Ensimmäisen mestaruuden jälkeen käy yleensä noin :)
Höhöhöö.. Jos Jukurit haluaa joskus Liigassa pelata, kasata joukkueen ja tehdä edes nollatulosta niin pitäisin kiirettä niiden uusien yhteistyökumppaneiden hankinnan kanssa.
Ensimmäisen mestaruuden jälkeen käy yleensä noin :)
Hienoa, että Jukurit ylsi nolla tulokseen monien vuosien tappioiden jälkeen. Toivottavasti Liiga kausi starttaa hyvin.Jukurit HC Oy:n lyhyen tilikauden liikevaihto kasvussa ja tulos nollassa | Tulostiedotteet | Kauppalehti.fi
Viimeisen Mestis-kauden liikevaihto oli 1,33 miljoonaa (huom. 10kk) ja tulos 0.
Lähti keväällä (vai alkukesästä) noiden velkarästien tultua ilmi. Vaikuttaa kyllä edelleen talousalueella (ex-jukuriketjun perusteella kixit -mainostoimistossa, olenkin ihmetellyt kun heppu edelleen ajoittain tulee kadulla vastaan vaikka oletin ettei Mikkelissä enää tohuilekaan. Toisaalta kuten isäukkoni pohdiskeluuni vastasi, "jossainhan ihmisen on asuttava").Eikös Tammiruusu lähtenyt aika päiviä sitten? Silti kauppalehdessä lukee toimarina
Lähti keväällä (vai alkukesästä) noiden velkarästien tultua ilmi.
Itse taas ajattelen asiasta toisella tavalla. Eikä minulla ole syytä muuttaa uskomuksiani, ellei toisin todisteta.Korjataan, että Harri ei lähtenyt tuon takia, ei todellakaan. Mutta se siitä.
Veikkaan ettei velkarästit olleet syy ja Jukurithan julkaisi tiedotteenkin 1.3.2016 että hommat jatkuu, vaikka niistä isosti uutisoitiin.Lähti keväällä (vai alkukesästä) noiden velkarästien tultua ilmi.
Veikkaan ettei velkarästit olleet syy ja Jukurithan julkaisi tiedotteenkin 1.3.2016 että hommat jatkuu, vaikka niistä isosti uutisoitiin.
TIEDOTE: Tammiruusu jatkaa Jukurit HC Oy:n toimitusjohtajana | Jukurit
Tuskin tuon tyyppistä tiedotetta olisi tullut jos velkarästit olisivat oikeasti olleet se suurin kivi kengässä. Eiköhän ne olleet tiedossa jo alusta asti.
Kiitokset :)Ihanaa. että te aktiiviset KooKoo-kirjoittajat olette olemassa. Ilman teitä ei tiedettäisi ollenkaan mitä meidän joukkueessa tapahtuu.
(Ja kyllä. Se oli sarkasmia)
Tähän voisin sanoa kouvolalaisena, että olen erittäin iloinen Jukurien yritysmyynnistä, mutta silti huolissani yleisömääristä varsinkin, jos joukkue kyntää syvällä missään vaihetta kautta. Onhan Jukurien ongelma ollut juurikin yleisömäärät Mestiksessä. Otaksun mikkeliläisten tarmoa tulla katsomaan Jukurien pelejä viiden pelin tappion jälkee. Toki olen taas mielelläni väärässä. Vaikka kausareita olisi ostettu vaikka kuinka paljon niin yleisömääriin tarvitaan tasaisuutta ja alle 2000 yleisömääriä en haluaisi nähdä.Seuraavaksi jään odottamaan Sumulaakson Taloushallinto Ky:n saapumista paikalle. Eihän Mikkelissä pitänyt olla edes yrityksiä. ;)
Ei sillä että haluaisin alkaa riitelemään, onhan huomenna juhlapäivä
Hieno homma että juurikin tuo yritysmyynti on noin hyvissä kantimissa, vaikka siitä oli ennakkoon paljon epäilyjä. Mikkelin seudulta vaan ei löydy muutakaan urheiluseuraa, joka olisi Jukurien merkittävä kilpailija urheilusposoroinnin rahavirrassa.
Luin lehdestä, että ne ilmaiseksi jaetut makkarat tilattiin Kivikylästä. Kummaa ettei päädytty tilaamaan niitä paikalliselta tuottajalta. Vai eikö siellä Tikkalassa enää tehdä makkaraa ollenkaan? Tuli vaan mieleen kun luin tuon uutisen.
Mä selasin pikaisesti Jukurien sponsorit enkä huomannut, että Kivikylä on listalla. Sittenhän se on ihan ymmärrettävää.Ymmärtäänseni makkaranvalmistus on loppunut Mikkelissä jo aikoja sitten, voin tietenkin olla väärässä. Toisaalta jos Kivikylä on Jukureiden yhteistyökumppani, niin eikö ole luontevaa, että makkarat tulevat sieltä.