Seitsemäs puolustaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Nyt mediatiimille peukku ylös Joren jatkosopparin videosta!
Olin just laittamassa samaa, kyllä pisti hymyilyttämään! Iso peukku toki myös itse jatkosopparille.Nyt mediatiimille peukku ylös Joren jatkosopparin videosta!
Nyt mediatiimille peukku ylös Joren jatkosopparin videosta!
Video: Ilves julkisti jatkosopimuksen todella koomisella tavalla
Tampereen Ilves suorastaan dominoi sosiaalista mediaa, sillä seura julkisti puolustajansa Oskari Laaksosen jatkosopimuksen todella huikealla videolla.pallomeri.net
En tarkoittanut hallibisejä vaan yleisesti 2018 suosittuja kappaleita, mutta aika lähelle se osui joka tapauksessa :DJoren jatkon video oli aivan loistava. Pelaajahan oli tänään katsomossa, mutta hyvin tuntui yleisön reaktio maistuvan!
PS. Hoki88. JVG:n Popkorni on soinut hallissa edellisen kerran 9.3.2019 klo 18:31:59 :D
Sun takaumasi oli 3v 8kk :D
Jatkosopimushan on aivan kultaa, siitä ei ole kiistämistä. "Pettymys" tähän videoon tulee siitä että kerrankin näytti (ensin) notta tehdään jotain omalaatuista, kekseliästä, nykyaikaista, aseta joku ylistävä termi tähän ja tamperelaiset palauttaa samantien maan pinnalle.Tässä on kyllä jotain hyvin mikkeliläistä.
Jukurit tekee jatkosopimuksen loistavan pelaajan kanssa ja mikä on reaktio? Sakki marmattaa jostain videosta.
Sanoisin: entä sitten? Onko oikeasti niin, että hauska juttu voi olla hauska vain jos sen on itse keksinyt? Tässä maailmassa ylipäänsä on hyvin vähän asioita, joita joku toinen ei olisi jo tehnyt aiemmin."Pettymys" tähän videoon tulee siitä että kerrankin näytti (ensin) notta tehdään jotain omalaatuista, kekseliästä, nykyaikaista, aseta joku ylistävä termi tähän ja tamperelaiset palauttaa samantien maan pinnalle.
Aina löytyy valittajia, teki mitä tahansa. Sellaista se elämä on. Se haluaako hypätä negatiivisesti ajattelevien kelkkaan ja antaa negatiivisyyden tarttua, on sitten jokaisen oma asia. Positiivinen pöhinä lähtee meistä jokaisesta ja jos sitä haluaa on positiivisuutta ruokittava. Toisaalta musiikki soi ja pelit jatkuu, myös ainainen karjalaisten itkuvirsien laulaminenkin.Sanoisin: entä sitten? Onko oikeasti niin, että hauska juttu voi olla hauska vain jos sen on itse keksinyt? Tässä maailmassa ylipäänsä on hyvin vähän asioita, joita joku toinen ei olisi jo tehnyt aiemmin.
Mutta valittaahan pitää aina, jos ei muuten niin vaikka väkisin. Väärin sammutettu tulipalo, sanoi palopaikalle myöhässä tullut palomestari.
Kysyn edelleen, vanhan Spede-sketsin tavoin: mitä sitten? Minä en ymmärrä, miten tämä vaikuttaa yhtään mihinkään. Ei sillä, että ymmärtäisin paljon mitään muutakaan, mitä sinä tänne kirjoittelet.sen jälkeen tulee ilmi että konsepti on jo tehty ja "vanha"
Ei sitten siis mitään. Tämähän oli siis ainoastaan henkilökohtainen kokemus ja voivoipettymys. Ja näköjään muillakin ollut samaa. Itse siis petyin siitä kun luulin ensin että oltiin tehdy jotain todella hauskaa ja innovatiivista kerrankin ensimmäisenä ja sitten ei oltukkaan, mitä sitten?Kysyn edelleen, vanhan Spede-sketsin tavoin: mitä sitten?
Ensimmäinen lause tärkein, samat fiilikset julkistuksesta itsellä. Sen jälkeen tunnelma pykälän alaspäin kun olikin kopio, ei muuta. Henkilökohtainen mielipide ja voivoipettymys, mitä sitten. Perjantaina pelataan taas ja ensi viikolla kuullaan kun Juhis jää pelloomaan vielä vuodeksi Mikkeliin.Itse näin tuollaisen julkistuksen ensimmäistä kertaa ja se oli hauska ja toimiva.
Kaikki showmaailman jutut on jo tehty ensimmäisen kerran. Kun oikein kaivellaan, niin aina löytyy joku jostain jolla on ollut samanlainen idea ja toteutus. Onko se iso synti jos hyvässä hengessä lainataan mallia?
Ilves lainasi tässä TSN:n viikkoa aiemmin jakamaa Nylanderin jatkoa, joten aina löytyy joku, joka sen keksi ennen sua.Illan video oli hyvä ja hauska niin kauan kuin näin tämän.
Ja tässä ei ole siis mitään väärää.Ilves lainasi tässä TSN:n viikkoa aiemmin jakamaa Nylanderin jatkoa, joten aina löytyy joku, joka sen keksi ennen sua.
William Nylander is not leaving the Leafs | By TSN - Facebookwww.facebook.com › ... › TV network › TSN › Videos