Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 295
  • 13 833

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyseessä voi hyvinkin olla sama auto jota näin Kouvolassa muistaakseni kesällä 2005.

Kuhmolainen Lada Kouvolassa asti? Siitä tulee mieleen se vanha vitsi, jonka mukaan lehdessä oli ilmoitus varastetusta warresta. Löytöpalkkioksi luvattiin 50 markkaa tai sitten 500 markkaa, jos varas kertoo miten sai sen h******n p****n käyntiin.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Romaneille on omakin ketju mutta kyllä tuo touhu mitä tänään katselin taas lähijunassa oli aika helvetin junttimaista. Siellä oli välikössä sellainen neljän nuoren miehen seurue joka piti helvetin kovaa meteliä. Yksi "lauloi" jotain iskelmää ja muut mesos jotain omiaan. Kaikki sen oloisia että kattokaa meitä, me ollaan kovia jätkiä.

Ja tuo pukeutuminen on kans sellainen joka menee tämän otsikon alle. Sinänsä olevinaan siistiä: oli kauluspaitaa ja krakaa, tummat suorat housut - kuinkas muutenkaan. Mutta sitten tuollaisen asun kanssa on yhdistettynä yhdellä huppari ja toisella sellainen tuulitakin tapainen - siis kauluspaidan päällä ja kolmannella se mannemiesten tyypillisin asukokonaisuus: suorat housut ja nahkatakki.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Taannoin kotiseudullakin pyöri punainen lada jossa oli itse tehty puinen spoileri. Autoon oli spraymaalilla kirjoitettu jotain tekstejä.

Toinen loistavasti sopiva auto ja kuski olivat samaisella seudulla. Auto oli jokin 70-luvun lopun tai 80-luvun alun Mazda tai Mitsubishi, tämä oli madallettu, lasit tummennettu todennäköisesti jätesäkeillä, tämän ruosteisen koslan junttimaisin piirre oli kuitenkin peräkonttiin kirjoitettu kuskin lempinimi.

Itse olin auton tehdessä matkaansa peruskoulussa ja joskus siinä poikien kanssa ihmeteltiin kun "AXU" ajelee komealla pirssillään ja juo kaljaa ratissa.
Kuski soitti jossain vaiheessa hevibändissä ja kärsi pahoista huumeongelmista, muuten kaveria en hirveästi tiedä.

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli noista ladoista mieleen, että tuunatut autot ovat yleensä todella junttimaisia. Myös karvanapit ja muut vastaavat autoisssa ovat junttimaisia.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Tuli noista ladoista mieleen, että tuunatut autot ovat yleensä todella junttimaisia. Myös karvanapit ja muut vastaavat autoisssa ovat junttimaisia.

ihan mielenkiinnosta kysyn että näkeekö sellaisia Saksassakin? Siis karvanoppia, wunderbaumeja (ainakin nimen perusteella luulis!) yms.

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ihan mielenkiinnosta kysyn että näkeekö sellaisia Saksassakin? Siis karvanoppia, wunderbaumeja (ainakin nimen perusteella luulis!) yms.

En karvanopista tiedä, kun en ole sen tarkemmin katsonut, mutta wunderbaumeja kyllä löytyy täältäkin. Yleisesti täällä näkee tuunattuja autoja enemmän kuin Suomessa, ja yhtä junttimaisia ovat.

Miksi autoja pitää edes tuunata?

Viimeksi muokattu:

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Muistan kanssa nähneeni samanlaisen viritelmän myöskin Ladan perässä, tosin Tampereella. Hienona yksityiskohtana oli spoilerin päälle liimattu muutama kylpyankka. En tarkkaan muista ajankohtaa, mutta eipä silloinkaan vielä kamerakännyköitä ollut.

Niin siis Kangasallahan, Ruutana suunnallan, oli veljepari, joka tykkäsi rakennella Ladoista kaikennäköisiä viritelmiä. Konepellille asennettu pulkan puolilkas turbon ilmanottoaukkoa markkeeraaman, musta Lada, jossa keltaiset Batman-merkit ovissa, Ladalimousiini, eli 8-paikkaiseksi pidennetty versio. Nämä kaikki oli jopa katsastettu liikenteeseen. Sen sijaan Ladillack, jossa oli moottori ja ohjaamo molemmissa päissä ei kai ikinä mennyt viranomaissyynistä läpi. Kun ei ollut takavaloja.

Mun mielestä oli liian hyvä vitsi, notta mahtuisi junttiuden kategoriaan.

t. hanu

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ohuesti autotuunaukseen viitaten; kaikkien taitavienkin automaalarien omat "maalaamo-autot" ovat yleensä aivan järkyttävän näköisiä. Siis ne, joissa on maalaamomainos esim. uudehkon pakun kyljessä. On taitavia maalaajia ja...taitavia maalaajia, jotka eivät ole taidemaalareita.

Samaan syssyyn voisi nostaa myös rekat, joissa on kaikenlaisia barbaareja ja muita. Yritys hyvä, mutta se miehekkyys menee yleensä enemmänkin homoerotiikan puolelle. Ei se toki väärin ole.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yritys hyvä, mutta se miehekkyys menee yleensä enemmänkin homoerotiikan puolelle. Ei se toki väärin ole.

Ootko koskaan nähnyt menoa rekkaparkissa? Helsingistä kun lähtee Porvoon suuntaan, niin heti siinä alussa pari ekaa levähdyspaikkaa on aika mielenkiintoisia paikkoja kulttuuriin (sekä rekkamiesten että venäläisten) sen tarkemmin perehtymättömälle.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kuteminen jossain ABC ravintolassa on tosiaan junttia. Jos kuitenkin vien vaikkapa naiseni, tai jonkun muun naispuolisen deitin hienoon ravintolaan lauantai-iltana illalliselle, niin kyllä siinä nyt pitää vähän kuteakin. Kahden hengen mies-nainen pariskunnat todennäköisesti istutetaan johonkin hämyisempään nurkkaan ravintolassa jokatapauksessa. Heidän kuteminen kuuluu mun mielestä ihan samallatavalla siihen ilmapiiriin kuin vaikkapa pöytäliinat.

Vanha aihe, mutta tässä kyse taisi olla kuitenkin näistä ääripäisistä "hei näettekö kaikki, me nuollaan" -pariskunnista. Moinen on mikkojuustosen oksettavaa, itsetarkoituksellista sekä vielä puolivillaista velttokyrpäilyä. Kyllä minä kauniina aamuna kahvilassa kahvia nauttiessani odottaisin että kielillensä osoitteenmuutoksia suunnitelevat pariskunnat menisivät itse aktiin. Ei siis jatkoon tällaiset välimallin ratkaisut.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuteminen jossain ABC ravintolassa on tosiaan junttia..
Nyt ymmärrän, mitä se eräs nimimerkki tarkoitti, kun kertoi uittaneensa sukupuolielintään ABC:n vessanpöntössä.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootko koskaan nähnyt menoa rekkaparkissa? Helsingistä kun lähtee Porvoon suuntaan, niin heti siinä alussa pari ekaa levähdyspaikkaa on aika mielenkiintoisia paikkoja kulttuuriin (sekä rekkamiesten että venäläisten) sen tarkemmin perehtymättömälle.

Juu, ainakaan siihen ensimmäiselle levähdyspaikalle Porvoon motarilla ei kannata välttämättä pysähtyä - voi joutua tahtomattaankin todistamaan monien mielestä irvokasta 'ruumiin kulttuuria'. Ihan vaan tiedoksi, jos asiaa ei satu tietämään.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Suuteleminen on kyllä typerää puuhaa. Eikö teitä muita muka yhtään ällötä imeskellä jonkun hikisen akan limoja sen rupisesta kurkusta? Pienet pusut sentään on romanttista tai jotain, ja kikkelin liikuttelusta saa kiksit.

Sano sille siipallesi Susanna Laineelle että laittaa huulipunaa ja kostuttaa imeskelyelimiään ennen momenttia. Ne bold and the beautiful huulet ovat naisen yläpäässä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juu, ainakaan siihen ensimmäiselle levähdyspaikalle Porvoon motarilla ei kannata välttämättä pysähtyä - voi joutua tahtomattaankin todistamaan monien mielestä irvokasta 'ruumiin kulttuuria'. Ihan vaan tiedoksi, jos asiaa ei satu tietämään.

Älä pidä hullua jännityksessä vaan kerro tarkemmin!

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Suuteleminen on kyllä typerää puuhaa. Eikö teitä muita muka yhtään ällötä imeskellä jonkun hikisen akan limoja sen rupisesta kurkusta? Pienet pusut sentään on romanttista tai jotain, ja kikkelin liikuttelusta saa kiksit.

Ymmärrän kyllä, jos huora on rupinen joka puolelta, mutta se ei suinkaan tarkoita että kaikilla naisilla olisi sukupuolitauteja... Myös terveillä naisilla on pillu, jopa ilmainen.

Suuteleminen ei suinkaan ole sitä kieli kurkkuun -toimintaa, eikä siitä varmaan monikaan oikeasti nauti.

scholl

Jäsen
Mielestäni hienoissa ravintoloissa pitää aterioida arvokkaasti, eikä harrastaa mitään hämyä meininkiä. Mielellään keskustellakin talouspolitiikasta tai muista asiallisista teemoista, eikä esim. naisen kaverin häistä tai muusta hömpästä.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Mielestäni hienoissa ravintoloissa pitää aterioida arvokkaasti, eikä harrastaa mitään hämyä meininkiä. Mielellään keskustellakin talouspolitiikasta tai muista asiallisista teemoista, eikä esim. naisen kaverin häistä tai muusta hömpästä.

Kaverini oli Chez Dominiquessa keittiömestarina ja hän kyllä suosi enemmän tuota hömppämeininkiä kuin talouspolitiikkaa. Toisaalta tyyppi tuskin kovin kiinnostunut talouspolitiikasta onkaan, senverran velho hän on keittiössä.

Laitetaan nyt tähän ketjuun, vaikka voisi mennä "Mille naurat juuri nyt" -ketjuunkin, osaltaan liittyy myös tähän.
Tänään kaupassa edelläni oli nainen ja tytär, kassa kysyi myös tytöltä paperit kun ostivat olutta. Tyttärellähän ei niitä ollut ja kassa sanoi ettei voi myydä, voi jeesus mikä meininki alkoi: Äiti "Se on mun tytär!", Tytär "Siis mä oon jo 19", Kassa "Valitettavasti laki sanoo, että kaikilta alle 30 vuotialta näyttäviltä pitää henkilöllisyys todentaa jos seurue ostaa olutta" Äiti "Niin mutta se on mun tytär".
Tämän jälkeen väittely jatkui kassan pysyessä rauhallisena ja sanoen ettei voi tietää onko tytär, eri asia jos olisi nuorempi lapsi. Jossain vaiheessa siellä jo argumentoitiin että mitä nyt sanoo miehelle, ei asioi enää koskaan liikkeessä jne. Tytärkin toisti että on 19v ja lopuksi sanoi, että on ollut kaupassa töissä eikä mitään tällaista juttua ole olemassa.
Lopuksi tytär vielä mulkaisi minua kun olin siinä takana virnuilemassa räjähdyspisteessä, mutta ei sanonut mitään. Liekö sitten katsonut että nyt on niin iso ja ruma mörökölli, että parempi olla hiljaa.

Äiti oli tietysti kanapersetukalla varustettu tuulari ja tytär pissis. Selvää whitethrashia, tietysti kassakin saattoi olla hieman yli-innokas, mutta lakihan on laki.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä pidä hullua jännityksessä vaan kerro tarkemmin!

No kerrotaan kun kysytään. Eli Porvoon moottoritien ensimmäiset, Helsingin puoleiset levähdypaikat ovat olleet yleisesti tiedossa olevia rakkauden aktin toteutuspaikkoja saman sukupuolen välisessä kanssakäymisessä. Jos hauat tietää asiasta enemmän, laita hakusanat Porvoo moottoritie levähdyspaikka Googleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy