tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Jos haluan matkata idioottien seurassa, niin hyppään invataksiin.
Ehkä sun kannattaisi hengittää nyt välillä, hei. Mieti vähän mitä kirjoitat.
Jos ei muu auta, niin istahdan viereen ja alan kertomaan lentomatkustuksesta pummilla.
Kyllähän kaiken maailman selittelijät ovat niitä vastenmielisimpiä tapauksia, ei siinä mitään jos antaa konnarille kaksikymppisen käteen, näyttää opiskelijakorttiaan ja tokaisee että "Tampereelle", mutta sitten kun vuorossa ovat nämä vaadinalennuksenvaikkeisitäkorttiaolemukana pääsevät vänkäämään ja jupisten kaivavat kolikoita liian vähäisen määrän. Vituttaa konduktöörin puolesta tuollainen.
Minua vituttaa kaiken maailman hipit, jotka röhnöttävät minun paikallani koska eivät ole lunastaneet paikkalippua.
Mitä noihin junalippuihin tulee, niin olen itse törmännyt siihen että tyypit jotka ovat istuneet minulle myydyillä paikoille ovat pääsääntöisesti eläkeläisväkeä, joilla on kyllä ostettuna matka- ja paikkaliput mutta jotka eivät ole viitsineet ko. paikkoja etsiä. Sitten vakiovastaus siihen, kun ilmoitan että "tässä olisi minun paikkani" kuuluu että "etkö voi istua jollekin muulle tyhjälle paikalle?" - josta joku toinen sitten vastaavasti häätäisi minut pois?
Ja minä myös häädän eläkeläiset sun muut paikaltani, koska en halua itse joutua siihen tilanteeseen, että joku jonkin ajan kuluttua tulee köhisemään vierelleni ja kehottaa siirtymään pois paikaltaan.
vlad.
Juuri näin. Oikeastaan ainoa tilanne jolloin tuo toisen matkustajan paikka käy on silloin, kun molemmilla on sama matka ja paikka on samanlainen. Jos olet itse matkustamassa vaikkapa Helsingistä Ouluun, niin mitä iloa on istua toisen matkustajan paikalle joka jääkin jo Tampereella pois? Tampereella luoksesi saapuu juuri kyytiin noussut matkustaja kädessään paikkalippu paikalle jossa istut, ja taas joudut siirtymään.
Just joo. No ei muutakuin pojat Toijalassa pihalle. Että tämmöstä tänään.
En usko, että pojillakaan oli tarkoitus mennä pummilla, jos heillä oli kuitenkin tarkoitus liput ostaa. Mutta näin tällä kertaa.
En usko, että pojillakaan oli tarkoitus mennä pummilla, jos heillä oli kuitenkin tarkoitus liput ostaa. Mutta näin tällä kertaa.
Jotenkin tuosta aamubrenkuttelusta tuli heti mieleen, että kyseisessä tapauksessa tarkoituksena on juurikin matkustaa pummilla.
Kun aina "yllättäen" VisaElectron ei käykään niin pojat pääsevät aina tuon yhden aseman välin eteenpäin. Eivätköhän jo iltaan mennessä ole määränpäässään.
Noo, ei se mitään todista. Olen minäkin joskus ottanut aamusta oluen Helsinki-Vantaalla lentoa odotellessa, eikä tarkoitukseni ollut matkustaa pummilla.
Ainakaan Taagen viestistä ei tullut ilmi, että olisivat juoneet ravintolavaunussa. Muuallahan se ei junassa ole sallittua (on tosin itsekin sitä tullut joskus tehtyä). Mutta tosiaan, arvailuahan nämä vain on, kun ei tiedetä.
Jännää. Minulla ei ole ollut ongelmia Electronin kanssa vuosikausiin. Käytän Electronia 90%:sti maksuvälineenä, joten olen ilmeisesti ollut tavattoman onnekas.Visa Electron on niin järkyttävä "maksuväline", ettei mitään rajaa. Se ei koskaan toimi mm. lauantaiöisin.
Pahoittelut avovaimosi kohtalosta. Tämänkö perusteella "kenenkään Electronit eivät toimi koskaan"?Avovaimolle kävi kerran kylmät
Otan tämän henkilökohtaisena vittuiluna. Suomessa on aika paljon luottohäiriöisiä, joilla ei ole mahdollisuutta saada tavallista luottokorttia. Kaikki eivät ole menettäneet luottokelpoisuuttaan pelkästään oman tyhmyyden vuoksi."Lasten Visa" on sopiva nimike tolle kortille. Ellei ole lapsi tai varaton pummi, niin kannattaa hankkia ihan oikea aikuisten pankki -tai luottokortti, niin ei jää pulaan.
"Lasten Visa" on sopiva nimike tolle kortille. Ellei ole lapsi tai varaton pummi, niin kannattaa hankkia ihan oikea aikuisten pankki -tai luottokortti, niin ei jää pulaan.
EDIT: Lisätään vielä, että myös ulkomailla rahan nostaminen (Ruotsi, Sveitsi) on onnistunut Visa Electronilla vallan mainiosti.
Visa Electron on niin järkyttävä "maksuväline", ettei mitään rajaa. Se ei koskaan toimi mm. lauantaiöisin. Sattumalta myös lauantaiöisin pankeilla on ns. "huoltokatko" kello aina 3-6 Sunnuntaiaamuna, eli juuri silloin kuin sitä Electronia eniten tarvittaisiin. Silloin eivät nimittäin toimi automaatitkaan, ja kaikki Electronin omistajat ovat ns. kusessa.
Avovaimolle kävi kerran kylmät juuri tällä tavalla, eikä päässyt keskustasta pois kun Electronilla ei voinut maksaa taksissa ja automaateista ei saanut rahaa. Ja se ongelmahan on pankin ja asiakkaan välinen, ei taksien.
"Lasten Visa" on sopiva nimike tolle kortille. Ellei ole lapsi tai varaton pummi, niin kannattaa hankkia ihan oikea aikuisten pankki -tai luottokortti, niin ei jää pulaan.