No minun täytyy sitten olla juntti ei voi mitään. Skodacuppi on termi, jota olen käyttänyt usein esimerkiksi whatsapp-keskusteluissa. Kyseisellä sanalla on hieman negatiivisia konnotaatioita, mutta ihan leikkimielisesti sitä voi käyttää(?).
Rivien välistä on ehkä muutamassa aiemmassa viestissäni ollut luettavissa, että olen nostanut itseäni tiettyjen "ryhmien" yläpuolelle. Tähän on kuitenkin sortunut 95% Jatkoajan käyttäjistä. Ehkä sinulle on jäänyt jotain hampaankoloon jostain aiemmasta viestistäni? Tässä yhteydessä ei sen sijaan ollut tarkoitus nostaa itseäni massoja ylemmäksi millään tasolla vaan verrata skodacuppi vs super-pouli. Molempien seuraaminen on junttia, jos ei seuraa lajia muuten. Super-poulin seuraajat on ehkä vähemmän juntteja ja enemmän hipstereitä loppujen lopuksi?
Jääkiekon mm-kisat tulee olemaan tapahtuma, jota seuraan todella tarkasti tänäkin vuonna niin urheilun kuin vedonlyönninkin takia. Itse en edes seuraa NFL:ää, mutta tunnen useita, jotka seuraa sitä.
@Roger Moore totesi, että se on hyvin pitkälle sukupolvikysymys ja sitähän se on. Tuskin yli nelikymppisistä laajasti urheilua seuraavista henkilöistä kovinkaan moni seuraa NFL:ää, mutta 15-30v ikähaarukkaan osuvista prosenttimäärä on paljon suurempi.