UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
En ota tuota sinänsä uutena tietona, onhan jotain viittauksia muistisairauteen annettu monessakin ketjussa ihan tosissaan, ei vain vitsaillen (eikä toki virallisen virallisestikaan). Minun täytyy tunnustaa, että tässä ketjussa on iskenyt vauhtisokeus. Henki on sen verran leppoisaa, että ei liiaksi joudu miettimään sanojaan. Eli @aurora borealis saa tästä kyllä kunniamainintaa. Itsellä kun on neurologisia vikoja enemmänkin, niilläkin olen osannut tulkita noita Juhanin oireita pitkään. Sairastaminen tekee myös sen, että rakastan mustaa huumoria. Tässä ketjussa olen saanut päästää tuota sairastaja-minääni vapaaksi.
Joskus melkein sukua julkkikselle -ketjuun laitoin näin:
Eli siis niinkin läheinen sukulainen kuin oma veli on istunut muutama vuosi sitten Juhanin kanssa lounaalla. Olivat tavanneet lätkän MM-kisoissa ja jutelleet siellä. Lounastapaamisesta en muista, mihin liittyi. Sen muistan kuulleeni, ettei Juhani tuolla kisareissulla ollut mitään halutuinta seuraa. Myös isäni tuntee paljon kiekkonimiä ja pubeissa jutut kiertää. Eli näin turkulaisena Heideken-sisarena totean, että kyllä Juhanista eri puskaradioista kuulee. Mietin vaan, antaisiko Juhanille arvoa, että antaisikin jonkun haastattelun, jossa kertoo miten nykyään oikeasti menee. Ei sillä, että sairauksia tarvitsee kuuluttaa, mutta ettei lähtisi laukalle aivan väärään suuntaan. Tuo kun pätee paljon tämän palstan ulkopuolellakin.
Ehkä pitää siirtyä vaan manaamaan Valavuoria, Jethroja, Anoja ja kumppaneita. Tamin pidän Face-kavereissa vielä. Jos jotain "virallisempaa" päivitetäänkin, annan mielelläni ketjuun tietoa.
Ja tietenkin, toivotan Juhani Tammiselle ja lähipiirille tsemppejä.
(fOnTisSa joku häikkä, koitan korjata myöhemmin)
Joskus melkein sukua julkkikselle -ketjuun laitoin näin:
Olen melkein sukua julkkikselle, sukupuuni eräs jäsen on mainittu Tamin somepäivityksessä. Aika oksistoinen puu, mutta sukupuu silti!
Eli siis niinkin läheinen sukulainen kuin oma veli on istunut muutama vuosi sitten Juhanin kanssa lounaalla. Olivat tavanneet lätkän MM-kisoissa ja jutelleet siellä. Lounastapaamisesta en muista, mihin liittyi. Sen muistan kuulleeni, ettei Juhani tuolla kisareissulla ollut mitään halutuinta seuraa. Myös isäni tuntee paljon kiekkonimiä ja pubeissa jutut kiertää. Eli näin turkulaisena Heideken-sisarena totean, että kyllä Juhanista eri puskaradioista kuulee. Mietin vaan, antaisiko Juhanille arvoa, että antaisikin jonkun haastattelun, jossa kertoo miten nykyään oikeasti menee. Ei sillä, että sairauksia tarvitsee kuuluttaa, mutta ettei lähtisi laukalle aivan väärään suuntaan. Tuo kun pätee paljon tämän palstan ulkopuolellakin.
Ehkä pitää siirtyä vaan manaamaan Valavuoria, Jethroja, Anoja ja kumppaneita. Tamin pidän Face-kavereissa vielä. Jos jotain "virallisempaa" päivitetäänkin, annan mielelläni ketjuun tietoa.
Ja tietenkin, toivotan Juhani Tammiselle ja lähipiirille tsemppejä.
(fOnTisSa joku häikkä, koitan korjata myöhemmin)
Viimeksi muokattu: