Olen saanut sinusta kirjoituksiesi perusteella sellaisen käsityksen, että olet aikamoinen pillittäjä, joka tuskin koskaan pystyy keskustelemaan itse asiasta, tai argumentoimaan oma näkemystään muutoin kuin viisastelemalla. Tästä syystä saa helposti sellaisen vaikutelman, että sinulla on herne nenässä.
No minäpä yritän nyt argumentoida. Minusta Suikkasen pestaaminen ei toimi hyvänä näyttönä Kärppä-organisaation onnistuneesta suunnanmuutoksesta. Eihän se mitään ilotulitusta ollut ja entiseen verrattuna melkoista takapakkia tuloksellisesti. Muistelen, että Kärppäosiossakaan ei oltu varsinaisesti iloisia. Taisi joku potkuistakin puhua. Minusta erinomaisesti toimivaa ei kannata vaihtaa vaihtamisen ilosta. Vielä vähemmän onnistuneena Suikkasen pestaamista voi pitää, jos se tosiaan tehtiin huutoäänestyksen perusteella. Minusta pelitavasta päättämisen ei ole hyvä kuulua sponsoreille eikä yleisölle, koska siellä saattaa olla asiantuntemusvajetta.
No minua huvitti kun tätä Kärppien menestyksekkään lähihistorian tahraa sinä kuitenkin pidät esimerkkinä reagoinnista muutoshaluun ja kerroit sen vielä ikäänkuin se olisi jotenkin ollut olennainen osa jatkumoa, joka Mannerin johdolla vietiin maaliin. Minusta Kärpät hölmöili, mutta selvisi säikähdyksellä. Siis Suikkasen ajasta. Lopuksi vinkkaat, että jos vain Tapparassakin osattaisiin soraääniä kuunnella, niin menestyminenkin olisi sentään mahdollista.
Ja sinä sentään teidät jääkiekosta paljon, toisin kuin minä.
Viimeksi muokattu: