Samoilla linjoilla. Toisen kaverin ääni tuli kuin komerosta. Sisältö ja aloitus sinällään ihan mukiinmenevä. Itse otan seurantaan sen, että löytyykö Etelä-Savon Johtavalta Kiekkoasiantuntijalta eli mr Ahvenaiselta myös tarpeen vaatiessa kriittisyyttä Jukureita kohtaan. Sitäkin tarvitaan ettei mene ihan pelkästään selkien taputteluksi. HPK:n ja Rajaniemen kohdalla toteamus "FLOPPI!" oli jo oikeansuuntaista. Vaarana tietysti on että Mossen ei tarvitse enää Ikiomalla grillailla jos liian kriittiseksi käy :)Positiivinen yllätys. Napsu vielä mikkien osalta eteenpäin niin, loistavaa. Jos olisin äänityöläinen, lahjoittaisin ehdottomasti tällaiselle projektille. Toki sen äänenkin yli pääsin ja asia vei loppuun saakka.
Ei toimi. Moni varmaan itseni mukaanlukien kelaa niin facessa kuin instassa tuon ottelutulospäivityksen ohi aika helposti, kun ensimmäisellä silmäyksellä se vaikuttaa mainokselta. Kuka pysähtyy sen pitemmin lukemaan päivitystä, joka näyttää ensisilmäyksellä vain mainokselta? Ei tietääkseni moni.Oletteko huomannut, että tuo Jukureiden facebook sivuilla oleva päivitys ottelun lopputuloksesta on korvattu lyhyellä Tehometin videolla jonka jälkeen lopputulos lävähtää tiskiin. Kun katsoo tykkäyksiä, kommentteja sekä viikon takaisen pelin tuloksen näyttökertoja(1800) tulee mieleen, että Jukureiden näkyvyys on laskenut huomattavasti tämän uudistuksen jälkeen. Kirjoitushetkellä tuolla lopputuloksen valaisee Tehomet -päivityksellä on 73 tykkäystä ja pelkästään otteluraportin linkillä 151 tykkäystä. Voitetun CHL-pelin ottelutulos julkaistiin CHL-pohjaisella kuvalla ja 600 tykkäystä. Tämä ei varmasti ole se näkyvyys mitä Tehomet ja Jukurit ovat hakeneet. Tämmöinen huomio voitokkaan pelin jälkee, mileipiteitä?
Muokataan vielä, Instagramin puolella kyseisellä lopputulos päivitysvideolla huimat 366 katsojaa 2 tunnin aikana.
Ai se oli julkaisu lopputuloksesta? Skippasin mainoksena ja jäin ihmettelemään et jännässä kohtaa mainos, ja jännä kun ei tullut mitää julkaisua lopputuloksesta. Kuuntelin Sweet Carolinen Spotifystä.Oletteko huomannut, että tuo Jukureiden facebook sivuilla oleva päivitys ottelun lopputuloksesta on korvattu lyhyellä Tehometin videolla jonka jälkeen lopputulos lävähtää tiskiin. Kun katsoo tykkäyksiä, kommentteja sekä viikon takaisen pelin tuloksen näyttökertoja(1800) tulee mieleen, että Jukureiden näkyvyys on laskenut huomattavasti tämän uudistuksen jälkeen. Kirjoitushetkellä tuolla lopputuloksen valaisee Tehomet -päivityksellä on 73 tykkäystä ja pelkästään otteluraportin linkillä 151 tykkäystä. Voitetun CHL-pelin ottelutulos julkaistiin CHL-pohjaisella kuvalla ja 600 tykkäystä. Tämä ei varmasti ole se näkyvyys mitä Tehomet ja Jukurit ovat hakeneet. Tämmöinen huomio voitokkaan pelin jälkee, mileipiteitä?
Muokataan vielä, Instagramin puolella kyseisellä lopputulos päivitysvideolla huimat 366 katsojaa 2 tunnin aikana.
Tai pyöräyttää kuvat toisin päin, ensin lopputulos ja lamppufirma sen jälkeen.Täällä raati on aika yksimielinen, että jääköön tämä lopputulosmainosvideo kokeiluksi ja palataan hyvään vanhaan kuvaan jolla saadaan näkyvyyttä huomattavasti enemmän. Tämä auttaa juuri niiden satunnaiskatsojien houkuttelemiseen hallille!
Siinä vaiheessa katoaa koko mainoksen slogan, joten uutta matoa koukkuun vaan!Tai pyöräyttää kuvat toisin päin, ensin lopputulos ja lamppufirma sen jälkeen.