, junttia on vaikkapa heilua mm-kisakatsomossa umpikännissä karjala-pahvitötsä päässä. Tässä ketjussa nyt vain listataan asioita, mistä ei pidetä. Musta Nuoli ei pidä termin Skoda Cup käytöstä -> pakko olla junttia.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Jääkiekon aikuisten maajoukkueturnauksista juntein on World Cup jota ehkä joskus pelataan 8-12 vuoden välein, viimeksi sekajoukkueilla ja seuraavaksi 2020 ei ollenkaan. Seuraavaksi junttilistalla ovat edelliset EHT-joukkueilla pelatut olympialaiset joihin sai osallistua venäläisiä urheilijoita doping-skandaalista huolimatta. Vähiten junteimmat ovat MM-kisat, joihin pääsee turnauksen loppuvaiheissa halutessaan osallistumaan kaikkien Euroopan joukkueiden pelaajia sekä 29/31 NHL-joukkueen pelaajia. NHL-finalistit jäävät ulkopuolelle, mutta ainakin tänä vuonna jopa konferenssifinaaleista ehtii MM-ratkaisupeleihin.

Olen muuten tästäkin eri mieltä. Muistan, kun ihmiset yleisesti pitivät jääkiekon MM-kisoja aiemmin suhteellisen vakavasti otettavana tapahtumana. Se oli sitä aikaa, kun Yle hoiti kisojen televisioinnin. Sitten tuli maikkari, ja kisojen junttiusaste nousi tuhanteen potenssiin. Mertarannasta tehtiin itsensä karikatyyri, jonka piti ujuttaa hassunhauskoja sanontojaan joka väliin ja muistaa hehkuttaa tarpeeksi Suomea. Juhani Tamminen riemukkaassa, vaihtuvassa takissaan puhui nollatason lätkätotuuksiaan suorassa televisiolähetyksessä. Jonain vuonna virallisen kisabiisin teki Maikkarin omasta Putous-formaatista tuttu Samppa Linna feattaajanaan Juti, "Nyt rillataan päätyyn asti."

Mitä olen kaverieni kanssa jutellut, jotka ovat enemmänkin jääkiekon kasuaaliseuraajia (aktivoituvat arvokisojen aikaan), niin he pitävät nykyään mm-kisoja lähinnä tuollaisena hupiturnauksena, joka toimii tekosyynä ryyppäämiselle. Uskon, että Maikkarilla on tässä oma roolinsa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ehkä sinulle on jäänyt jotain hampaankoloon jostain aiemmasta viestistäni? Tässä yhteydessä ei sen sijaan ollut tarkoitus nostaa itseäni massoja ylemmäksi millään tasolla vaan verrata skodacuppi vs super-pouli. Molempien seuraaminen on junttia, jos ei seuraa lajia muuten. Super-poulin seuraajat on ehkä vähemmän juntteja ja enemmän hipstereitä loppujen lopuksi?

Ei ole toki mitään hampaankolossa sinua kohtaan, ei aiemmin eikä nytkään. Ilmaisusi vain pisti silmään yhdistettynä massoista puhumiseen. Tuollaista vain kuulee usein suomalaisten(kin) futisfanien parissa, joiden mielestä jääkiekko on "kendoa" ja joku alasarjan rypeminen jalkapallokentällä on sitä korkeinta urheilukulttuuria jota massat eivät vain ymmärrä. Mutta toistan, että ei ole mitään vastaan, tämä vain on junttiketju ja junttiketjussa kommentoidaan toisinaan vähän juntisti, minä mukaan lukien.

Omakin MM-kisojen seuraamiseni on suoraan sanottuna hiipunut vuosien varrella aika paljon, erityisesti siitä syystä minkä @Shard mainitsikin eli MTV3:n älyttömyyksien takia, ja myös siksi, että minusta MM-kisojen kisaformaattia saisi uudistaa koska nyt pelataan ensin tuiki tarpeeton pitkä alkusarja ja sitten homma voi olla kerrasta poikki. Ennemmin vaikka neljän alkulohkon kisat joissa on mahdollisimman vähän Suomi-Vatikaani -tyyppisiä otteluita alkusarjassa.

Tuskin kovin moni pitää termin "Skoda Cup" käyttämistä junttina. Minun mielestäni se ei ole junttia, junttia on vaikkapa heilua mm-kisakatsomossa umpikännissä karjala-pahvitötsä päässä. Tässä ketjussa nyt vain listataan asioita, mistä ei pidetä. Musta Nuoli ei pidä termin Skoda Cup käytöstä -> pakko olla junttia.

Viimeinen virke pitää absoluuttisesti paikkansa, koska minulla ja vain minulla on tietämys siitä, mikä on junttia ja mikä ei. Minä tiedän, muut eivät ymmärrä!

Tai no, ehkä sittenkin tuo toiseksi viimeinen virke on parempi, eli tämä ketju on jo kauan sitten päätynyt junttiuden tuolle puolen ja täällä listataan asioita joista ei pidetä.

Karjalalippis-fanitus on kuitenkin ehdottoman junttia, en ole sitä oikein koskaan sisäistänyt. Miksi matkustaa kalliilla hinnalla ja kovalla vaivalla MM-kisoihin ryyppäämään itseltään tajua kun sen voisi halutessaan tehdä kotonakin? Jos menee matsiin niin luulisi siitä olevan hyvä jotain muistaakin jälkeenpäin eikä vain rallatella pitkin hallin käytäviä tuhannen tuubassa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
On modernia junttiutta puhua skodacupista ja samaan aikaan palvoa suurta ja mahtavaa NHL:ää enemmän kuin on tarpeen. Samat hipsterijuntit hehkuttavat Antti Mäkisen nuoleskelevaa selostusta haukkuen samalla Mertarannat ja Simo Leinoset.
 

Nick Neim

Jäsen
Samat hipsterijuntit hehkuttavat Antti Mäkisen nuoleskelevaa selostusta haukkuen samalla Mertarannat ja Simo Leinoset.
Jos olisit yhtään ajan hermoilla, tietäisit, että alkuperäinen selostus on meille hipsterijunteille kaiken a ja o.

Nyt pääset loistamaan siellä Essolla.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
TV5:ltä tällä hetkellä tuleva ohjelma, eli Unelmahäät, kuuluu tähän ketjuun.
Etenkin tämänkertainen kouvolalaispari sopii aiheeseen. Molemmat huumerikoksista samaan aikaan linnassa, jossa syntyi tietysti vielä lapsikin.
Runsaasti rumia tatuointeja löytyy tietysti. Kunnon white trash-meininkiä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ei se ehkä ole junttimaisinta ikinä missään, mutta hyppäs melko voimakkaastin naamalle kun vierestä kuuntelin kahden humalaisen horisevan ja lämmöllä muisteloivan menneitä päihtymistilojaan. Ei kultainen nuoruus jää unholaan.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Bimmerpartyt
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kannattaa olla niin kännissä ettei jaksa tai pysty puhumaan.
Kyllä näin on. Suu täynnä sitä näkee ja kokee maailman eri kivasti. Ei vaan jaksa niitä vanhoja reissuja puida enää tässä vaiheessa.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Junteinta mitä tiedän on syödä suu auki lippahattu tai pipo päässä. Aikanani AMK:n ruokalassa kerran läppäsin joltain urpolta hatun päästä kun ei ollut äiti opettanut että sitä ei syödessä päässä pidetä.
Että just tämän verran tuon näkeminen pistää vituttamaan,
 

Rankkari

Jäsen
Väitellä jatkoajan keskustelupalstalla. Ei siinä osapuolet kuitenkaan vaihda mielipidettään.
Olen siis juntti. Ja niin on moni muukin. Harkitsen vakavasti, tämän junttimaisen tavan lopettamista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Junteinta mitä tiedän on syödä suu auki lippahattu tai pipo päässä. Aikanani AMK:n ruokalassa kerran läppäsin joltain urpolta hatun päästä kun ei ollut äiti opettanut että sitä ei syödessä päässä pidetä.
Että just tämän verran tuon näkeminen pistää vituttamaan,

Ei kuulemma ole muutaman jatkoajan käytöstapa-spesialistin mukaan, aiheesta on käyty täälläkin vuosien aikana varsin messevää puintia: Lippalakki päässä sisällä ja syödessä – keskustelua käytöstavoista

Itse olen kuitenkin sen verran juntti, että pidän junttina kuvailemaasi tapaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Väitellä jatkoajan keskustelupalstalla.

Pitää paikkansa. Ylipäätään se, että kuuluu ja on rekisteröitynyt johonkin nettikeskustelupalstalle ylittää kaikki junttiuden standardit kuin Mikaela Ingberin keihäs karsintarajan. Se, että on pitänyt hakuvaiheessa ihan perustella, että miksi haluaa päästä keskustelupalstalle jänkäämään ja väittelemään on jo niin junttia, että alan voida pahoin.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitää paikkansa. Ylipäätään se, että kuuluu ja on rekisteröitynyt johonkin nettikeskustelupalstalle ylittää kaikki junttiuden standardit kuin Mikaela Ingberin keihäs karsintarajan. Se, että on pitänyt hakuvaiheessa ihan perustella, että miksi haluaa päästä keskustelupalstalle jänkäämään ja väittelemään on jo niin junttia, että alan voida pahoin.

Hipsterit jänkää Twitterissä, ja sehän ei ole ollenkaan niin junttia kun ne on niin hip. Pari kertaa olen jonkun linkin perässä vilkaissut ja todennut, että täällä tarvittaisiin kipeästi Jatkoajan moderaattoreita.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Junteinta mitä tiedän on syödä suu auki lippahattu tai pipo päässä. Aikanani AMK:n ruokalassa kerran läppäsin joltain urpolta hatun päästä kun ei ollut äiti opettanut että sitä ei syödessä päässä pidetä.
Että just tämän verran tuon näkeminen pistää vituttamaan,
Ajattelin että lippalakki on kyllä juntti sana mutta lippahattu kyllä vie voiton. Lippahattu vetää vertoja Hesa sanalle myös.
Junttimaisimmat sanat
1. Lippahattu
2. Hesa
3. Lippalakki
Läpsitkö vieläkin joidenkin hattuja päästä vapaa-ajallasi? Vai oliko kyseessä vain kerta tapaus? En ole koskaa ymmärtänyt miten noin pieni asia jolla ei ole oikeesta mitään merkitystä niin alkaa vituttamaan ihmisiä noin paljon. Niinku ketä kiinnostaa?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Ajattelin että lippalakki on kyllä juntti sana mutta lippahattu kyllä vie voiton. Lippahattu vetää vertoja Hesa sanalle myös.
Junttimaisimmat sanat
1. Lippahattu
2. Hesa
3. Lippalakki
Läpsitkö vieläkin joidenkin hattuja päästä vapaa-ajallasi? Vai oliko kyseessä vain kerta tapaus? En ole koskaa ymmärtänyt miten noin pieni asia jolla ei ole oikeesta mitään merkitystä niin alkaa vituttamaan ihmisiä noin paljon. Niinku ketä kiinnostaa?

Oli ihan kerta laatuaan. Junttimaista on kirjoittaa tai etenkin sanoa niinku.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Rytmikkäästi taputtaminen musiikkiesitysten päälle. Luuletteko te taputtajat, että teidän rasvaiset käpälänne tuottavat parempaa ääntä kuin ammattimuusikot oikeilla soittimilla?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Rytmikkäästi taputtaminen musiikkiesitysten päälle. Luuletteko te taputtajat, että teidän rasvaiset käpälänne tuottavat parempaa ääntä kuin ammattimuusikot oikeilla soittimilla?
Ei se sun twerkkaaminenkaan tuo mitään lisäarvoa siihen musiikkiin, mutta kun on vaan niin sairaan magee biisi!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tööttääminen siksi että "toinen ajaa väärin/on väärässä paikassa" vaikka itse tööttääjä ajaa kelistä ja muusta liikenteestä riippumatta liian lujaa kuin maailman omistaja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Turha kuvaaminen jostain patsaasta ja sen päälle vielä juttelu kahden suomea puhuvan nuoren naisen kesken.

- Saitsä sen kikkelin kuvattua
- Joo, sain
- Sähän noista kikkeleistä tiedät

Koittakaa nyt ymmärtää, että ainakin Euroopassa liikkuessa se viereinen ihminen saattaa puhua samaa äidinkieltä ja ymmärtää mitä sekoillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös