knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Seppänen oli oikeassa. Välitila on nyt loppunut. Mennään syvemmälle kuin koskaan ennen.
Tämä nykyinen porukka UTJ ja Seppänen tuntuu olevan niin vietävissä että jotain selkärankaa tuohon touhuun pitäisi saada. Tuolta sitä ainakin löytyisi.
Ässien kultakoutseilla kiivaita näkemyseroja - "Miten voit tehdä noin?"
On perjantai-ilta 27. huhtikuuta vuonna 2012. Ässien valmennusryhmä Karri Kivi, Pasi Kaukoranta ja Mikael Kotkaniemi sekä seurapomot Jukka Hirsimäki, Mika Toivola ja Kari Takko ovat kokoontuneet palaveriin.www.iltalehti.fi
Tästä pisteenä iin päälle:
Kommentti: Ässien surkea taaperrus huipentui irvokkaaseen näytelmään, josta vastasi sattumakenraali Pasi Kaukoranta
Ässien päävalmentajana työskennellyt Pasi Kaukoranta nosti itsensä jalustalle kauden päätteeksi, kirjoittaa Tommi Koivunen.www.is.fi
Kannattaa vielä tarkistaa lausuntoa. Pasi Kaukoranta olisi viimeinen kuolemansuudelma Jyväskylän jääkiekon uskottavuudelle.
Edit: toinenkin linkki lisätty
Välitilassakin on katto ja lattia. Nyt on valitettavasti menty lattiasta läpi ja lujaa. Miten alas vielä vajotaan.Seppänen oli oikeassa. Välitila on nyt loppunut. Mennään syvemmälle kuin koskaan ennen.
Sain juuri rikepisteen pelkän tuubivideon/biisin linkittämisestä, joten en sitä tässä yhteydessä tee (moi Modet), mutta omasta mielestä osuvampi olisi Terveet Kädet ja biisinä "Pissaa ja paskaa".Seppäsen touhu on kuin Kumpulaisen Sepillä aikoinaan, eli armotonta menoa.
Harmi juttu. Eikös biisinkin voi tänne linkittää, jos sillä on selkeä yhteys ketjun aiheeseen? Hyvä tietenkin olisi aina että ainakin pikkaisen avaa tuota mistä on kyse (paljon on viime päivinä tänne linkitetty kappaleita). Sepi Kumpulaisen biisin yhteys Seppäseen on kristallinkirkas. Biisin sanat voisi pistää suoraan Seppäsen suuhun kuvailemaan sitä, mikä on JYPin toimintastrategia tulevan kevään aikana:Sain juuri rikepisteen pelkän tuubivideon/biisin linkittämisestä, joten en sitä tässä yhteydessä tee (moi Modet), mutta omasta mielestä osuvampi olisi Terveet Kädet ja biisinä "Pissaa ja paskaa".
Kuten myös TK:n, kertosäe menee ettäSepi Kumpulaisen biisin yhteys Seppäseen on kristallinkirkas.
Seppäsellä oli kyllä pilkettä silmäkulmassa pitkän haastattelun ajan. Sloganin mukaan suuria tunteita ja "voisin keventää tunnelmaa sanomalla..."Pakko laittaa vielä erikseen, että nauroin ääneen kun Seppänen sanoi jotenkin näin, että on ainakin omistajien panostukselle juhlavuodelle saatu suuria tunteita.
Missä tämä Jukan haastattelu on nähtävissä? Mennyt päivän työkiireissä ohi.Minä olen ollut (saattanut joku huomatakin) erittäin tyytymätön Seppäsen johtamiseen ja olen edelleen. Tästä haastattelusta kyllä tykkäsin ja jäin ihmettelemään, miksi hitossa vasta nyt? Miksei heti katkaistu siipiä huhuilta? Siinä olen samaa mieltä, että tulos kääntyi huonoksi Rautakorven johdolla ja sen perusteella ratkaisun ymmärrän.
Monessa asiassa olen erimieltä, esim. pelitapaan sotkeutumisessa ja vastuuasioissa (ei voi kuulemma olla yhden vastuulla nämä), mutta ei minulla ole isosti syytä epäillä, että tuossa haastattelussa olisi juurikaan totuuden vierestä puhuttu. Kyllähän tässä toki kysymysmerkkejä jäi vielä, mutta esim. Pönön "maineen puhdistamista" pidin erittäin hyvänä.
Olisipa hyvä, jos saataisiin vaikka vielä avoin tilitys pelaajien fiiliksistä. Ei tartte kaikkea kopin asioita puhua, mutta voisi vähän kertoa, miten asiat on koettu. @Hurrikaanisydän -porukan ajatukset toki kiinnostaa myös kovasti, kun heidän ja Seppäsen ulostulon välillä on nyt kohtuullinen kuilu.
Kritisoidaan, kun on sen paikka, mutta posiakin on annettava, kun on sen paikka.
Tuolta mediaketjusta löytyy linkki.Missä tämä Jukan haastattelu on nähtävissä? Mennyt päivän työkiireissä ohi.
Seppäsen haastattelu tältä päivältä:
JYP-pomo Jukka Seppänen kommentoi seuran myrskyisää tilannetta MTV Urheilulle
JYP-pomo Jukka Seppänen kommentoi seuran myrskyisää tilannetta MTV Urheilullewww.mtvuutiset.fi
Kyllä tuossa sopivasti jäi lupauksia lunastettavaksi lähitulevaisuudelle. Katotaan, miten toimittavat!Tehdään pelaajahankintoa, ei tyhjennysmyyntiä, omista junioreista nousevien pelaajien osuutta kasvatetaan - siinä onkin haastava yhtälö. Jos pelaajahankinnat jää tekemättä ja tyhjennysmyynti aloitetaan, niin ainakin tuo Seppäsen lupaus oman juniorituotannon hyödyntämisestä tulee käyttöön ehkä jo ensi viikolla.
Kiitos ja kumarrus!Tuolta mediaketjusta löytyy linkki.