Movember. Luonnollisesti tähän ketjuun kuuluvat tipaton tammikuu ja eikös meillä ole nykyään myös lihaton lokakuu
Movember on varsinkin homoille hieman hämmentävää aikaa. Ainoa kuukausi vuodessa kun vetävät viikseen.
Movember. Luonnollisesti tähän ketjuun kuuluvat tipaton tammikuu ja eikös meillä ole nykyään myös lihaton lokakuu
Movember on varsinkin homoille hieman hämmentävää aikaa. Ainoa kuukausi vuodessa kun vetävät viikseen.
Eikö homoilla muka voi olla viiksiä enää nykyään?
Kaikilla on makkaraa lautasella ja hapankaalia nahkahousuissa. Taustalla soi saksalainen marssimusiikki.Miksi ja mistä tietää, että on hienossa ravintolassa?
Höpö höpöä. Suomessakin Movember taitaa olla suositumpi juurikin korkeakoulutettujen kaupunki-ihmisten joukossa, kuin maalaisten.
Tämähän tekee asiasta vielä entistä enemmän junttia.
Onneksi täällä maaseudulla kaikki on paremmin, ei tarvitse seurata mitä muut tekevät kun lähin naapurikin asustelee 75 kilometrin päässä.
Sitten kannattaa selvittää mielessään mitä junttius tarkoittaakaan.
Sitten kannattaa selvittää mielessään mitä junttius tarkoittaakaan.
Voitko siis sivistää toista junttia?
tekstiä
Tätä en olekaan kieltänyt. Kuitenkin junttius on moukkamaista, eli sivistyneisyyden vastakohta. Junttimaisuus yhdistetään myös maaseutuun. Laatulähde: juntti – WikisanakirjaJuntti pystyy olemaan on sitten kotisin kuinka suuresta kaupingista tahansa.
Junttiuden määrä riippuu myös muusta pukeutumisestasi, ja farkkurotsin suhteesta näihin.Olen juntti, koska käytän vieläkin farkkutakkia, siinä on kätevät taskut, joihin saa tungettua kaikki sälä lentokentän turvatarkastukseen mennessä. Muutenkin se on kätevä rotsi vaikkapa Kanarian iltoina, kun vaikkapa sanakirjan saa taskuun kätevästi.
Ei junttia. Ei tarvitse edes perustella.Olen juntti, koska ajan 20v vanhoilla max 1000€ arvoisilla autoilla. Tässä asiassa olen ylpeästi juntti, minusta on tyhmyyttä ostaa Suomessa auto likimainkaan uutena. Saman asian ajaisi polttaa ne setelit nuotiossa.
Semisti junttia.Olen kuulemma juntti, kun käyn Kanarialla pari kertaa vuodessa. Emäntä (huom. juntti termi) kärsii atooppisesta ihottumasta, hänelle aurinkoloma talvella on lähes välttämätön. Kanarialle pääsee kohtuu hintaan eikä ilmasto ole liian kuuma tahi märkä. Las Palmas on myös sen verran iso kaupunki, että muista suomalaisista pääsee eroon. Olen jopa käynyt siellä Suomi-kerhossa saunassa ja jouluaterialla sekä kauneimmat joululaulut -illassa (viimeisen olisin kyllä jättänyt väliin ilman naiseni painostusta).
Ei junttia. Kravatin käyttö turhaan, eli ylipukeutuminen on hieman idioottimaista.Olen juntti, koska en käytä kravattia kuin äärimmäisessä pakossa, eli silloin kun katson käyttämättömyyden loukkaavan jotakuta. Samaten jonttiuteni maksimoi se, etten osaa itse solmia sitä kravattisolmua.
Eli, kun maaseudulta väitetään jotain kaupungin "sivistyneiden" "ajanvietettä" junttimaiseksi, vaaditaan siihen mielestäni jo aikamoiset perusteet.
Eli, kun kaupungista väitetään jotain maaseudun ajanvietettä junttimaiseksi, vaaditaan siihen mielestäni jo aikamoiset perusteet.
Jäi nyt vielä hieman epäselväksi, että miten junttius määritellään?
Eli, kun kaupungista väitetään jotain maaseudun ajanvietettä junttimaiseksi, vaaditaan siihen mielestäni jo aikamoiset perusteet.
Jäi nyt vielä hieman epäselväksi, että miten junttius määritellään?
juntti (5)
(arkikieltä) stereotyyppinen maalaisihminen
(arkikieltä) moukka, sivistymätön ihminen; typerys
juntti – Wikisanakirja
Kielitoimiston sanakirja kirjoitti:juntti5*C
1. vars. halv. kömpelöstä, tyhmästä tm. miehestä, moukka, nuija, taukki, mäntti, uuno. Maalaisjuntti. Juntti tyyppi.
2. tavallisesta ihmisestä (vars. jupin vastakohtana). Suomalainen perusjuntti.
En ymmärrä miksi Hjallis on pyytänyt nuo juntit tuonne studioon?Maikkarilla Hjallis-Tähkä-Hynynen -ketju kera jonkun nobodyn puhumassa rakkaudesta. Olen varmaan itsekin juntti kun tätä seuraan vielä episodin loppuun saakka.
Myös terveillä naisilla on pillu, jopa ilmainen.
Koska viihtyy kaltaisessaan vitun juntissa seurassa?En ymmärrä miksi Hjallis on pyytänyt nuo juntit tuonne studioon?
En ymmärrä miksi Hjallis on pyytänyt nuo juntit tuonne studioon?
Ilmaista pillua ei ole olemassakaan. Toiset vain maksaa enemmän kuin toiset.
Täyttä paskaa, käyttäytymällä rehellisen kusipäisesti saa samaan hintaan jopa taksimatkat ja lärvit baarissa.
Koitapa joskus, miten paljon sitä "ilmaista" viinaa ja "ilmaisia" taksimatkoja baarista tulee ihmiselle, jolla ei ole varaa ruokaan, vaatteisiin ja asuntoon, jotka kaikki maksavat rahaa.
Mielestäni on myös hyvin junttia se, että kaikki asiat mihin edes etäisesti liittyy Jokerit, saavat sinussa aikaan lapsellisen itkupotkuraivarireaktion.Koska viihtyy kaltaisessaan vitun juntissa seurassa?
Olisi nyt ihmeessä pyytänyt vielä Kurrin ja Tikkasen.