"Hieno, rauhallinen aamu nyt vielä Kuusamakujan keittön ja aamukahvin äärellä!! Molemmat aamuteeveet ( nyt Yle) auki ja case Ukraina päällimmäisenä !! Veli Venäläinen on nyt siihen malliin iholla, että ohentuneet hiukset ovat npussseet pystyyn - take my word!! Nykyinen Venäjä on veli Putin as Head Coach kyllä vaikea ja täysin arvaamaton vastustaja take my word!!Olen käynyt fyysisti siellä ( Moskova , Pietari, Jaroslav .. etc.. paikanpäällä säännöllisesti jo vuodesta 1966 , jolloin silloisen Nuorten maajoukkueen pelaajana ko. maa tuli tutuksi niin jäähallien kuin em. kaupunkien sisältöjen ja ilmapiirin mukana!! Sillä - since 1966 - kokemuksella - ei hyvältä näytä- take my word!! Onneksi meillä on avainpaikoilla nyt kokemusta ( Niinistö, Tuomioja ... etc.. ) kokemusta riittävästi , koska nyt - jos koskaan sillä kokemuksella, perimätiedolla ja pelisilmällä on totisesti käyttöä!! Putin vieraili ns : Pietari " mayor " aikoinaan täällä Turussa useimmiten Turun johdon ( Juhani Leppä & team ) vieraina ja siinä yhteydessä pääsin ko. veljen tapaamaan , koska veli Putin - jo silloin- oli äärimmäisen kiinnostunut jääkiekosta ja omasi siitä ( jääkiekko ) hämmästyttävän tietomäärän , joka herätti minun aistini poikkeustilaan , eli maksimaaliseen keskittymiseen, kun useimmiten Turun kaupungin eri juhlatiloissa ilta venyi ja juomat muuttivat väriään ja lämpötilaansa!! Joten jään seuraamaan maksimaalisella keskittymisellä ja homman nimi : Whats up next!!?? Joten- vielä kerran ex Leijonakapteenin syvä toivomus päättäjillemme: Natoon - ja äkkiä !! Kaikki muu on pelkuruutta , ja pelkuruus taas ei ole koskaan ollut minulle ominaisuus, jota kanssaihmisissä olen arvostanut!! En aikaisemmin - enkä tänään!! Leadership is an art- simple as that!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää:
www.eurotam.com"
Olihan se taas sellaista kuraa, että halki poikki ja pinoon. My GOD. Havaittavissa leijumista ja omakehua. I assume