Keltainen Jaffa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Jokerit
Minä olen referoinut Jukka Jalosen IS-Veikkaajassa (11/2010) olleita vastauksia Rantasen ja Nyholmin tekemiin väittämiin. Kuten olet ehkä huomioinut, niin Rantasen/Nyholmin väittämät yksi toisensa jälkeen tulivat Jalosen taholta osoitetuiksi vääriksi.
Minun edellä mainitsemistäni syistä Rantasen ja Nyholmin väittämät ovat aivan yhtä päteviä tällä hetkellä kuin Jalosen puolustuspuheenvuoro. Mielipide vs Mielipide.
Tämän kamppailun voi ratkaista ainoastaan pelaajat, jotka eivät ole aukoneet suutaan tästä asiasta.
Eli kun tulevaisuudessa hyökkäät Jaloskriittisten ihmisten kimppuun Veikkaajan haastattelukortilla, muista, että et ole sen oikeammassa kuin hekään.
Vai voitko väittää vastaan tässä asiassa? Todisteesi? Sillä minun mielestäni tämä asia on käsitelty.
Odotan vieläkin kantaasi siihen, miten väitetty Jalosen ylisuorittaminen näkyi Leijonien pelissä.
Saavutuksena pronssi on erinomainen, mutta et ole vielä kertaakaan pelin kautta todistanut kantaasi sille, että valmennustiimi ylionnistui. Minä olen jo useamman kerran kumonnut tämän väitteen pelin kautta.
Pystytkö oikeasti todistamaan, että Jalonen ei ollutkaan se ratkaiseva ero muihin joukkueisiin verrattuna? Muussa tapauksessa minun mielestäni kaikki on jo sanottu Vancouverista. Varmasti en ole ainut henkilö, joka ajattelee niin.