Syödä niin iso ruoka-annos että saa nimensä seinälle.
Tie Domi anyone ?
Syödä niin iso ruoka-annos että saa nimensä seinälle.
- Laittaa rööki huuleen ennen kun on paikassa, jossa sen meinaa polttaa ja kävellä sinne sytyttämätön rööki huulessa.
Eilinen Satuhäät oli kyllä ehdottomasti tämän ketjun kamaa. - - -
Tie Domi anyone ?
Nojoo... ja laittoi ruokaa taskuun, joten junttiudelle edge.
Ketjun otsikkoon liittyen, pariskunta oli käynyt (ensimmäisenä yhteisenä yönä?) suunnilleen seuraavan dialogin:
Neiti: Haittaax jos mä oksennan?
Herra: Ei mtn, mä kusen täs vieressä.
Ja sitten oli oksennettu ja kaiketi myöskin kustu.
Herkkää.
Kyllä minusta julkisilla paikoilla kuseskelu on juntimpaa. Julkipaskominen olis vielä juntimpaa mutta siihen en ole törmännyt, kuseskeluun kyllä.
Naapurini on uskomaton juntti: mies asuu itse kerrostalossa eikä ymmärrä, kuinka hyvin äänet kantautuvat pihalta asuntoihin. Viime yönä klo 02:30 tämä arjen sankari taas huuteli ikkunamme alla: "Makkoneeeeeeeen! Hei, vittu, Makkonen, venaa, vittu. Hei Makkoneeeeen, oikeesti hei, vittu."
Todella nautinnollista herätä itse tuohon meteliin ja sitten tunnin verran nukuttaa lasta, joka myös heräsi samaan meteliin.
Naapuri, ammu itsesi - ja se vitun Makkonen.
"Makkoneeeeeeeen! Hei, vittu, Makkonen, venaa, vittu. Hei Makkoneeeeen, oikeesti hei, vittu."
"Makkoneeeeeeeen! Hei, vittu, Makkonen, venaa, vittu. Hei Makkoneeeeen, oikeesti hei, vittu."
Vai viivelähtöä yrittävä Pekka Saravo?Onko naapurisi kenties Raimo Summanen?
Jos ei ole Saravo, niin entäs Andy McCoy? Onko sattunut huutamaan Homo-Makkosen perään koskaan, tai onko parvekkeelta kuulunut rytinää?
Edistää perin heikosti työnhakijan asiaa haetusta tehtävästä riippumatta.Nyt lienee sopiva hetki avautua tähän ketjuun, kun Pekko aikamiespoikakin juo sumppia telkkarissa. Törmäsin aivan uskomattomaan junttiuteen vähän aikaa sitten, eräs tyyppi saapui työhaastatteluun paskaset verkkarit jalassa ja tulitakki niskassa. Hän ei saanut kyseistä duunia.
Nyt lienee sopiva hetki avautua tähän ketjuun, kun Pekko aikamiespoikakin juo sumppia telkkarissa. Törmäsin aivan uskomattomaan junttiuteen vähän aikaa sitten, eräs tyyppi saapui työhaastatteluun paskaset verkkarit jalassa ja tulitakki niskassa. Hän ei saanut kyseistä duunia.
Olen kavereideni mielestä juntti, koska en jaksa innostua Mertarannan samoista vitseistä vuodesta toiseen. Olen siis tämän ketjun kamaa.
Kyllä se taitaa valitettavasti olla toisinpäin.
Ei, kyllä se on juuri niinkuin Ylähirsi tuossa epäilee. On todella junttia digata Saukkosesta, mutta ei koko kansan suosikista eli Mertzistä.
Se tarkoittaa just sitä. Suomi on nyt jaettu kahtia, ja verinen sisällissota on tulollaan.Aijaa, ei kai se ettei Mertsistä diggaa tarkoita että diggaa saukkosesta?