Viitanen ei ole epäonnistunut ja kuten olet moneen kertaan sanonut niin joukkue mielestäsi on ihan riittävä. Se ei välttämättä kuitenkaan ole absoluuttinen totuus. Voi ihan hyvin olla sittenkin niin että Viitasta suolataan siitä että monien mitta on täysi.
Ja Seppänen saa siksi kritiikkiä että hän vastaa mm.kahden edellisen olemisesta seuean sisällä.
Siihen ei liity että joku taustoissa puuhaa jotain salaliittoa Seppästä vastaan.
No jos nyt jotakin koittaisi avata. Junnupuolesta jyväskylässä en tosiaan tiedä, mutta jos tilanne on noin kauhea, kuin täällä annetaan ymmärtää, se toisi harrastaja kadon väkisinkin, jota taas organisaatio ei millään voisi sivuuttaa siihen puuttumatta. Koska tämän tapaista en tiedä tapahtuneen, on pakko olettaa, että tämä on jostakin mielen pahoituksesta suurenneltu asia mittasuhteistaan, vai eikö kukaan seuraamuksia toisi julkisuuteen, jos tilanne näin kauhea olisi. Järjellä minä asiaa mietin ja kuten olen aiemminkin sanonut, jos on esittää oikeata faktaa, seison kyllä korjattuna.
Sinänsä, en ole missään sanonut Viitasen onnistuneen, jos en myöskään epäonnistuneen, sitä olen jossain kohti pohtinut, että onko hänellä minkälainen pooli apunaan, kun yksi mies ei määräänsä enempää repeä, vaikka kuinka tahtoisi tai häneltä vaatisi.
Sen olen sanonut ja sitä mieltä olen edelleen, että paremmin valmennettuna tuo rosteri yltäisi myös parempaan esitykseen tuloksellisestikin. Minä en ole missään kuitenkaan sanonut, että joukkue olisi riittävä tai riittämätön, eikä moinen olisi mielekästä sanoakaan, koska mitään absoluuttia asiaan ei ole olemassa. Toisille ei riitä se mihin on reaalisesti mahdollisuus, toisille riittää jne. Olen naulannut asiaa siten, että tämä joukkue tekee tuloksen ja sen (joukkueen) onnistuminen on merkitykseltään isompi, kuin kuvitteellisten vahvistusten, joista puheita on piisannut. Olen myös sanonut, että jos löytyy vahvistuksia oikeaan ruutuun kokonaisuutta parantamaan, ne myös osaltaan kokonaisuutta parantavat ja joissain postauksissa olen jopa miettinyt mihin ruutuihin mahdollisia paikkoja voisi haarukoida.
Tuohon ylempään viitaten, en ihan ymmärrä mistä asiassa oikeastaan edes haastat minua.
Sanot että Seppänen saa kritiikkiä kahden muun inhokin työpaikkojen säilymisestä, ymmärrän ja en ymmärrä, jos Seppänen omassa näkökentässään näkee, että moisiin ulostuksiin ei ole tarvetta, tarkoittaako se muka sitä, että ränisevän lauman analyysi olisi jotenkin oikeampi tai edes absoluuttisesti oikeampi? Tätäkin on pakko epäillä, kun sitä miettii. Kuitenkin täällä yhdessä jos toisessa viestissä on kyllä toivotettu myös Seppästä alas palliltaan, sitäkään kukaan ei voi kiistää ja se ei johdu pelkästään noiden kahden työpaikasta organisaatiossa.
Sen myös ymmärrät väärin, jos kirjoitan valtataistelusta tai siihen viittaavasta aktiviteetista, että se tarkoittaisi jotakin salaliittoa Seppästä vastaan. Sitä se ei välttämättä tarkoita mitenkään. Se on katsojan perspektiivi ja selitys kohdaltaan itselle. Kyse tämmöisissä on kuitenkin useammin uskosta omaan parempaan vaihtoehtoon ja osaamiseen sen toteuttamisessa. Vastakkain asettelu siitä tulee vasta kun sivusta katsoo kahden eriävän näkemyksen painia.
Enemmän, jos tuota pohtii, minä näen sen olevan hidastava ja heikentävä tekijä JYPin kehitykselle, kuin että olisi mitään salaliittoja tuota tai tätä vastaan. Kun kirjoitan, että on tärkeää, että on opponointia se on välttämätöntä, mutta pitää pitää varansa, ettei se muutu oppositioksi, se ehkä kuvaa sitä valtataistelua ja sen perimmäisyyttä osuvammin kuin salaliitot.
Teoriassa ja ihan käytännössä me kaikki voidaan olla väärässä, niin sinä kuin minäkin, mutta omin analyysein meistä jokainen täällä asioita lähestyy, minulle se on kummastuttavaa siinä mielessä, että eri näkemyksien kanssa voin vääntää ja kääntää ilman, että tunnen kenenkään varpaitani tallovan, kun asiassa pysytään ja pikkuisen jopa tökitään, ilman vakavampaa henkilöön menevää loan heittoa, mutta toisille se vissiin on joku kunnian loukkaus tai jotakin jos pitää mielensä ja sen pohjalla debatoi. Niin kuin aina olen kirjoittanut, jos olen väärässä, seison korjattuna samoin kun jokainen mielipiteillään debatoiva täällä minun oletuksen mukaan.