aurora borealis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tribuuttikuvamateriaalitaitelun siemen on selvästi istutettu -Simply Great sanon minä!! Keep Rocking!! Br AB; taiteilija itsekinKoska Fortnitestä ei löytynyt Tamin hahmoa, kokeilin itse tehdä sen.
Tribuuttikuvamateriaalitaitelun siemen on selvästi istutettu -Simply Great sanon minä!! Keep Rocking!! Br AB; taiteilija itsekinKoska Fortnitestä ei löytynyt Tamin hahmoa, kokeilin itse tehdä sen.
Kiitos komplimentista!! Keep on rocking!! Br perro, puulaakitason futari; hyökkääjänä kolme ( three) vuotta ja 33 matsia ennen kuin osui maaliin - aikana jolloin Fasel ja k:nit eivät laskeneet edes ykkössyöttäjiä!!Tribuuttikuvamateriaalitaitelun siemen on selvästi istutettu -Simply Great sanon minä!! Keep Rocking!! Br AB; taiteilija itsekin
En tiedä, enkä myöskään suosittelisi kysymään.Ahtoikohan nuori Tami kaviaaripurkit anneliinsa
Sama meno jatkuu edelleen mutta Jaggen peräloosterista tai verkkokaupasta. Vuosia vanhoja kalentereita, sekundalaatuisia paitoja ja kaikkea muuta rihkamaa. Mihin koira karvoistaan pääsee... "mikään ei muutu" kuten Manu tapaa sanoa.hankimme lisätienistejä liiton ( SJL ) päivä- ja pinnarahoihin myymällä hotellimme ala-aulassa oleville jobbareille kaikkea mahdollista
No nyt oli kova. Bisneksen teko on siis tuttua jo juniorileijonasta asti. Nykyleaderien toimintaa johdetaan Kremlistä - take my word!!
Tämä tieto tulee ilmiselvästi suoraan hevosen suusta, Tamihan kertoo käyneensä säännöllisesti Kremlissä jo vuodesta 1966. Kaikki ovet aukeaa Neuvostoliiton kaatajalle.No nyt oli kova. Bisneksen teko on siis tuttua jo juniorileijonasta asti. Nykyleaderien toimintaa johdetaan Kremlistä - take my word!!
Mulla on muuten tapana imuroida juuri noin rapid fire- tyyliin ja mies imuroi sitten tarkemmin.”…erityisesti kaikki nylonista valmistetut verkkarit , t-paidat , puserot etc.. olivat kuuminta hottia!!”
Enpä muista hetkeen kuulleeni/lukeneeni kenenkään käyttävän kuuminta hottia missään. Nyt täällä metsänlaidassa kovasti toivon, ettei Maestro ala useamminkin käyttää kuuminta hottia. Tamin käyttämät sanat, kun tuntuvat tarttuvat omaan käyttöön. Viimeksi imuroituani kerroin vaimolle, että tein sen rapid fire -tyyliin ja seuraavalle kerralla sitten tarkemmin.
Tamin käyttämät sanat, kun tuntuvat tarttuvat omaan käyttöön. Viimeksi imuroituani kerroin vaimolle, että tein sen rapid fire -tyyliin ja seuraavalle kerralla sitten tarkemmin.
Damn right, my friends!! Omia suosikkejani ovat - kas tässä- mm.; legendaarinen " Slow and steady- gets You ready" jota käytin mm. kuusenkoristelussa jouluna ( nyt jo taakse jääneenä) kun taas erilaiset jääkylmän Karhun ( ent. Kukko) kulutuksen ennakkoarvioihin liittyvät määreet ala. " max. YKSI" ja " yksi (huom !! vain yksi)" sekä " pieni tölkki ( 33cl)" ovat jo pidemmän aikaa olleet ns. kuuminta hottia kun minä & k:nit vietämme ns. poikien iltaa,, , jolloin saunoissa / terasseilla virtaa energian ja yhteisöllisyyden lisäksi olut ja siideri ja erityisesti viikonlopun löylyissä - oikein tölkki- ja tuoppikaupalla!! In case epäselvää; luonnollisesti terassilla raikuvat myös saunatanssin askeleet ja sen ( saunatanssi) tappiinsa hiottu " par excellence" koreografia valkeat ( white) pyyhkeet lantiolla!! Siinä - monikäyttöisten " world class" sanontojen- hengessä; " Have A Great Tuesday" ans Enjoy It! John Steinbeckin ( RIP) kirjaa mukaillen; " Tiistai se on toivoa täynnä" -i agree!! kitisijät pleasemenkää lähimetsään PARKUMAAN ELÄMÄN KOVUTTA_ SE on ELÄMÄN vika ,että TEILLÄ EI PELI KULJE juuri nyt!! Huutoa lähimetsässä 60 minutes; tutkimusten mukaan SE AUTTAA- joten MENOKSI!! Br AB, maakunnan veli, " JA":N forum -kirjoittaja; TRibuuttiketjun founder & writer etc .. " to say the least"Mulla on muuten tapana imuroida juuri noin rapid fire- tyyliin ja mies imuroi sitten tarkemmin.
Tamin sanonnat ovat kieltämättä niin erinomaisia, että niitä voi ylpeänä käyttää oikeastaan missä ja milloin vain.
Kyllä, moneen hetkeen sopivat Tamin lausahdukset. Olen saanut sen käsityksen, että ykkösketjulaiset saattavat sanoa puolisolleen tai treffikumppanilleen, kun on hetki tehdä kaikkein kauneinta, että nyt tämä hoidetaan rapid firellä ja joskus myöhemmin sitten tarkemmin.Tamin sanonnat ovat kieltämättä niin erinomaisia, että niitä voi ylpeänä käyttää oikeastaan missä ja milloin vain.
Terve, perro!! Mme Tammisen sanoin " Hän ( Tami) on hyvä rakastaja",, joten miksipä me muutkaan emme käyttäisi esikuvamme prinsiippejä näilläkin areenoilla!! Keep Rocking!! ABOlen saanut sen käsityksen, että ykkösketjulaiset saattavat sanoa puolisolleen tai treffikumppanilleen, kun on hetki tehdä kaikkein kauneinta, että nyt tämä hoidetaan rapid firellä ja joskus myöhemmin sitten tarkemmin.
Terve, perro!! Mme Tammisen sanoin " Hän ( Tami) on hyvä rakastaja",, joten miksipä me muutkaan emme käyttäisi esikuvamme prinsiippejä näilläkin areenoilla!! Keep Rocking!! AB
Lion #79 on hyvä rakastaja par excellence, yake my word!! Siitä komplimenttina kolme fantastista tytärtä Anna-Maria, Katariina ja Kukka, take my word!! Kuten Mark Twain tapasi sanoa: ”suuret rakastajat tehtailevat vain tyttövauvoja ja hiiret poikavauvoja” niin se vain on, i assume?! Siitä voittavien naisten hengessä have a Great fucking evening!! Br, Frankie, CEO EuroFrank KyEhkä MME Tamminen 41 aviovuoden jälkeen mielummin hoitaa aviolliset velvollisuudet rapid fire tyylillä kuin 60 minuutin paineella.
Lähtökohdat hyvän rakastajan määrittelylle voivat olla erilaiset.
Rauhallinen keskiviikko ( 19.01.2022) lähdössä käyntiin Turun Hirvensalon saarella!! Aamuteevee ( Yle auki, uutiset menossa ) ja kansainväliset hässäkät ja case korona kärjessä , joten ei uutta näillä rintamilla!! NHL:n puolella nuoret suomalaiset - nyt Kotkaniemi - osuvat , joten hieno juttu - take my word!! Isä " Mikael Kotkaniemeä " coachasin Ässien päävalmentajana ( 1996-98 ) joten on hieno nähdä näitä " toisen polven " huippupelaajia in action!! Time flies my friend, niin se vaan menee!! Silloin ( Team Ässät ) meillä oli hieno nelosketju ( Kotkaniemi- Hakanen- Levonen ) joka silloin oli tärkeä pala joukkueen menestystä kun taistelimme joukkueen playoffsien kiihkeään maailmaan!!
Nyt on aamusaunan aika, päivän TS postiluukulta , aamusauna ja ready to go!! Iltapäivällä on koulutusasiakkaiden aika toimistollani Turun Pitkämäen business cityn maisemissa osoitteessa Postikatu 2, 20520 Turku !! Siellä 4:s kerros ja alakerran ystävällinen lady ( reception ) neuvoo perille - in case olet " rookie" asiakas / visitor näillä em. huudeilla!! Kysyvä kun ei tieltä ja Eurotam OY:n toimistolta eksy!! Lisää: www.eurotam.com
Uskaltaiskohan käydä kommentoimassa mestarin seinällä, että siellä on numerot 2 ja 5 vaihtanu taas paikkaansa siitä oikeasta todellisuudesta.
Vähän sama kun tarinoissa 227 pelatussa pelissä 0 ja 5 vaihtelevat paikkaa, kun kyse on aikakaudesta jolloin kakkossyöttöä ei noteerattu