Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 799 834
  • 8 837

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
@ReijoRotta mainitsemasi vuosiluvut päättyvät 2017. Nyt on vuosi 2022 !!. Yli 4 vuotta on pitkä aika. Jos myy vaikka 25.000 kirjaa / vuosi, 4 vuodessa se on 100.000
Se kun lisätään aiempiin, tulee helposti yli 150.000
Totta!!

Jotenkin sitä täällä metsänreunassa todellisuus hämärtyy ja sitä olettaa että vuonna 2000 ilmestyneen eepoksen myynnillinen "High Season" olisi ollut vuosina 2000-2017, eikä 2018-2022.

Yhtäkaikki, voinemme olla yhtä mieltä siitä että kyseessä on ajaton (timesis) teos!!
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
25.6.2021 olen lähettänyt Tamille kaveripyynnön Facebookissa ja nyt puoli vuotta myöhemmin +106-luvulla minunkin kisapassi on vihdoin leimattu - I join the winners!!

Tuntuu upealta miettiä, että Juhani Tamminen on vierittänyt hiirensä minun profiilikuvan kohdalle --> analysoinut tilanteen --> tehnyt johtopäätöksen --> painanut "hyväksy".
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
@Jara76 minun kohdalla se meni niin, että Tami laittoi pyynnön minulle. Olin viisastellut jotain nokkelaa hänen seinällä ennen sitä.
Minulle kävi samoin.

Eräänä, ihan muuten normaalina päivänä, pahaa aavistamatta avasin vanhasta tottumuksesta Facebookin odottamatta mitään ihmeellistä ja yhtäkkiä eteen lävähti kaveripyyntö Aurinkokuninkaalta!

Voin vakuuttaa, että siitä hetkestä pitäen elämäni muuttui lähes täysin. Pääsin kertaheitolla itse Don Tamin kutsusta suoraan ykköskenttään. Sen jälkeen jokainen päiväni on ollut mestariteos.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onko Juhani Tamminen kommentoinut teidän tilapäivityksiä, ONKO? Minun päivitykseen maestro on aikoinaan kommentoinut ja jos tällä ei aukea paikka voittajien joukkoon, pitäkää tunkkinne.

Eipäs ole muuten tainnut kommentoida muistaakseni....
Nyt lysähti maailma. Ei muutakun lähimetsään....
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Eipäs ole muuten tainnut kommentoida muistaakseni....
Nyt lysähti maailma. Ei muutakun lähimetsään....

Itse lohduttaudun sillä, etten juuri päivitä mitään. Joskus joku kuva tai kaverin kanssa sekoilu tulee päivitettyä. Tosin kolme yhteistä kaveria näyttää Tamin kanssa olevan, parantaako mahdollisuuksia? Ja toisaalta herra on joskus muinoin veljeni maininnut päivityksessään, tunnistikohan nimeni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väki vähenee, mutta pidot paranee!

Mä en ainakaan ole täältä lähdössä yhtään mihinkään, noin vuosi sitten hankkiuduin eroon naamakirjasta enkä aio palata, eli ykkösketjun paikka on saavuttamattomissa.

Metsänreunassa on kivaa seuraa ja yhden poistuneen tilalle tulee ainakin kaksi uutta, niin se vain menee TAKE MY WOOD!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Juhani Tamminen kommentoinut teidän tilapäivityksiä, ONKO? Minun päivitykseen maestro on aikoinaan kommentoinut ja jos tällä ei aukea paikka voittajien joukkoon, pitäkää tunkkinne.
Nyt tarvitaan lisätietoa kommentin tyylilajista ja sävystä -i assume!! Jaettiinko kommentissa respectiä ja komplimenttia ( ala Keep Rocking,, Damn Right, Näin se vaan menee, Respect; MY MAXIMUM RESPECT ... etc..) vai sisältyikö siihen kehotus suorittaa kitisijöille osoitettuja aktiviteetteja ( metsänlaita, Pohjois -Korean matka; hyppäys mereen " to name a few") tai kenties pysyä jopa pois sivuilta ( stay out of my pages)!! Em. asiat määrittävät paikan ns. voittajien joukossa!! AB
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nyt tarvitaan lisätietoa kommentin tyylilajista ja sävystä -i assume!! Jaettiinko kommentissa respectiä ja komplimenttia ( ala Keep Rocking,, Damn Right, Näin se vaan menee, Respect; MY MAXIMUM RESPECT ... etc..) vai sisältyikö siihen kehotus suorittaa kitisijöille osoitettuja aktiviteetteja ( metsänlaita, Pohjois -Korean matka; hyppäys mereen " to name a few") tai kenties pysyä jopa pois sivuilta ( stay out of my pages)!! Em. asiat määrittävät paikan ns. voittajien joukossa!! AB

Sanasta sanaan mestarin kommentti:

Kiitos "siteerauksesta" ja komplimentista, alkuperäinen " win the right games" lanseeraus Ylen kisastudiossa , jossa aloitin heti kotikisojen ( 1982 Helsinki & Tampere) jälkeen!! Silloin Ylen veljet Juha Jokisen johdolla pyysivät mukaan!! Onneksi on kommentti jäänyt elämään - siinä hengessä toinen perään: " hockey is the greatest game ever played", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Turku,

Eli lisäksi olen saanut kiitokset mestarilta! Tehkää perässä!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos "siteerauksesta"
Tästä päätellen kyseessä on aitoa Vintage Tamia!! " Don Tami" entusiastina ja suurkuluttajana olen kiinnittänyt huomiota erääseen seikkaan; Yokophonen aikakaudella # 79 on tavannut jättää lainausmerkin jälkeen välilyönnin kovalla prosentilla, aikana ennen Yokophonea ( Lumia by Nokian " veljet") lainausmerkkien jälkeen saattoi tulla välillä kirjain -välillä välilyönti vaihtelun ( se virkistää) hengessä!! Joka tapauksessa nämä on niitä tapahtumia kategoriassa; " Minne för livet " noin veli Kunnaksen termein!! Enjoy ans savor it!! AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
25.6.2021 olen lähettänyt Tamille kaveripyynnön Facebookissa ja nyt puoli vuotta myöhemmin +106-luvulla minunkin kisapassi on vihdoin leimattu - I join the winners!!
" Slow and steady- gets You ready" -niin se vaan menee näissäkin hommissa!! Onnea ylennyksestä ja Keep Rocking!! AB
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
" Don Tami" entusiastina ja suurkuluttajana

Mä olen alkanut vähitellen luisua Don Tami entusiastista veli @aurora borealis faniksi, sen verran väkevää omistautumisesi on.

Ehdotankin että kirjoitat kirjan (kuvaliitteitä unohtamatta) siitä millaista on alansa suurimman henkilön fanittaminen.

MY MAXIMUM RESPECT!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä olen alkanut vähitellen luisua Don Tami entusiastista veli @aurora borealis faniksi, sen verran väkevää omistautumisesi on.
MY MAXIMUM RESPECT!!
Terve Bat79, kiitos viestistä ja kannustuksesta!! Miten se nyt menikään: " Kannustus päivässä saa miehen juoksemaan vuorokauden" , tämä legendaarinen Mark Twainin fraasi!! In case epäselvää; maakunnan veljen ( aurora borealis) residenssin seinällä on tribuuttitaiteelle tilaa ja olemme jo alustavasti erään taiteilijatuttavani ( hänen " ekspertiisiään" erityisesti ihmisten ja sen ( kehon) eri osien piirtäminen ja maalaaminen) miettineet, että miten sen tilan voisi parhaiten täyttää!! Jahka aiheesta ja toteutustavasta päästään yhteisymmärrykseen niin jotain Lion # 79:N vaiherikkaan elämän ja sen - elämän - urotekoja juhlistavaahan siihen olisi aiheellista loihtia -i assume!! Omalla " työpajallani" ( MacBook Pro ja ohjelmistona " Photoshop" by Adoben " veljet") on tällä hetkellä puolestaan työnalla itsenäiseen Suomeen ja Lion # 79 : ÄÄN liittyvää tribuuttitaidetta, joten sen suhteen rauta ja kahvi on kuumaa ja Karhu ( ent. Kukko) jääkylmää!! Luonnollisesti mikäli " handmade" taidetta seinälleni ilmestyy niin siitä pääsee myös tämä ketju nauttimaan!! Keep Rocking everybody -ja pysykää kanavalla!! AB

Ehdotankin että kirjoitat kirjan (kuvaliitteitä unohtamatta) siitä millaista on alansa suurimman henkilön fanittaminen.
Kiitos ideasta!! Pidetään mielessä!! AB
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Onnittelut kaikille ykköskenttään nouseille! Itse olen vielä täällä metsänlaidassa parkumassa elämän kovuutta!!! En kehtaa laittaa maestrolle edes kaveripyyntöä - näyttöni ovat sen verran vaatimattomat hänen vieressään että Hän saattaisi tulkita tämmöisen Tauno Tasalakin kaveripyynnön vain brändin päälle kuseskeluksi tai henkilövittuiliksi. Ehkä joskus vielä koittaa päivää kun uskallan kaveripyynnön laittaa, mutta siihen asti , - have great fucking day !!!! Br. Loorz15 , metsänlaita since -2016 , tykkäyksiä 1539 + , jatkoajan käyttäjä since 2012 , ; aikana jolloin termi "tykkäys" ( like ) oli "veli" moderaattoreille vielä tuntematon käsite !!!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kysymys Tamin ystäväpiirille (siis FB-kavereille): harrastaako mestari murtomaahiihtoa? Jos harrastaa, ovatko herran alla Yokot? Mikään muu merkkihän ei Tamille varmastikaan kelpaa. Tai no, Karhu toki nykymenolla (vai lieneekö tämä nykyään osa Yokoa tai toisin päin).
 

Liitteet

  • Yoko.jpg
    Yoko.jpg
    24,9 KB · kertaa luettu: 64

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Huikea (world class) mainos Veikkauksen officelta! Tami luonnollisesti dominoi, vaikka Veikkauksen veljet haalivat ykköskentän miehiä Ronn Moss, Petteri Nummelin, Aki Riihilahti to name a few. Kaikki tunnetusti Tamin oppipoikia; Turun kiekkoilu on yhtä kuin Manu, Riihilahden HJK perustat luotiin Tamin pelatessa HJK:ssa. Ja draamasta Tami tietää kaiken - take my word!!

Varoituksen sanana että pätkässä esiintyy Jere Karalahti. Tosin Tami pitää häntä karismaattisena ja kätisyydeltään hyvänä (good with hands) vaihtoehtona eli Jeren on oltava sittenkin ok i assume?
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen

Huikea (world class) mainos Veikkauksen officelta! Tami luonnollisesti dominoi, vaikka Veikkauksen veljet haalivat ykköskentän miehiä Ronn Moss, Petteri Nummelin, Aki Riihilahti to name a few. Kaikki tunnetusti Tamin oppipoikia; Turun kiekkoilu on yhtä kuin Manu, Riihilahden HJK perustat luotiin Tamin pelatessa HJK:ssa. Ja draamasta Tami tietää kaiken - take my word!!

Varoituksen sanana että pätkässä esiintyy Jere Karalahti. Tosin Tami pitää häntä karismaattisena ja kätisyydeltään hyvänä (good with hands) vaihtoehtona eli Jeren on oltava sittenkin ok i assume?

MY GOD mikä mainos !!!! Eipä näkynyt Aurinkokuninkaasta klippejä ns. "bloopers" osiossa - eli ykkösellä purkkiin, i assume?? Saa tehdä perässä!!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jeren on oltava sittenkin ok i assume?
Mutta se ero ( Ranskan - Renen kotikieli- termein: " cest` t La Difference" !!) # 79:N ja Ison Mösjöön välillä on,, että vain toisella on JA:N " foorumilla" oma Tribuuttiketju ja vain toisen kohdalla ns. hassuttelua ja imitointia vapaan keskustelun puolella kohtaa armoton poikittaisen mailan jakaminen by Team Moderators!! Siinä - erityiskohtelun- hengessä; " Have A Great Day of Hockey" tänään liekeissä Ilves ja # 79:N ex- joukkue Kärpät; Br AB
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys Tamin ystäväpiirille (siis FB-kavereille): harrastaako mestari murtomaahiihtoa? Jos harrastaa, ovatko herran alla Yokot? Mikään muu merkkihän ei Tamille varmastikaan kelpaa. Tai no, Karhu toki nykymenolla (vai lieneekö tämä nykyään osa Yokoa tai toisin päin).
En tiedä, millä Juhani hiihtää nykyään, mutta in case epäselvää hän hiihti muutaman hirven kiinni jo silloin, kun hänen välineinään olivat hänen itse kehittelemänsä lyly ja kalhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös