Hävityn ottelun jälkeen: Valoa synkkyyteen tuo, Tehomet!Siinä vaiheessa katoaa koko mainoksen slogan, joten uutta matoa koukkuun vaan!
Hävityn ottelun jälkeen: Valoa synkkyyteen tuo, Tehomet!Siinä vaiheessa katoaa koko mainoksen slogan, joten uutta matoa koukkuun vaan!
Tässähän on ideaa!Hävityn ottelun jälkeen: Valoa synkkyyteen tuo, Tehomet!
Tuosta kun lähtee kehittelemään niin joukkueen sisääntulossa Tehometin katulamput valaisemassa vaihtoaition luukkua.Tässähän on ideaa!
Hakemusta on turha laittaa vetämään. Tämähän oli Jackpot.Tuosta kun lähtee kehittelemään niin joukkueen sisääntulossa Tehometin katulamput valaisemassa vaihtoaition luukkua.
Syksyn kähmyssä halli pimeänä ja jokaiselle, tai vaikka lapsille, jaettuna sisääntullessa pienet valaisimet / huomiovalot (maksaa muutaman kymmenen senttiä kappaleelta), nämä päälle yhtäaikaa - sponsered by Tehomet ja Liikenneturva - Valoa joka tiellä!
Voidaanko veloittaa jopa kaksi kausikorttia hyväntekeväisyyteen?Hakemusta on turha laittaa vetämään. Tämähän oli Jackpot.
Jos tuossa saisi määrättyä videon esikatselukuvan kohdaksi toisen kuvan, niin varmasti houkuttaisi useampaa myös klikkaamaan videon käyntiin. Tuskin kovin moni pettyisi vaikka siinä alkaisikin Tehometin mainoksella.Tai pyöräyttää kuvat toisin päin, ensin lopputulos ja lamppufirma sen jälkeen.
Rikkaiden lehtiä jos pelkästään lueskelee niin ei sieltä taida löytyäkkään.Olen pettynyt. Päivän Länsi-Savossa ei ollut ottelumainosta ja palsta ei ole reagoinut asiaan vielä klo 10 mennessä.
Onkohan mitään faktatietoa/tutkimusta olemassa, millainen vaikutus noilla lehtimainoksilla nykyään on?Olen pettynyt. Päivän Länsi-Savossa ei ollut ottelumainosta ja palsta ei ole reagoinut asiaan vielä klo 10 mennessä.
Väittäisin että yleisömääriin ei juurikaan, joitain varmasti tulee kun näkee mainoksen ja muistaa että jääkiekkoakin pelataan. Enemmän ehkä brändiin ja paikallisuuteen vaikuttaa.Onkohan mitään faktatietoa/tutkimusta olemassa, millainen vaikutus noilla lehtimainoksilla nykyään on?
Tottahan toki tavoittaa, kun on ilmaisjakelu kaikkiin talouksiin. Länkkärin levikki lienee nykyään aika murusia. Kukapa nykypäivänä printtimediasta välittääkään. En minä ainakaan firmana panostaisi juuri lainkaan printtimainostukseen.Kaupunkilehdessä oli kokosivun juttu Kaarlehdosta ja sen lisäksi isohko mainos päivän pelistä. Tavoittaa laajemman lukijakunnan kuin länkkäri?
Nyt meni pahasti pieleen Jukurit... Logo on pyhä ja sitä ei saa raiskata minkään teemapelin takia.
Toiveissa myös että Olli koutsaa huomenna halloween kurpitsa päässäMomentum on käynnissä, tästä nyt kaikki irti.
Huomiseen matsiin kaikille hallityöntekijöille, katsojille, bd porukalle you name it, jotain halloween asiaa päälle ja alle. Someen halloween filtterit päälle ja dj koppiin uusi lista käyttöön. Tällaista Mikkeli ja Jukurit nyt kaipaa, uskalletaan kokeilla, tehdä asioita eri tavalla ja olla erilaisia. Hyvä työtä toimisto - paras avaus useaan kauteen.
Chapöö, helvetin hyvä idea. Nyt jos toimistolla/OJ:lla olisi pientä pelisilmää ja uskallusta niin pumpkin headista saisi vaikka mitä hauskaa irtiToiveissa myös että Olli koutsaa huomenna halloween kurpitsa päässä
No siinä olisi sitä jotain itsensä peliin heittämistä ja itselleen nauramista. Voisi toimia hyvin zigizagi -joukkueelle näyttöä, miten annetaan itsestään kaikki kentälle, ja sen ulkopuolelle.Toiveissa myös että Olli koutsaa huomenna halloween kurpitsa päässä
Hahahahaha tää olis ihan älyttömän kova juttu!!Toiveissa myös että Olli koutsaa huomenna halloween kurpitsa päässä