Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 827 340
  • 8 964

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kyllä Manun charmille on vaikea olla lämpeämättä!! Jopa uniset metsänlaidan madametkin heräävät ja lämpeävät, i assume!!
Unisten veljien mukaan Laura Ruohola olisi Tamin 60 minuutin paineen kokenut. Mutta se ei voi pitää paikkaansa, koska world class MME Tamminen on aina odottanut Kuusamakujalla miestään i assume?

Voi meillä on yhteisiä Ässien pelejä 30 vuotta. Tehkää perässä. Riippumatta seurasta.
Muistatteko edelleen sen synkän päivän, jolloin Manu pudotti Ässät Liigasta - take my word!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Unisten veljien mukaan Laura Ruohola olisi Tamin 60 minuutin paineen kokenut. Mutta se ei voi pitää paikkaansa, koska world class MME Tamminen on aina odottanut Kuusamakujalla miestään i assume?



"Onko tosiaan olemassa video, jossa ennen tv-lähetyksen alkua näkyy Tamin ja Mervi Kallion pitävän toisiaan kädestä? Suomipopissa tällaisesta puhuttiin."


"- Olen Madame Tammisellekin sanonut, että sinut on erittäin isosta ruuhkasta valittu, joten koita käyttäytyä sen mukaan, Tamminen virnuilee."
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Muistatteko edelleen sen synkän päivän, jolloin Manu pudotti Ässät Liigasta - take my word!!
Liittyen tuohon niin muostan edelleen kun itse maestro teki säälittävän tempun. Mittautti vastustajan mailan kun piti päästä poffeihin ja en tule sitä ikinä hyväksymään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Unisten veljien mukaan Laura Ruohola olisi Tamin 60 minuutin paineen kokenut. Mutta se ei voi pitää paikkaansa, koska world class MME Tamminen on aina odottanut Kuusamakujalla miestään i assume?


Muistatteko edelleen sen synkän päivän, jolloin Manu pudotti Ässät Liigasta - take my word!!
Olemme unohtaneet sen. Muistan vain elävästi, että viimeisessä karsintapelissä vieressäni istui vaasalaiskannattajanainen, joka onnitteli pelin ratkettua minua liigapaikasta.

Respect hänelle!! Hän oli hienompi ihminen kuin olisin pystynyt itse vastaavassa tilanteessa koskaan olemaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olemme unohtaneet sen. Muistan vain elävästi, että viimeisessä karsintapelissä vieressäni istui vaasalaiskannattajanainen, joka onnitteli pelin ratkettua minua liigapaikasta.
Mitä?? Pätkiikö MME Patarouvan muisti? Sport nousi Liigaan ja Ranska eteni välieriin - take my word!!

Kuusamakujan aikakone ( Hot Tub Tami Machine) on kehittänyt sellaiset tilastot, että ne ovat ainoat oikeassa. Tehkää perässä!!

Tosin en ihmettelisi mikäli tämä Sportin liiganousu viittaisikin siihen viisi vuotta myöhemmin toteutuneeseen tapahtumaan - huom! Faselilaista historiaa!! -, jota varten Tami aukaisi ladun. Slow and steady gets you ready!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olemme unohtaneet sen. Muistan vain elävästi, että viimeisessä karsintapelissä vieressäni istui vaasalaiskannattajanainen, joka onnitteli pelin ratkettua minua liigapaikasta.

Respect hänelle!! Hän oli hienompi ihminen kuin olisin pystynyt itse vastaavassa tilanteessa koskaan olemaan.
Ainakin reagoi vähän eri tavalla kuin ketjun päähenkilö.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Minua hymyilytti erityisesti kohta, josta tulee mielleyhtymiä useampaankin täällä mainittuun sattumukseen.

”mutta onneksi Jaguar kiitää ja kotikaupungin nopeimmat reitit on hallussa!!”

Siinä vanhan ajan taksikuskien hengessä.
Take My Word!!
Kiitos muistutuksesta Jaguarin suhteen. Piti tarkistaa vuotuiset kilometrit...

Jaguar Land Rover Limited
Katsastettu 19.7.2021
Omistaja Tamminen Manu Juhani
Käyttöönottopäivä 13.9.2016
Katsastustiedot:
Matkamittarilukema 104 544 km

Trafin uniset veljet eivät ole vieläkään saaneet päivitettyä kilometrejä kuin ensimmäisen vuoden jälkeen. Nyt todelliset lukemat jossain 550 000 km:n paikkeilla. Tai ehkä vain puoli miljoonaa kun korona hidasti hiukan koulutusbisnestä ja välillä ajeli Jopolla Joensuuhun kirjalaatikko ja videotykki tarakalla.

Tällä hetkellä Don Tami-verkkokaupassa miesten T-paidat tilapäisesti loppu. Kyllä ne vissiin aika haluttua tavaraa on - Jatkiksen ykkösketju käynyt kenties ostoksilla? Kuka tunnustaa?
Se on todellinen high season. Myös vuoden 2015 kalenterit on vihdoin myyty pois kuleksimasta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
"Hieno, rauhallinen aamu nyt vielä Kuusamakujan keittön ja aamukahvin äärellä!! Molemmat aamuteeveet ( nyt Yle) auki ja case Ukraina päällimmäisenä !! Veli Venäläinen on nyt siihen malliin iholla, että ohentuneet hiukset ovat npussseet pystyyn - take my word!! Nykyinen Venäjä on veli Putin as Head Coach kyllä vaikea ja täysin arvaamaton vastustaja take my word!!Olen käynyt fyysisti siellä ( Moskova , Pietari, Jaroslav .. etc.. paikanpäällä säännöllisesti jo vuodesta 1966 , jolloin silloisen Nuorten maajoukkueen pelaajana ko. maa tuli tutuksi niin jäähallien kuin em. kaupunkien sisältöjen ja ilmapiirin mukana!! Sillä - since 1966 - kokemuksella - ei hyvältä näytä- take my word!! Onneksi meillä on avainpaikoilla nyt kokemusta ( Niinistö, Tuomioja ... etc.. ) kokemusta riittävästi , koska nyt - jos koskaan sillä kokemuksella, perimätiedolla ja pelisilmällä on totisesti käyttöä!! Putin vieraili ns : Pietari " mayor " aikoinaan täällä Turussa useimmiten Turun johdon ( Juhani Leppä & team ) vieraina ja siinä yhteydessä pääsin ko. veljen tapaamaan , koska veli Putin - jo silloin- oli äärimmäisen kiinnostunut jääkiekosta ja omasi siitä ( jääkiekko ) hämmästyttävän tietomäärän , joka herätti minun aistini poikkeustilaan , eli maksimaaliseen keskittymiseen, kun useimmiten Turun kaupungin eri juhlatiloissa ilta venyi ja juomat muuttivat väriään ja lämpötilaansa!! Joten jään seuraamaan maksimaalisella keskittymisellä ja homman nimi : Whats up next!!?? Joten- vielä kerran ex Leijonakapteenin syvä toivomus päättäjillemme: Natoon - ja äkkiä !! Kaikki muu on pelkuruutta , ja pelkuruus taas ei ole koskaan ollut minulle ominaisuus, jota kanssaihmisissä olen arvostanut!! En aikaisemmin - enkä tänään!! Leadership is an art- simple as that!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com"

Olihan se taas sellaista kuraa, että halki poikki ja pinoon. My GOD. Havaittavissa leijumista ja omakehua. I assume
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Noihin aiempiin viesteihin ketjussa liittyen mä totean että my GOD, täällä on linkattu vauva.fi. mä luulin et tää ketju on asiallinen ketju. Vauva.fi palstat ovat paskaa.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
"koska veli Putin - jo silloin- oli äärimmäisen kiinnostunut jääkiekosta ja omasi siitä ( jääkiekko ) hämmästyttävän tietomäärän , joka herätti minun aistini poikkeustilaan , eli maksimaaliseen keskittymiseen, kun useimmiten Turun kaupungin eri juhlatiloissa ilta venyi ja juomat muuttivat väriään ja lämpötilaansa!! Joten jään seuraamaan maksimaalisella keskittymisellä ja homman nimi : Whats up next!!??"

Tämä "lause" piti lukea useampaan kertaan enkä vieläkään saa koppia. Herätti aistini poikkeustilaan, OMG...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Joten- vielä kerran ex Leijonakapteenin syvä toivomus päättäjillemme: Natoon - ja äkkiä !!

Jotenkin en niele tämän Kepulaisuutta vieläkään. Syvällä sisimmissään Kokoomuksen veljiä. Ja mikä on syvälle juurtunut, ei sieltä tuosta vaan puhdistu.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"koska veli Putin - jo silloin- oli äärimmäisen kiinnostunut jääkiekosta ja omasi siitä ( jääkiekko ) hämmästyttävän tietomäärän , joka herätti minun aistini poikkeustilaan , eli maksimaaliseen keskittymiseen, kun useimmiten Turun kaupungin eri juhlatiloissa ilta venyi ja juomat muuttivat väriään ja lämpötilaansa!! Joten jään seuraamaan maksimaalisella keskittymisellä ja homman nimi : Whats up next!!??"

Tämä "lause" piti lukea useampaan kertaan enkä vieläkään saa koppia. Herätti aistini poikkeustilaan, OMG...
Ymmärsin asian niin, että kun paikalle tuli kansainvälinen keskustelija, joka tiesi paljon jääkiekosta Juhani virittäytyi parhaimpaansa, että pääsi näyttämään vieraalle osaamistaan.

Muulloin nuo tilaisuudet menivät pelkäksi ryyppäämiseksi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jotenkin en niele tämän Kepulaisuutta vieläkään. Syvällä sisimmissään Kokoomuksen veljiä. Ja mikä on syvälle juurtunut, ei sieltä tuosta vaan puhdistu.
Tami on kokoomuksen miehiä - take my word!! Kepun ehdokkaaksi hän lähti vain koska veli Sipilä pyysi. Tamminen ei itse pyri ehdokkaaksi, vaan häntä täytyy pyytää. 2014 eurovaaleihin Manu olisi halunnut lähteä kokoomuksen listoilta, mutta koska kokoomus ei tarjonnut hänelle ykkösketjun paikkaa, buumi jäi syntymättä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ymmärsin asian niin, että kun paikalle tuli kansainvälinen keskustelija, joka tiesi paljon jääkiekosta Juhani virittäytyi parhaimpaansa, että pääsi näyttämään vieraalle osaamistaan.

Muulloin nuo tilaisuudet menivät pelkäksi ryyppäämiseksi.
Tami on varmasti mielenkiintoista seuraa hönöpäissään, arvaisin olevan rasittavan kännijankkaajan.

Näin Tamista unta viime yönä, mittailtiin sen tonttia ja sai muutaman neliön lisää lääniä, silti se kulki perässä ja vittuili montako peliä olet pelannut. Onneksi heräsin, muuten olisi saanut lapiosta nenänsä päälle.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tami on varmasti mielenkiintoista seuraa hönöpäissään, arvaisin olevan rasittavan kännijankkaajan.

Näin Tamista unta viime yönä, mittailtiin sen tonttia ja sai muutaman neliön lisää lääniä, silti se kulki perässä ja vittuili montako peliä olet pelannut. Onneksi heräsin, muuten olisi saanut lapiosta nenänsä päälle.
Mä näin Tamista muuten unta juuri ennen sitä ensimmäisen Tamia käsittelevän ketjun sulkemista.

Oltiin menossa johonkin tilaisuuteen, jossa Juhani oli ihmisiä vastaanottamassa. Otti kohteliaasti takkini, mutta Ässien huivia en hänelle antanut. Olin juuri alkamassa retostelemaan hänelle kausikortistani, mutta sitten heräsin enkä saanut koskaan tietää, kuinka kipakkaa keskustelua olisimme päässeet käymään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tami on varmasti mielenkiintoista seuraa hönöpäissään, arvaisin olevan rasittavan kännijankkaajan.
Vanha kiekkomerileijona ei mitään kännejä tarvitse ollakseen rasittava jankkaaja. Kukko tai Karhu saunan päälle torjumaan nestehukkaa riittää mainiosti. Metsänlaidassa ne tujummat aineet lämmikkeeksi.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Monta peliä oot ite pelannu?
Pelaajaurassa ei ole liiemmin kehumista ja Manu ehdottomasti edellä. Valmentajana Liigassa yhtä monta mestaruutta ja samoin voitettuja pudotuspelisarjoja. Sportia en ole nostanut liigaan, mutta toisaalta en ole saanut yksiäkään potkuja, joten aikalailla tasan menee ansiot sillä osastolla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

MY GOD!! Siinä on kaksi veljeä suoraan urheilumaailman huipulta. Jostain syystä eivät puhuneet, kuinka Valavuori upotti joukkueita kuin Tami mustaa Clevelandin 17 000 päiselle yleisölle ( Honka, ToPo, Bisons to name a few). Myöskin Tamin omavaltaisesti neuvottelemat sopimukset Sportissa sekä vallankumousyritys Porissa jäivät käsittelemättä i assume!!

Tammisella toki pelaaja- ja työura on noin muuten Valavuorta 227 A-maaottelua edellä. Ja ennen kaikkea Tami on mukava ja ystävällinen kaveri, joka ei vaan osaa edetä ajan mukana.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole nyt aikaa katsella enempää, mutta kai Valeksi opetettiin saunatanssin lumoihin?
"Don Tami suurkuluttajana ja entusiastina yo. video on katseltuna sen verran monta kertaa ;että tiedän -en luule ettei siinä perehdytetä " veli" Valavuorta saunatanssin saloihin!! Videon leikkaustyö on kuitenkin sen verran kaukana tasosta " par excellence" että on mahdollista tuon perehdytyksen oikeasti tapahtuneen,, mutta jääneen leikkaushuoneen lattialle -OMG sanon minä!! Se ( Aurinkokuninkaan pelkkään pyyhkeeseen kiedottu paljas vartalo) on kuitenkin muuten runsaasti esillä videossa -joten näkemisen arvoinen se silti on -make ty word!! Siinä -saunomisen hengessä; " Have A Great Friday" Br AB, maakunnan veli etc. ..
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mä näin Tamista muuten unta juuri ennen sitä ensimmäisen Tamia käsittelevän ketjun sulkemista.

Oltiin menossa johonkin tilaisuuteen, jossa Juhani oli ihmisiä vastaanottamassa. Otti kohteliaasti takkini, mutta Ässien huivia en hänelle antanut. Olin juuri alkamassa retostelemaan hänelle kausikortistani, mutta sitten heräsin enkä saanut koskaan tietää, kuinka kipakkaa keskustelua olisimme päässeet käymään.

I assume, että hän olisi tentannut pelatut ja valmistetut pelit. Tehopisteet peleissä, luodut buumit, nostetut joukkueet, menestys maajoukkueissa to name a few
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös