Sitten voidaan jälleen pohdiskella missä menee rasismin raja, itse kun tuommoisesta huudahduksesta sellaista löydä. Rasismin olemassaolo lätkäpiireissä selviäisi viimeistään sillä että porukkaan tulisi joku etnisemmän näköinen kaveri. Shefki ei tainnut pelkästään hyvällä muistella potkupalloaikojaan Suomessa, toki aikakin oli sellainen että rasismi oli paljon nykyistä hyväksytympää.Laajemmassa mittakaavassa kysymys on myös lajikulttuureista. Olisi hyvin vaikea kuvitella, että jossain jalkapallokopissa tällaista huudettaisiin. Futiksessa tehty vuosikymmeniä töitä rasismin kitkemiseksi.
'tarkoitin juuri tätä joukkueen omaa parazzia joka juoksee läppärinsä kanssa pelaajien perässä,Mitkä paparazzit? Tekevät sen ihan itse, siis organisaatio. Kuvaajahan on Jukureiden palkkalistoilla että saadaan kopista zigizagaa nettiin
Sitten voidaan jälleen pohdiskella missä menee rasismin raja, itse kun tuommoisesta huudahduksesta sellaista löydä. Rasismin olemassaolo lätkäpiireissä selviäisi viimeistään sillä että porukkaan tulisi joku etnisemmän näköinen kaveri. Shefki ei tainnut pelkästään hyvällä muistella potkupalloaikojaan Suomessa, toki aikakin oli sellainen että rasismi oli paljon nykyistä hyväksytympää.
Kyllä Vesa Rantasen kirjoitus on täydelleen ytimessä, ei minulla ole sen sisältöön mitään. Rehdin kiekkomiehen tekstiä.
Haluaisin vielä lisätä sen, että ei ole mitenkään sattumaa että tällainen kuvottava tapaus sattui juuri Jukureiden kopissa. Kyllä se seurajohto näyttää näissä omilla valinnoillaan suuntaa, ja kun katsotaan näitä pikkukakkos ja muita ähihi hommia mitä siellä hallissa on vuosikaudet harrastettu niin onhan tuo neekerihuora pelkkä looginen jatkumo tälle. Vastuu on koko yhteisön. Luulisi hävettävän.
Meinasitko oikeasti näyttää Piitulaiselle ovea? Huhuu.. kuuleko maa, kuu kutsuu.Eipä tuosta taida selvitä kuin nostaa kohun aiheuttama peluri pöydälle ja lakaista pois!
Yksi Helsingissä asuva egyptiläinen kaverini sanoi, että HIFK:n kopissa tuollaista ei kuulisi ikinä sen perusteella mitä hän on keskustellut samassa talossa asuvan edarin pelaajan kanssa viimeisen kahden vuoden aikana.
viikinkiääliölauman alkukantainen mesoaminen vuoti julkisuuteen ja totuus tästä idiotismista on levinnyt kaikkien tietoisuuteen. Hyi vittu mitä touhua.
Erinomainen poiminta. En halunnut itse tuoda tuota esille, kun kuulin tuon saman jutun äskettäin, mutta en ollut nähnyt ennen eilistä mitään kirjoitettua faktaa tuosta. Tästä joku medialukutaitoinen pystyy jopa löytämään varsin harvinaisen pointin.Tuomitsen tuollaisen kielenkäytön täysin, mutta laitetaanpas heti jauhot suuhun. Todellakin siis toivoisin, ettei tällaista nähtäisi ikinä missään, mutta niin on myös käynyt HIFK:n kopissa viime kaudella, silloin ei tullut vain julkisuutta, joten Vesa Rantanen ei kirjoittanut samanlaista raivokolumnia....
Ei mulla muuta.
Mikkeli näyttää osittain olevan sellaista sisä-savoa, jossa ei ole vielä ymmärretty millään tasolla tiettyjen sanojen merkityksen muuttumista viime vuosien aikana..
Kyseessä on Jukurien pelaaja. Ei mikään alunperin savolinnalainen pelaaja tai sillä ei ole mitään merkitystä vaikka pelaaja olisi Utsjoelta kotoisin.Millä hämmästyttävän kummastuttavalla tavalla yleistät koko Mikkelin savonlinnalaisen pelaajan yksittäiseen pukukoppihuutoon? Nyt siis koko Mikkeli on ajettu kantamaan vastuuta tästä tapahtumasta. Täällä täytyy olla kaikki Rasmuslaiset hörhöt kirjoittelemassa.
Herätys nyt siellä!.
Tarkennatko vielä minkälaisia arvovalintoja seurajohto on tehnyt sen suhteen, että tällainen lapsus pääsi ilmoille? Millä tavalla joku pikkukakkoskeissi ja muut ähihi hommat (?!) tähän liittyvät?