Mahdoitko edes lukea mitä itse asiassa miehestä kirjoitin? Tuo kommentointi olisi ollut osuvampaa, jos olisit sen tehnyt.
Äsken kävin lukemassa ennen tuota toista viestiäni.
Tuo empatia Tammista kohtaan olisi herännyt korkeintaan siinä vaiheessa, jos mies olisi tullut hitusen nöyrempänä haastatteluun ja myöntänyt tappion ja Ässien paremmuuden. Siinä vaiheessa, kun näin tv-kuvassa Tammisen kättelevän murtuneena vastustajan leiriä ajattelin, että "helkkari, Tami osaa ehkä sittenkin hävitä kuin mies, eikä pelkästään itkeä". Olin väärässä. Empatia katosi täysin. Sportin puolia pidin sarjassa ja luulin, että ehkä Tami sittenkin on osaava valmentaja. Hyvin Sport Ässät haastoi, mutta en väittäisi Tammisen yksin taistelleen Ässiä vastaan. Saattaisi olla, että joku muu valmentaja olisi valmentanut Vaasan Sportin tänä vuonna liigaan ja jos ei olisi, niin ainakin olisi hävinnyt miehekkäämmin. Dramatiikkaa ei ollut tänään riittävästi kentällä, joten hyvä kuitenkin, että Tami sitä kommenteillaan loi. Siltikin miehen puheet olivat merkki henkisestä pienuudesta. Itse aiemmassa viestissäni toki hieman kärjistin asioita, mutta en kuitenkaan tarkoittanut heittää kritiikkiä Tammisesta kyrpä otsassa, kuten tekstistäni ehkä ymmärsit.
Entäs ne Tamin suuret meriitit
valmentajana? Ranskassa mies teki hyvää jälkeä, joten turnausvalmentajana en miehen kykyjä kyseenalaista. Kärppien liiganousussa mies teki sen, mitä luultavasti lähes kuka tahansa perushyvä valmentaja olisi tehnyt eli nosti ennalta kovana pidetyn Kärpät liigaan. Mitä muuta? TuTo liiganoususta ei ole muistikuvia sen tarkemmin, koska en sarjaa tarkasti seurannut. Ehkä se olisi yksi meriitti ja sulka Tammisen hattuun? Siltikin pitkässä juoksussa erittäin yliarvostettu koutsi ja pahimmillaan todella vastenmielinen persoona. Viihdyttävää settiä tosin sen takia, että Tamminen on pehmeä päästään, kuten itsekin totesit (tai olet miestä sellaisena kommenttisi perusteella joskus pitänyt).
EDIT: Hyvää tekstiä nimimerkiltä -OO-.
Erityisesti tästä pointista täysin samaa mieltä:
Värikäs persoona voi olla myös olematta lapsellinen itkupilli, katsokaa vaikka esim. Ville Niemistä.