Jälleen käydään mielenkiintoista keskustelua.
Olen kyllä ihan samaa mieltä kuin mitä
@Murkula tuossa aiemmin kirjoitti ja räbätys missä lauletaan hyvin suoraan viinasta ja hitusvinkulasta ei kuulu hallille. Suomiräppi joiltain osin taukomusana on ihan ok, jos sanoitukset pysyy suurinpiirtein hyvin radioystävällisessä elastis-linjassa :) Kun Murkula laittoi ton viestin niin ekanahan miä mietin, että voi perkele... Sit aloin googlaamaan esimerkkilistan mukaisia lauluja enkä löytänyt mitään...
Pakkohan kaverille oli viesti laittaa ja kysyä lisätietoja hakuun, että pääsen heivaamaan huitsin rypäleeseen tollaset biisit. Vahinko on sattunut.
Miä vähän avaan tätä kuviota teille, niin ootte paremmin kartalla valinnoista.
Ensiksi maalibiiseistä.
@mustaoranssi otti kantaa lastenlauluihin ja kannatuslauluun.
Jokainen pelaaja valkkaa itse maalibiisinsä. Kauden alussa kysyn uusilta mikä on se kappale minkä he haluavat soimaan kun heilahtaa. Jotkut miettivät hyvinkin tarkkaan tätä asiaa ja he kertovat tarkan aloituskohdankin kappaleesta.
Esimerkiksi Teemu Turusen maalibiisi tälle kaudelle on aika osuva. Tulkaa lauantaina hallille kuuntelemaan kuka muu muka määrää lootassa :)
Ajan saatossa muutamat ovat valinneet myös lastenlauluja ja en yhtään ihmettele, jos vieraskannattajia on hiertänyt Petri Lehtosen osuminen maalipuiden väliin. Tämä toimii hyvänä esimerkkinä, sillä Puuha-Pete tuli mikkeliläisille hyvin tutuksi sinä aikana kun Kalevankankaan kuningas Jukurinutussa kurvaili.
Sitten joukkueen omaan lauluun. En kyllä ymmärrä miksi Jii on jauhaa pitäisi poistaa valikoimista? Oli se joidenkin mielestä miten kauhea tahansa, niin se on kuitenkin virallinen kannatuslaulu. Ei Ipakaan jätä pois We Are The Kingsiä, kun naapuri ei tykkää kuunnella sitä eikä se porkkanan värinen naapuri Live is Lifeä. Kannatuslaulut on osa brandiä.
Kouvolalaisen tuskan Sinikeltaisen hurrikaanin soittamiseen ymmärrän hyvin. Ovathan he kuulleet sitä vierasreissuillaan viimeisten vuosia aikana moninkertaisesti verrattuna mikkeliläisten saamiin hitteihin Crowd Chantista, mikä on muuten erinomainen lätkäbiisi. (kevennys :) )
Se alkuvideo on kieltämättä aika kökkö. Miten vaikea olisi ollut tehdä se edes oikealla resoluutiolla, jotta se näkyisi "fullscreen" tilassa tuossa mediakuutiossa? Pitäisi ammattilaisten (Haaja & kumppanit) tietää nuo ihan perusjutut.
Mikäli olen asian ihan oikein ymmärtänyt, niin tuo Screenin täyttäminen ei ole Haajasta kiinni. Viksummat siinä vasemmalla puolella olevassa kopissa kertoivat, että screenkoko ei ole 16:9 eikä 4:3 vaan jotain siltä väliltä. Siksi se näyttää siltä miltä se näyttää. Mitä tulee itse videoon, niin pikkulinnut visersivät, että uutta avausvideota on kuvattu viime päivinä. Jännityksellä odotamme.
Kiitos kaikille posteista ja vinkeistä.
Nähdään hallilla.