Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 828 591
  • 8 965

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Minua hymyilytti erityisesti kohta, josta tulee mielleyhtymiä useampaankin täällä mainittuun sattumukseen.

”mutta onneksi Jaguar kiitää ja kotikaupungin nopeimmat reitit on hallussa!!”

Siinä vanhan ajan taksikuskien hengessä.
Take My Word!!
Yksisuuntaiset kadut ja nopeusrajoitukset ei Tamia koske, ne on junantuomille heinäkengille, Heidekenilla syntyneillä on omat säännöt.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oh my god, ensin on briiffejä asiakkaiden kanssa toimistolla ja wips; hirvee härdelli ja jonotusta setelitukut kädessä. TAAS maakunnasta. Eikö siellä kukaan Varsinais-Suomesta käy ostoksilla...
Voi elämän kevät, kyllä tämä meidän merileijona#79 elää niin omassa mielikuvitus kuplassaan että oksat pois. TAKE MY WORD!
In case epäselvää; tällaista päivittelyä taisi tuossa joskus tammikuun alussakin ( early Taminkuu) olla tributeketjussa Otsikolla; tuskin se nyt oikeasti ottaa businesvieraita maakunnista vastaan Kuusamakujalla klo 10 viikonloppuna tjsp.. Kunnes totuus tuli julki oheisessa postauksessa kuvamateraalin myötä ( pictures):

Don Tami -tuotteita kotikäynniltä

Br AB, totuuden suurkuluttaja ja entusiasti, maakunnan veli, tributeketjun founder etc. ..
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
In case epäselvää; tällaista päivittelyä taisi tuossa joskus tammikuun alussakin ( early Taminkuu) olla tributeketjussa Otsikolla; tuskin se nyt oikeasti ottaa businesvieraita maakunnista vastaan Kuusamakujalla klo 10 viikonloppuna tjsp.. Kunnes totuus tuli julki oheisessa postauksessa kuvamateraalin myötä ( pictures):

Don Tami -tuotteita kotikäynniltä

Br AB, totuuden suurkuluttaja ja entusiasti, maakunnan veli, tributeketjun founder etc. ..
Heh!

Luulin jo hetken, että kotikutsut. Olisi se komeaa, kun joku on joskus kutsunut minut meikki- tai kynttiläkutsuille niin voisin vastavuoroisesti kutsua hänet nyt Tami-kutsuille.

Olisi siinä sisarille ihmettelemistä, kun saapuisivat paikalle! My God!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisi se komeaa, kun joku on joskus kutsunut minut meikki- tai kynttiläkutsuille niin voisin vastavuoroisesti kutsua hänet nyt Tami-kutsuille.
Tämä olisikin idea " par excellence" -tymake my word!!

Olisi siinä sisarille ihmettelemistä, kun saapuisivat paikalle! My God!
In case sisaret ymmärtävät hyvän päälle -niin kutsujen suksee olisi taattu!! Itse " the one and only" Lenita Airisto on sanonut " Tamin" olevan " Mies minun makuuni" ja Tamin " maailmanmiehen tyyli" on tehnyt vaikutuksen Lenitaan ( kts. Don Tami –My Story -kirja (Mistake Media) -siellä lisää)!! Mme Airisto on todennutkin Tamin olevan komea kaveri -Simple as that!! Spandexin ajattomassa hittibiisissä " Backhand forehand boom boom boom boom" lauletaan puolestaan " Seksikäs aurinkokuningas" -niin se vain menee!! Siinä -menestyksekkäiden Tami-kutsujen hengessä; " Have A Great Thursday" AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ihan oikeasti, onko tämä aikuisen ihmisen ajatuksenjuoksua, viihdyttäväähän tuo tietenkin on.

Pitäisikö käydä hankkimassa Tami-merchandisea niin markkina-arvo nousisi...vielä kun tietäisi missä yhteydessä se arvo nousee!! Vastakkaisen sukupuolen silmissä, saman sukupuolen silmissä, työmarkkinoilla, pelikentillä, politiikassa, perheessä??i assume!!
Tällä hetkellä Don Tami-verkkokaupassa miesten T-paidat tilapäisesti loppu. Kyllä ne vissiin aika haluttua tavaraa on - Jatkiksen ykkösketju käynyt kenties ostoksilla? Kuka tunnustaa?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veikkaa, että veli @Frankie on tilannut verkkokaupasta t-paidat tyhjäksi!!
" Four passes" T-paidastakin on M - koko ( size) loppunut -yake my word!! @Frankie jätä vaatteita meille muillekin tyylitietoisille ( Otsikolla; " Style is never out of fashion") -i assume!! AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Fasel valittiin IIHF:n puheenjohtajaksi 90-luvulla, eli häntä ei kyllä Tamikaan voi syyttää puuttuvista syöttöpisteistään.
Fasel toki oli aikanaan tuomarina, joten kyllä hän on jonkun verran ehtinyt vaikuttaa. Toki ainoa arvoturnaus hänellä on ollut vuoden 1980 nuorten MM-kisat linjatuomarina, jonne Tami ei enää ikänsä puolesta kelvannut.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Näinä surullisina aikoina unisieppari olisi tarpeen. Juhani voisi tarjota verkkokaupassaan vaikka sellaista. 500 hooks siinä materiaalia in case epäselvää.
Alkaako meidän uninen sisar heräilemään?
Tässä seurailessa huomaa ketkä ovat aitoja Tamifaneja ja ketkä unisia kuten Hussit, Faselit, Putin to name a few. Sisar Patarouva teki askeleen Tamin puolelle ja olen tuosta aidosti iloinen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkaako meidän uninen sisar heräilemään?
Tässä seurailessa huomaa ketkä ovat aitoja Tamifaneja ja ketkä unisia kuten Hussit, Faselit, Putin to name a few. Sisar Patarouva teki askeleen Tamin puolelle ja olen tuosta aidosti iloinen.
Minulla on vuosien saatossa muodostunut varsin kompleksinen suhde Juhaniin. Metsän laidassakin näen hänen viehättävät puolensa, joita en aikoinaan voinut olla arvostamatta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Alkaako meidän uninen sisar heräilemään?
Tässä seurailessa huomaa ketkä ovat aitoja Tamifaneja ja ketkä unisia kuten Hussit, Faselit, Putin to name a few. Sisar Patarouva teki askeleen Tamin puolelle ja olen tuosta aidosti iloinen.

Kyllä Manun charmille on vaikea olla lämpeämättä!! Jopa uniset metsänlaidan madametkin heräävät ja lämpeävät, i assume!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Näinä surullisina aikoina unisieppari olisi tarpeen. Juhani voisi tarjota verkkokaupassaan vaikka sellaista. 500 hooks siinä materiaalia in case epäselvää.
Verkkokaupassa verkkopaitoja, potran pojan ei parane mennä semmoiseen sonnustautuneena talvella ulos ettei tikat ja talitintit hyökkää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulla on vuosien saatossa muodostunut varsin kompleksinen suhde Juhaniin. Metsän laidassakin näen hänen viehättävät puolensa, joita en aikoinaan voinut olla arvostamatta.
Sanomani sinulle Mme Patarouva on yksinkertainen ( Simple); kas tässä : Tule pois metsänlaidasta ja " Join the Wieners"- simple as that!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Damn right my friend!! Seinäjoen joellisissa maisemissa on aina tilaa Mme Patarouvalle, jos ykkösketjun veljen huomio kiinnostaa!!
Kai Don Tami-tuotteet on hommattu markkina-arvon maksimointia varten?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Damn right my friend!! Seinäjoen joellisissa maisemissa on aina tilaa Mme Patarouvalle, jos ykkösketjun veljen huomio kiinnostaa!!
Sama homma täällä maakunnassa ( Oulu),, jossa 12.04 2000 räjähtänyt Raksila on saatu jo sen verran parsittua kokoon -että siellä pystyy Tamin auraamaa latua hyödyntäen jo pelaamaan -take my word!! AB
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Damn right my friend!! Seinäjoen joellisissa maisemissa on aina tilaa Mme Patarouvalle, jos ykkösketjun veljen huomio kiinnostaa!!
Kiitos kauniista sanoista, jotka sinun sanomanasi viehättävät. Minulla on tuo Kokemäenjoen ykkösketjun mies, jonka huomio on minulle tärkeintä maailmassa kuten Juhanille Madame Tammisen toveruus, joten pysyn Isomäen metsänlaidassa.

Edit. Kokemäenjoen ei Kokemäen. Tulee lyöntivirheitä kuin Juhanille.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös