Jukka Jaloselle kenkää!

  • 454 256
  • 1 939

ditrim

Jäsen
En voi ymmärtää miksei Suomen päävalmentaja saisi sanoa vittuilijalle takaisin. Käännä toinen poski, ole herrasmies, ole fiksumpi. Paskanvitut ja vittuilijoille naamat rullalle, tää on hokia saatana, tapellaan!

Eiku pitää olla miespillu ja keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jättää kiusaajat rauhaan. Niinkuin kunnon foorumilainen.
 

scholl

Jäsen
Näin on, oli melkein "Tie Domin paikka", eli RD ja Jalonen olisi voinut vetää tämä vittuilija tonne aitioon ja näyttänyt sille vähän "old-school"-hokia. :):)

Et taida käsittää millainen henkilö Dufva on. Hänhän pelkää haastatteluissa Mertarannankin kanssa. Luuletko, että tuollainen tyyppi uskaltaisi jollekin fanille jotain sanoa. Lehkonen ja Dufva pitäisi kotiuttaa tuoltaa henkisistä syistä ja lähettää Baxter jaloselle kakkoseksi. Taatusti vetäisi vittuilijoita turpaan. Ja veisi vielä bonuksena koko joukkueen kirkkoon.
 

Der Adler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Et taida käsittää millainen henkilö Dufva on. Hänhän pelkää haastatteluissa Mertarannankin kanssa. Luuletko, että tuollainen tyyppi uskaltaisi jollekin fanille jotain sanoa...

Hahaha...Ok, jos tämä pitää paikkansa täytyy tunnustaa että mulla on ollut vähän väärä kuva RD:sta. No, ei kai hän nyt voi olla ihan "pussy" kuitenkin kun nyt mestaruuksia on tullut sekä Jukureissa ja Jypissä? Eihän "pussyt" voi voittaa mitään...tai?
 

Host

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Heimon Breams ja Suomenniemen Urheilijat
Jessus. Voiko EHT-menestystä pitää oikeana meriittinä? Turnausrumba, jossa neljä jääkiekkomaata ajaa nuoria lupauksia ja vanhoja kehäraakkeja mukaan maajoukkueeseen. Heikkotasoisia pelaajia ja panoksettomia pelejä.

Olympialaiset olivat tuloksellisesti OK, suorastaan maksimi Suomelle. Ei se pronssi minua haittaakaan, mutta se tapa millä se saatiin. Suomen peli ei missään vaiheessa vakuuttanut, ylivoima tökki heti isompia vastaan, valmennusjohto ei reagoinnut, pelitapa oli huono (pelaajat eivät sitä omaksuneet) ja kaiken kukkuraksi USA-pelin romahdus. Ihan oikeasti, pronssi saatiin pitkälti moninaisen otteluohjelman takia. Tämä on sikäli harmi, sillä tämä pitää kansan tyytyväisenä - muutoksia on tehtävä.

Ja sitten tuo ranking. Noissa sijoituksissa vaikuttaa vielä vahvasti Erkan hienot saavutukset.

Mahdatkohan itse pelata ko. joukkueessa? Vai kuulutko valmennustiimiin? Vai oletko jutellut pelaajien kanssa näistä pelillisistä asioista? Vai kenties J.Jalonenko sulle on ihan kasvokkain näistä jutellut? Vai mistä helvetistä SÄ tiedät kaiken tuon? Joku Sakari Pietilä II?
Ja oletkohan koskaan ajatellut seuraavaa, kun kirjoitit tuosta että ylivoima tökki heti kun isommat maat vastassa?: Ehkäpä ne "isot" vaan oli niin paljon parempia alivoimassa kuin joku tyyliin Italia???
Mä ainakin olen hiton tyytyväinen, että suomi ei ollu loppuottelussa nolaamassa itseään Kanadaa vastaan, jos satuit katsomaan sen loppuottelun, niin Kanada oli vaan sit niin helvatan kova, että pataan olis tullu 10-muna. Ettekö te oikeesti tajua että suomi vaan ei ole yhtä hyvä kuin just esim USA ja Kanada, varsinkaan silloin kun kaikki parhaat pelaa. Luulis meidän suomalaisten olevan tyytyväisiä näihin arvokisamitaleihin joita ollaan voitettu aika pirusti, hienosti ollaan aina venytty, ja vaikka suomi pelais putoamissarjassa tänä vuonna, niin mitä sitten. Pitää joskus käydä pohjallakin jos meinaa ylöspäin nousta! Kiteytettynä: "eikö teille mikään riitä"
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
En voi ymmärtää miksei Suomen päävalmentaja saisi sanoa vittuilijalle takaisin. Käännä toinen poski, ole herrasmies, ole fiksumpi. Paskanvitut ja vittuilijoille naamat rullalle, tää on hokia saatana, tapellaan!

Eiku pitää olla miespillu ja keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jättää kiusaajat rauhaan. Niinkuin kunnon foorumilainen.

Joo, kyllä Jalonen näyttää minunkin mielestä ihan aidolta lätkäjätkältä. Pelin aikana ihan vitun lapanen, kuiskuttelee sille kaljulle kaverilleen, naureskelee kun tulee juuteilta turpaan, itkeskelee mediassa milloin mistäkin ja muistaa toki vittuilla sitten vielä niille jäljellä oleville faneillekin tilanteen osuessa kohdalle.

Näyttäisi sitä tunnetta jossain muualla kuin tuollaisissa tilanteissa, niin tuonkin olisi ehkä voinut laittaa lätkäjätkäyden piikkiin.

Ja jos joku täällä ei osaa ihmetellä ja kyseenalaistaa sitä saatanallista kuiskuttelua, joka jatkuu turnauksesta toiseen, niin sittenpä ei osaa. Sille en minä tai kukaan muu voi mitään.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En voi ymmärtää miksei Suomen päävalmentaja saisi sanoa vittuilijalle takaisin. Käännä toinen poski, ole herrasmies, ole fiksumpi. Paskanvitut ja vittuilijoille naamat rullalle, tää on hokia saatana, tapellaan!
Kyllä tuossa asemassa olevalla ihmisellä paras lääke on sama, mitä itse noudatan täällä idioottien kanssa: ignore. Kaikki muu on turhaa energianhaaskuuta. Eikä siinä voi muuta kuin hävitä. Tosin pienet nyrkkihippaset voisi kuitenkin piristää tunnelmaa. Sekin pitäisi tosin hoitaa piilossa medialta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, kyllä Jalonen näyttää minunkin mielestä ihan aidolta lätkäjätkältä. Pelin aikana ihan vitun lapanen, kuiskuttelee sille kaljulle kaverilleen, naureskelee kun tulee juuteilta turpaan,...

Olitko paikan päällä katsomassa vai turvauduitko televisioon? Itse näin kyllä Tanska pelin kolmannessa erässä pari tapausta, jossa Jalonen kertoi joukkueella jotain huutamalla.

Täällä rakennetaan Jalosesta sellaista kuvaa, jossa hän on valmentajana hisukka, joka vaan piirtelee viivoja fläppitaululle. Minulla on hänestä ihan erilainen kuva valmentajana. Jalonen ei ole mikään Shedden tai Jortikka, joka huutaa pää punaisena, mutta käsittääkseni hän on hyvinkin tiukka tarpeen tullen.

Valmentajilla on erilaisia tapoja toimia pelin aikana ja suomalainen tyyli on ollut rauhallinen (Westerlund ja Aravirta). Väliin mahtuu pari aktiivisempaa (Shedden ja Summanen), mutta pääsääntöisesti Suomi on saanut menestystä rauhallisella pelinjohdolla.

Nyt täytyy muistaa myös se, että huutamalla saa hyvin harvoin mitää aikaa kesken ottelun. Se on vaan tutkittu tosiasia.
 
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Esa Tikkanen ja muut gurut
Jukka Jalosesta:

Itse yritän pitää ajatukseni aika yksioikoisena mitä tulee pelikirja-keskusteluun. Valmentajat miettivät mitkä ovat tilanteita, mistä tulevat maalit ja miten näitä tilanteita vastaan puolustetaan eli miten vastustajan peli saataisiin mahdollisimman vaikeaksi. Hyvät pelaajat tekevät näitä ratkaisuja luonnostaan (tietenkin) ja pelikirjan/tavan tarkoitus on saada huonommat pelaajat tekemään näitä samoja ratkaisuja.

Kun Jukka Jalonen tuli päävalmentajaksi, hän otti puheeksi (aivan oikein) suomalaisten maalinteko-ongelmat, koomailut (kiekkokontrollin puutteen) ja suurten pelien voittamisen- ongelmat (pelin pitää parantua turnauksen edetessä, eikä päinvastoin). Eli kyllä Jalonen on ollut ja on edelleen hyvillä ajatuksilla liikkeellä.

Ja haluaisinkin huomauttaa, että ongelmat mitkä Jalosella nyt on, ovat huomattavan suurempia kuin yhdelläkään hänen edeltäjällään (poislukien ennen currea). Materiaalin heikkous (pelikirja tulee sitä tärkeämmäksi mitä heikommat pelaajat mutta samalla pelikirjan toteuttajat ovat huonompia, mukava ristiriita), "hyvien" pelaajien vanheneminen (ja varsinkin jos?? vanhemmat pelaajat luulevat olevansa 5- valmentajia (ymmärrettävää kyllä), mitä nämä pelaajat eivät tietenkään ole) ja ehkä viimeisenä suomalaisen pelitavan murros.

Pelitavan murroksesta voisi sanoa, että lähtölaskenta alkoi, kun Summanen valitti tv-mainos taukoja ottelujen aikana (sillä perusteella, että vastustaja saa levähdystaukoja...) Väkisinkin tuli mieleen, että tämä suomalainen pörrääminen ja vastustajan luisteleminen kumoon ei enään voi jatkua (pakko loppua omaan mahdottomuuteensa). Ja viimeinen silaus on mielestäni ollut Usan nuoret (koko usan nuorten valmennus- systeemi), ettemme todellakaan voi lähteä enään luistelukilpailuun tuollaista harrastajien määrää ja valmennusta vastaan (Vaikka jortikka tähän suuntaan puhuikin). Mitä tilalle? Juuri tästä Jalonen on yrittänyt puhua, mielestäni aivan oikein, peliä pitää pystyä kontrolloimaan (rikkomaan vastustajan peliä) pitämällä kiekkoa ja peliä rytmittämällä! Miten sen toteuttaa tällä materiaalilla on se suurin ongelma, ei valmentaja.

Oltaisiin siis vähän armeliaampia päävalmentajaa kohtaan...

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että valmentajan pitää kantaa tulosvastuuta, ettei päävalmentajan pestistä tulisi suojatyöpaikkaa (mikä kävi hannu aravirralle (off topic: hannullahan oli aina 5-ketjun pelaajat jokereista, jos ne nyt ovat jyppi lähtöisiä, ei siis uutta auringon alla ja toinen juttu näin jälkeen päin ajateltuna: arajuurella oli sellainen pelaajamateriaali käytössä, että itku nykyään tulee, pelkästä ajatuksesta...)).

Kokonaan eri juttu on, jos ja kun päävalmentaja kantaa vastuun (ilman sarvia ja hampaita), olisi päivän selvää, että hänen pitäisi saada valita oma työryhmänsä. Jos asialla ei (muka) ole muuta merkitystä, niin vaikuttaahan se ainakin yleiseen fiilikseen joukkueessa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Olitko paikan päällä katsomassa vai turvauduitko televisioon? Itse näin kyllä Tanska pelin kolmannessa erässä pari tapausta, jossa Jalonen kertoi joukkueella jotain huutamalla.

Nyt täytyy muistaa myös se, että huutamalla saa hyvin harvoin mitää aikaa kesken ottelun. Se on vaan tutkittu tosiasia.

Turvauduin televisioon, kuten monesti muutoinkin. Koitin kuitenkin olla tosi tosi tarkkana.

En ole oikeasti itsekään aiemmin pitänyt Jalosta hissukkana tms. nyt se on vaan viime aikoina alkanut siltä näyttää. Välillä joukkue tarvitsee voimaa valmentajastaan, ja jos valmentaja ei näissä tilanteissa astu esiin, niin se on virhe. Vrt. esim. Suikkanen ja Bluesin Matikainen. Loistavia valmentajia nostamaan joukkueen energiatasoa ja saamaan materiaalistaan (rajallisestakin) paljon irti. Esim. noita kahta ja vaikkapa Summasta pidän itse Jukka Jalosta enemmän sen tyylisinä valmentajina, joita Suomen Maajoukkue tarvitsee.

No, jos tästä joku valtava ryhtiliike tulisi ja pytty kotiin, niin tottakai olisin torilla rillaamassa. En vain osaa nähdä, että Jukka Jalosen aikana torijuhlia tullaan järjestämään. Olisin mielelläni väärässä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Vrt. esim. Suikkanen ja Bluesin Matikainen. Loistavia valmentajia nostamaan joukkueen energiatasoa ja saamaan materiaalistaan (rajallisestakin) paljon irti. Esim. noita kahta ja vaikkapa Summasta pidän itse Jukka Jalosta enemmän sen tyylisinä valmentajina, joita Suomen Maajoukkue tarvitsee...

Mielenkiintoista on se tosiasia, että Suomi on menestynyt täysin erityyppisillä valmentajilla.

Tällä maajoukkueelle tämän tyyliset valmentajat olisivat varmasi oikean tyylisiä, koska materiaali on keskimääräistä heikompi eli aktiivinen pelin johtaminen voisi saada enemmän irti tuosta materiaalista. Tosin Suikkasen ja Matikaisen laittaminen samaan kastiin Summasen kanssa on väärin, Summanen on ihan omassa kastissaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Täällä rakennetaan Jalosesta sellaista kuvaa, jossa hän on valmentajana hisukka, joka vaan piirtelee viivoja fläppitaululle. Minulla on hänestä ihan erilainen kuva valmentajana. Jalonen ei ole mikään Shedden tai Jortikka, joka huutaa pää punaisena, mutta käsittääkseni hän on hyvinkin tiukka tarpeen tullen.

Niin minullakin, ja tässä se vika onkin. Kaikki esille tulleet ongelmat kun viittaavat siihen, että Jalosen oma punainen lanka, joka tähän asti ollut hyvin hanskassa, on hukkunut tai hukkumassa maajoukkueen vetovastuuseen siirryttyä. Olen edelleen aivan helvetin mielelläni väärässä, mutta epäolennaisuuksiin takertuminen ja vastuun vierittäminen kaikkien muiden niskaan (hyvin epätyypillistä Jaloselle sekin) ei ainakaan auta ongelmien ratkaisussa.

Nyt täytyy muistaa myös se, että huutamalla saa hyvin harvoin mitää aikaa kesken ottelun. Se on vaan tutkittu tosiasia.

Totta tämäkin. Oleellista on, että koutsi tietää mitä tekee ja osoittaa sen uskottavasti pelaajillekin. Tapa on sivuseikka, mutta niin tyhmää pelaajaa ei ole keksittykään, joka ei erottaisi feikkiä aidosta tavarasta.
 

Vanha mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ja Suolahden Urho
Ilmoittatukaa

Täällä tuntuu olevan koko suomen kiekko älymystö analysoimassa Jalosen Jukan toimintaa. ilmoittautukaa hyvät ihmiset itse siihen hommaan, taikka edes johonkin e-junnju joukkueseen valmentamaan.

Perkele kun ollaan niin hemmetin viisaita, mutta itse ei pystyisi edes luistelukoulua opettamaan. Mielestäni arvostelu ilman omaa näyttöä on paskan jauhamista.

Jalonen tekee juuri sen minkä pystyy ja piste.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Välillä joukkue tarvitsee voimaa valmentajastaan, ja jos valmentaja ei näissä tilanteissa astu esiin, niin se on virhe. Vrt. esim. Suikkanen ja Bluesin Matikainen. Loistavia valmentajia nostamaan joukkueen energiatasoa ja saamaan materiaalistaan (rajallisestakin) paljon irti. Esim. noita kahta ja vaikkapa Summasta pidän itse Jukka Jalosta enemmän sen tyylisinä valmentajina, joita Suomen Maajoukkue tarvitsee.

Kylläpä on Suomi taas täynnä näitä neroja, jotka ovat yhtäkkiä löytäneet Suikkasen. Siinähän on todellakin ihmemies, joka saa joukkueen kuin joukkueen lentoon. Kyllä hänenkin uralleen tulee vielä alamäkiä. Siitä voivat toimia esimerkkeinä vaikka Aravirta, Summanen, Jalonen K, Jortikka, Matikainen Petri jne.

Jalosen Jukka on samalla tavalla vain osa kokonaisuutta, kuten kaikki valmentajat. Kaiken lisäksi hän on tilanteessa, jossa on tarkoitus tehdä nuorennusleikkausta ja pienempien jääkiekkomaiden taso on nousussa. Ei Suomella ole ollut noin heikkotasoista jengiä MM-kisoissa 20 vuoteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mielestäni arvostelu ilman omaa näyttöä on paskan jauhamista.
Eli musiikkia ei saa arvioida ellei ole säveltänyt sinfoniaa? Kirjallisuutta saa arvioida vain kirjailija? Liikenteen toimivuudesta saa huomauttaa vain TVH:n insinööri? Ruoan makua voi kommentoida vain ammattikokki?

Hei kamoon. Jääkiekko on julkista, verovaroin tuettua toimintaa. Totta helvetissä sitä saa arvostella. Pitääkin.

Jalonen tekee juuri sen minkä pystyy ja piste.
Varmasti tekeekin. Jos ei pysty tarpeeksi hyvin, pitää tilalle saada parempi.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ei Suomella ole ollut noin heikkotasoista jengiä MM-kisoissa 20 vuoteen.

Ottaen huomioon se, että jääkiekko on maamme ehdoton ykköslaji, niin kyllä Suomen tulisi olla maailman "TOP-6:n joukossa" joka vuosi MM-tasolla.

Ei voida kokonaan laittaa materiaalin piikkiin se, että olemme turnauksen toiseksi tehottomin jengi - varsinkin kun vastassa on ollut Tanskat ja Saksat...
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Täällä tuntuu olevan koko suomen kiekko älymystö analysoimassa Jalosen Jukan toimintaa. ilmoittautukaa hyvät ihmiset itse siihen hommaan, taikka edes johonkin e-junnju joukkueseen valmentamaan.

Perkele kun ollaan niin hemmetin viisaita, mutta itse ei pystyisi edes luistelukoulua opettamaan. Mielestäni arvostelu ilman omaa näyttöä on paskan jauhamista.

Jalonen tekee juuri sen minkä pystyy ja piste.

Oletko enemmänkin perehtynyt jokaisen tänne kirjoittajan taustoihin?

Tämä ei ole fakta eikä yleistys mutta semmosella mutu-tuntumalla on ollu jännä huomata, että enemmistö Jalosen &valmennusjohdon puolustajista tulee akselilta Jyväskylä--Hämeenlinna. Kertooko se jostain;mene ja tiedä.

Tuo Jalosen tapa valmentaa maajoukkuetta on perin mielenkiintoinen. Kuten jo muissa ketjuissa on todettu, ei maajoukkue lyhyine valmistautumisaikoineen sovellu "Pelitapa/kirja"-valmentajalle. Mietitääs nyt vaikka KalPan pelitapaa;P.Virta tarvitsi pari kautta siihen,että tuo pelitapa alkoi tuottaa tulosta. Mitten pelitapahomma toimisi maajoukkueessa nopeammin kun pelaajat vielä vaihtuu? Eikö maajoukkuetta pitäisi peluuttaa kulloistenkin mukana olevien pelaajien vahvuuksilla?
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ottaen huomioon se, että jääkiekko on maamme ehdoton ykköslaji, niin kyllä Suomen tulisi olla maailman "TOP-6:n joukossa" joka vuosi MM-tasolla.

Ei voida kokonaan laittaa materiaalin piikkiin se, että olemme turnauksen toiseksi tehottomin jengi - varsinkin kun vastassa on ollut Tanskat ja Saksat...
Vaikka juniorityössä ollaan tehty perustavaa laatua olevia virheitä vuositolkulla?

Tanskalla on jalkeilla kaikkien aikojen joukkueensa. Saksa pelaa fanaattisen kotiyleisönsä edessä, eikä niilläkään ihan tunareista koottu joukkue. TOP-6:n takana tehdään nykyään ihan kelpo duunia.
 

Puolikaspakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito kilpailu ja rehellinen tuomaritoiminta
Eli musiikkia ei saa arvioida ellei ole säveltänyt sinfoniaa? Kirjallisuutta saa arvioida vain kirjailija? Liikenteen toimivuudesta saa huomauttaa vain TVH:n insinööri? Ruoan makua voi kommentoida vain ammattikokki?

Sillä erolla, että tässä ei arvostella musiikkia vaan säveltäjän kykyä. Jotta vertauksesi olisi oikea, pitäisi ketjussa arvostella itse peliä, mikä kieltämättä on ollut totaalista kuraa.

Ei se aivan tuulesta temmattu ajatus ole vaatia kritiikin esittäjää yrittämään itse, etenkin kun kritiikin kohteena on yksittäinen henkilö.

Hei kamoon. Jääkiekko on julkista, verovaroin tuettua toimintaa. Totta helvetissä sitä saa arvostella. Pitääkin.

Näin juuri. Arvostellaan jääkiekkoa ei yksittäistä pelaajaa tai valmentajaa. Myös teatteria tuetaan veroista, mutta itselleni ei tulisi pieneen mieleenikään tuomita näytelmän ohjaajaa täysin kykenemättömäksi omaan ammattiinsa vaikka en näytelmästä pitäisikään. Tämä siksi, etten tiedä teatteritouhuista mitään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei se aivan tuulesta temmattu ajatus ole vaatia kritiikin esittäjää yrittämään itse, etenkin kun kritiikin kohteena on yksittäinen henkilö.
Minä olen kyllä ihan valmis. Jos luet Kummola tämän, niin pistä yyveetä, saat yhteystiedot. Olen käytettävissä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tanskalla on jalkeilla kaikkien aikojen joukkueensa. Saksa pelaa fanaattisen kotiyleisönsä edessä, eikä niilläkään ihan tunareista koottu joukkue. TOP-6:n takana tehdään nykyään ihan kelpo duunia.

Olet oikeassa. Jagrkin totesi:

"You can see Denmark beat Finland (on Saturday). If your top guys don't go to world championship, it might happen that your team next year might play in B group."


Tottakai Tanska ja Saksa ovat pelanneet hyvin, mutta iso ongelma tässä on ollut Suomen omassa pelissä. Tuntuu että se on hengetöntä, väritöntä ja mautonta. Tanska ja Saksa eivät pelanneet niin, että se olisi erityisesti "sulkenut/estänyt Suomen peliä".

Suomi on yksinkertaisesti ollut laiska ja huono. Pelaajat ovat olleet työpaikalla mutta eivät töissä. Mutta toki, kun homma kusee niin sitten on helppo syyttää media, peliohjelmaa, materiaalia jne...
 
Viimeksi muokattu:

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ei sillä Jukalla taida kuitenkaan olla ihan kaikki eväskorin appelsiinit mummon intiaanikanootissa. Johan nämä NHL-pelaajatkin jo ehtivät avautua, ja niillä kuitenkin on hieman näkemystä asiaan. Tuskin ihan turhaan alkavat lässyttää, kuitenkin parhaat pelaajat ja luulisi että vetävät myös ammattiylpeydellä eivätkä ihan turhasta avaudu.

Ja jos homma ei ole näpeissä niin se ei ole. Vaikea siihen on mitään rakentaa.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et taida käsittää millainen henkilö Dufva on. Hänhän pelkää haastatteluissa Mertarannankin kanssa. Luuletko, että tuollainen tyyppi uskaltaisi jollekin fanille jotain sanoa. Lehkonen ja Dufva pitäisi kotiuttaa tuoltaa henkisistä syistä ja lähettää Baxter jaloselle kakkoseksi. Taatusti vetäisi vittuilijoita turpaan. Ja veisi vielä bonuksena koko joukkueen kirkkoon.



Eikai se Dufva nyt mertarantaa pelkää, tuossa linkkiä:
(on muuten tuossa aikalisässä pelikirjat kaukana...)
http://www.youtube.com/watch?v=JOcrIS39wS4

Risto on nähnyt monet arvoturnaukset (menestystäkin on tullut) jos Jalonen höpöttää kokoajan pelikirjasta en ihmettele miksi Risto jättää uppavan laivan.

Mutta hei nyt on aikaa mennyt ja pelikirja on takaraivossa niin jenkit kaatuu....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös