Toki saa huudella, eihän pelkästään omalla porukalla keskustelua niin hyvin synny ja usein huomioiden tekeminen jopa vaatii ulkopuolista näkemystä.Esinnäkin, anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta Liiga -fanaatikkona ihmetyttää:
Mitä on tapahtunut Niko Laakkoselle? Nyt harvoin edes kokoonpanossa ja Mestiksessä 35 -pisteen mies. Olin varma, että tällä kaudella lyö läpi, mutta ei. Tosin samaa mieltä olin Anrei Hakulisesta.
Tälläinen huhu löytyi twitteristä (linkki SuomiKiekko sivulle): TPS:n nuori hyökkääjä siirtymässä ensi kaudeksi Jukureihin « SuomiKiekko
Kelpaisi. Muuta en tiedä.
Julius Vähätalo, klikinsäästö. Olkaa hyvät.
Laakson erikoisluvalla pelaa tämän kauden numerolla 12. Omasta mielestä kyllä olisi ollut ihan kunnioittavaa Turrelta vaihtaa pelinumeroaan, vaikka saikin luvan 12 käyttöön.Sinänsä ei tähän ketjuun kuulu, eikä ole tarkoitus huudella vieraisiin pöytiin... mutta jos katossa on jäädytettynä nro 12, niin miten ihmeessä Asplund pelaa nrolla 12?
Juu se on vaan vähän kohmeessa.Asiahan ei minulle kuulu mutta häh, jäädytetään numero ja sit pelataan sillä silti? Ei taida olla kovin jäässä
Ois kyllä saanu tuon jäädytyksen jättää keväämmälle, noienkii seremonioiden takia kustiin eka Jukurit-KooKoo matsi.
En miä sitä sano etteikö Ana ja Lehi ansaitse kaikkea mahdollista arvostusta Mikkelissä kun itekkii tuli herrojen mestisdominointia ihasteltua aikoinaan. Se paidanjäädytyspeli meni kuitenkin ihan perssiilleen ja helposti tulee mietittyä että oisko menny paremmin jos ukot ei ois ihmetelly ekaa varttia seremonioita. Jukurithan alotti hiton hyvin ja lähti pyörittämään KooKoota aivan solmuun, mutta johtomaalin jälkeen meni aivan jäihin.Näinhän se on. Vi**ks meni tämäkin. Eipä yllättänyt mielipide.
Juu yli odotusten on mennyt. @Tuusa lle ja muillekin päädyn aktiiveille nostan vilpittömästi hattua ja kyllähän eilenkin oli lauantaisaunassa huikea tunnelma. Eikä se minunkaan kirves ihan kaivoon asti ole vielä yltänyt vaikka turhan negatiivisesti tuleekin täällä yleensä kirjoiteltua.Ei ollut tarkoituksena vinoilla muussa mielessä. Helvetin hienosti mennyt kausi ja Mikkeli herännyt kiekkoon.
Juu niin tuolla siirtohuhuketjussa tiedettiin kertoa. Nuo pari nimeä oli tosiaan ilmoille heitelty sillä ajatuksella että ketkä osaavat pelata kiekolla ja ovat pelanneen Mikkelissä aiemminkin. Ahosellakin pari vuotta ilmeisesti sopimusta jäljellä Raumalla, toki onnistuivathan nuo Asplundinkin lemppaamaan kesken pitkän sopimuksen.Eikös Kalpa lunastanut Lukan option jo viime vuoden puolella, eli ensi kauden hän pelaa Kalpassa.
Nyt näpit ja muut ulokkeet ristiin että toinen kahdesta mysteerisopparista kuuluu Budishille. Toisen saa minun puolestani keväällä hyvin pirteästi pelannut Laakkonen, vaikka pelkäänkin ettei Kumpulaisen ollessa pelikunnossa saa pahemmin peliaikaa ensikään kaudella. Toisaalta näillä näytöillä pitäisi Lakulle olla tarjota vähintään peluuttamiskelpoisen rotaatiomiehen roolia. 4-7 kääntyy toivottavasti tuonne korkeamman lukeman puolelle ja niistä 3 pitäisi olla "valmiita" pelaajia (suht pistevarmat sentteri ja laituri ykköseen sekä Jaatisen pariksi uusi M. Koivisto). Tärkeää olisi myös että rotaatiorooliin hankittavat pelaajat ovat sellaisia että niillä uskalletaan lievittää tarpeen vaatiessa jopa kärkipelaajien rasitusta kauden aikana.Toivakka mainitsee Ylen tämänpäiväisessä haastiksessa Jukureilla olevan valmiita pelaajasopimuksia 20, joiden lisäksi uusia tulee vielä 4-7 kappaletta.
Itse en kyllä pääse tämän hetken julkistetuissa sopimuksissa kuin 18 pelaajasopimukseen eli ilmeisesti ainakin kaksi julkistamatonta on. No, eiköhän nämäkin tässä kevään mittaan selvinne.