Valioyksilö
Jäsen
Jengin vauhkoaminen jostain Chuck Norrisista ja se hypetys tyhjästä. Ei voi ymmärtää mikä se hauskuus, tai mikään, siinä on. Vitun juntit.
Jengin vauhkoaminen jostain Chuck Norrisista ja se hypetys tyhjästä. Ei voi ymmärtää mikä se hauskuus, tai mikään, siinä on. Vitun juntit.
Et ole vain elänyt The Aikaa tai sitten et vaan ymmärrä tätä humoristista hypeä. Juntti.
Olen kavereideni mielestä juntti, koska en jaksa innostua Mertarannan samoista vitseistä vuodesta toiseen. Olen siis tämän ketjun kamaa.
Spede Pasasen, Vesku Loirin sekä Ere Kokkosen huumorin ihannointi. Kuulun siihen harvalukuiseen suomalaiseen kansanosaan, johon noiden kolmen mainitun henkilön huumori ei ole koskaan kolahtanut.
Etelävaltioiden lippu
Euroviisujen seuraaminen on kyllä todella junttia hommaa. Ja koko euroviisu tapahtuma kokonaisuudessaan. Pitää olla aika juntti, jos vielä paikan päälle menee lippua heiluttamaan eturiviin. En ymmärrä ketä tuollainen tapahtuma kiinnostaa. Ehkä aiheuttaa ennemmin myötähäpeää koko tapahtuma.
Euroviisujen seuraaminen on kyllä todella junttia hommaa.
Kaikkea muuta kuin junttia nykyisin. Eturivin discoilijat sekä muotihomot fanittavat tätä tapahtumaa nykyisin. Juntit ehkäpä vielä 2000-luvun alussa. Tätä ennen kuului jokaisen talouden pakolliseen jännittämiseen yli puoleenyöhön, jolloin heikoimmat kotikatsomossa pilkkivät jo täysillä.
Euroviisujen seuraaminen on kyllä todella junttia hommaa.
Lämmin kesäviikonloppu, kesämökillä (lue: möksällä) kavereiden kanssa. Pelataan sulkkista, mölkkyä ja krokettia. Hittoon seitinohuet päiväkännit, otetaan ainakin hamppuköyden vahvuiset keskiolutjurrit. Grillataan jauhomakkaraa ja otetaan lisää keskiolutta. Sitten porukalla saunaan ja sieltä koko komppania alasti järveen. Nauretaan. Takaisin lauteille. Nauretaan lisää. Saunan jälkeen pelataan taas pihapelejä. Miehet ottavat lisää keskiolutta, naiset siideriä. Miehillä ego nousee ja itseluottamus saavuttaa huippunsa. Painitaan. Niin että naiset varmasti näkevät. Naiset toppuuttelevat huimia uroitaan. Pojat tykkäävät tästä ja meno yltyy. Kaikilla on hauskaa kunnes laskuhumala ja väsy puskee päälle. Mennään nukkumaan. Aamulla kaikkia vituttaa, kunnes sama rumba alkaa alusta muutaman loivarin jälkeen.
Tässä varmasti hyvin yleinen skenaario tässä maassa. Todella junttia mielestäni, mutta AH, niin HELEvetin mukavata muutaman kerran kesässä!
Priceless!!!Tarinasi
Koko kirjoitus.
Me muut menemme miesten kesken jolloin vältymme vastaavilta negatioilta ja voimme viettää laatuaikaa eri aktiviteettien parissa.
vaikka oot mun kavereissa (Toni) se ei tarkoita että antaisin anteeks. sä oot potkinu mut elämästäs ennenki ulos, ja korvannu toisella. eikä se viel mitää... mut kun niitä "toisia", pitää olla enemmän kuin yks samaan aikaan. että kun sä viestittelit Salla kullalles, ja Taija kullalles..
tiiätkö mitä mä tein? torjuin todella mukavan miehen treffi pyynnön. sun on turha alkaa sanomaan että rakastat mua, kun sanot Sallalle ja Taijalle samaa.
JA VIELÄ SAMAAN AIKAAN. et sä koskaan tajua mitä rakkaus on,
mutta pyytäisin käyttäytymään.. meidän tulevan lapsen vuoksi.
Voi se olla pelkästään tyhmyyttä/tietämättömyyttäkin. Jos luku- ja kirjoitustaito on tokaluokkalaisen tasolla, niin eihän silloin tuollaiset yksityisyysasetusasiat varmaankaan paljoa kiinnosta.Aiheesta sen verran, että en tiedä onko oman FB-tilin pitäminen julkisena junttia ylipäätään vai sattuvatko näin toimivat ihmiset vain jostain syystä varsin usein vastaamaan ko. määritelmää.