Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 569 454
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ehkä pitää levyttää levyllinen Metsässä parkumista juhlapäivän kunniaksi.
Jethro Tull on tehnyt levyn Songs from the Wood ja kotimainen YUP Lauluja metsästä, sinun äänitaidelevy sopisi oikein hyvin tähän jatkumoon. Niin hölmöä on vaikea löytää että kustantaisi, omakustanteena vaan, kuten Tamin My Story kirjakin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Olisi kyllä hienoa jos saisimme tällä foorumilla ideoitua jonkun huomionosoituksen Mestarille tänä 50-vee päivänä. Minusta Tammisen ego tarvitsee hieman boostia
Saisiko esim Turun Sanomiin ostettua pienen ilmoituksen tms? Kyllä multa nyt muutama kymppi tollaiseen irtoaisi, take my word
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt se on varmaa. Neuvostoliiton kaatajan juhlapäiväksi ilmestyy: Fiftie - 20 ikimuistoisinta parkumista lähimetsän laidalta.


Jatkoajalta löytyy varmasti monta parkujaa levylle mukaan, i assume!!
 
Viimeksi muokattu:

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja jos olen ymmärtänyt oikein, uudessakin suunnitelmassa futiskenttä pienenee ja tällä hetkellä kentän vieressä olevat säbä- ja lätkäkaukalot häipyisivät kokonaan, joten aika paljon tilanne heikkenisi. Parkki oli mullekin lapsuuden ja vähän vielä nuoruudenkin temmellyskenttä, kun noin kolmensadan metrin päässä kentästä asuin ja oman huoneen ikkunasta näkyi kentälle. Koulusta suoraan kentälle ja syömisen jälkeen takaisin.
Mestarin jalanjäljissä siis, mutta oma ura jäi huomattavasti vaatimattomammaksi. Eihän siinä sinänsä mitään hävettävää ole, sillä eihän kukaan normaali ihminen pääse lähellekään aurinkovalaan omassa mielessään paisuttelemia saavutuksia.
Ei ainakaan tämän mukaan kenttä pienenisi eikä lätkäkaukalo poistuisi. Vai onko tätä uudempia suunnitelmia?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Legendaarisella Parkinkentällä on tänään sattunut ja tapahtunut. Jalkapallon vitosdivarin sarjapelissä on tarvittu jopa poliiseja....
Asiasta kertoo ilta-sanomat


My GOD. Todella ikävä tapahtuma joka ei todellakaan kuulu mihinkään lajiin!!! Ottaakohan Tamminen kantaa huomisessa epistolassaan kuinka hänen futisaikoina tärkeintä oli pelata. Tappelut kuuluivat snäkärin jonoon.

P.S veli @kaizu mainitsi Turun Sanomat ja Tammisen 50 v muistamisen. Kuka on se rohkea joka soittaa lehteen ja kysyy et mitä maksaa vaikka puolen sivun mainos jossa onnitellaan 50 v takaista urotekoa. Ja voisiko lehti olla niin jalomielinen että antaisi sen ilmoituksen ns. polkuhintaan. Kyse on kuitenkin oman kylän pojan teosta. Ei heinäkenkien. Itse voisin osallistua vaikka 100 euron panoksella ilmoitukseen....
 

hege

Jäsen
Sitten kun tuo juhlapäivä tulee, niin täällä pitäisi ehdottomasti olla reaaliaikainen otteluseuranta ketju pystyssä. Mitenköhän nyt saa nukuttua kun joutuu jännittämään miten pelissä käy ja kuka tekee Suomen maalit...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt se on varmaa. Neuvostoliiton kaatajan juhlapäiväksi ilmestyy: Fiftie - 20 ikimuistoisinta parkumista lähimetsän laidalta.

Jatkoajalta löytyy varmasti monta parkujaa levylle mukaan, i assume!!
Damn right my friend!! Voisiko levysi introksi sovittaa @perro toinen mahtava idea: ”Maamme-laulu esitetään viheltämällä”?! Toisi levylle sitä Lion #79 peräänkuuluttamaa kunnioitusta, take my word!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
  • Heinäkengät häädetään Turusta.

Haluaisin tälle muuten jonkun vastaanottokeskuksen. Onko esim. Nuuksiossa tarpeeksi metsänlaitaa? Vai saadaanko me Heidekenissä syntyneet paikka vähän lähempää, Liedon Parmaharju tms.? Ties vaikka olisi Tamillekin tuttu metsä tuo.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kertokaa mikä helvetti on grynderi? Mitä Tami mahtaa tuolla nimityksellä tarkoittaa?

EDIT: Hoi veljet @kaizu ja @Niilo! Minä rohkaisin itseäni laittamaan sähköpostia TS:lle. Puheluun asti ei pallien koko riittänyt. Jään odottamaan vastausta ja olen mukana kampanjassa. Raportoin heti kun vastauksen saan.
 
Viimeksi muokattu:

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Kertokaa mikä helvetti on grynderi? Mitä Tami mahtaa tuolla nimityksellä tarkoittaa?

EDIT: Hoi veljet @kaizu ja @Niilo! Minä rohkaisin itseäni laittamaan sähköpostia TS:lle. Puheluun asti ei pallien koko riittänyt. Jään odottamaan vastausta ja olen mukana kampanjassa. Raportoin heti kun vastauksen saan.
Grynderi on rakentaja, rakennuttaja, rakennusliike to name a few. Taho, joka ostaa vaikkapa tontin, rakentaa siihen kiinteistön ja myy sitten eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Totta joo, tarkasti ottaen näin. Menen siis Aurajoen sillalle ja pyydän Tamia roikottamaan minua nilkoista.

Voit myös mennä, no, metsänreunaan. Tiedät kyllä. Ja se tosiaan voi helpottaa. Ainakin luulisin. Parhain terveisin, VK!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saakohan Teemu vaihdossa kirjan tai kirjoja itse Maestrolta???

" Rauhallinen maanantaiaamu Tutun Kuusamakujalla , nyt vielä aamukahvin ka kalenterini " first checkin" äärellä!! Aina yhtä tyylikäs piispa Irja Askola Ylen aamussa, hienoa, painavaa pohdintaa ja tarinaa!! Simply great, sanon minä, näitä lisää!! Päivä menee koulutusbusineksen parissa, koska maanantai on aina ns. " booking day" ja meno xsen mukaista!! Iltapäivällä yhteen mielikauppaani Turun Kansalliseen Kirjakauppaan, tänään en niinkään ostoksille vaan kuuntelemaan Teemu Rannikkoa, häikäisevää koristähteä, joka on paikalla promoamassa uutta kirjaansa!! Illalla Teemun kirja käteen ja takkahuoneen lämmössä nauttimaan tarinasta- take my word!! "Have A Great Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää www.eurotam.com "
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iltapäivällä yhteen mielikauppaani Turun Kansalliseen Kirjakauppaan, tänään en niinkään ostoksille vaan kuuntelemaan Teemu Rannikkoa, häikäisevää koristähteä, joka on paikalla promoamassa uutta kirjaansa!!
Epäilen, että paikalla on myös Juhani Tamminen promoamassa Juhani Tammista. Jos Tamille annetaan mikki, niin Teemu R. jää taatusti sivurooliin.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä odotan täällä herkeämättä koska se eka koulutuskeikka on, viimeiset pari kuukautta ollaan suunniteltu ja buukkailtu. Kyllä se sieltä tulee I assume.

Slow and steady gets you ready. Timantit (diamonds) ottavat aikansa muodostua.take my word. Kova paine (60minutes) ja kuumuus (kitchen), se on winning recipe my friends!!! Koulutusbookkaukset (since 1966) and still booking!!! Chapeau!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Turun Sanomien etusivun mainosten hinnat:

Arki = 22156,80€

Lauantai = 23270,40€

Sunnuntai = 23577,60€

Tähän ketjuun on kirjoittanut 486 henkilöä. Jos jokainen lahjoittaa 48,513580246 euroa, on sunnuntain summa kasassa. Aikaa on kolmisen kuukautta.

Joko lyödään keräys tulille?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hyvä Tami, täyttä asiaa! Huomasin että SM-liigan toimitusjohtajan paikka olisi auki. Oletko ajatellut hakea? Sinulla jos kenellä olisi hommaan tarvittava osaaminen ja kokemus! Olisi hienoa saada Liiga taas avoimeksi ja jännitys takaisin lätkään. Mukavaa viikonloppua! https://duunitori.fi/…/jaakiekon-sm-liiga-toimitusjohtaja…


Kiitos viestistä ja liitteestä!! Vastaukseni on tässä: En aio hakea, koska Eurotam OY:n TJ:n rooli sopii minulle loistavasti ja kun " veljet " pyörittävät suljettua sarjaa on kysessä tuote johon en usko pätkääkään!! Kun kilpailu ja paine poistuu ammattiurheilusta, mitä jää jäljelle??JT
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Turun Sanomien etusivun mainosten hinnat:

Arki = 22156,80€

Lauantai = 23270,40€

Sunnuntai = 23577,60€

Tähän ketjuun on kirjoittanut 486 henkilöä. Jos jokainen lahjoittaa 48,513580246 euroa, on sunnuntain summa kasassa. Aikaa on kolmisen kuukautta.

Joko lyödään keräys tulille?

Vittu mitkä hinnat, mut tosin kyseessä etusivu. Itse ajattelin sieltä sisäsivuilta paikkaa, oikea sivu tietenkin ja puolikkaasta sivusta ylempiosa....

50 vuotta Uroteosta Moskovan illassa Juhani Tamminen 2+0
Jatkoajan Tauno Tasalakit onnittee
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vittu mitkä hinnat, mut tosin kyseessä etusivu. Itse ajattelin sieltä sisäsivuilta paikkaa, oikea sivu tietenkin ja puolikkaasta sivusta ylempiosa....

50 vuotta Uroteosta Moskovan illassa Juhani Tamminen 2+0
Jatkoajan Tauno Tasalakit onnittee

Tuota ei taida " rapid fire -tyylillä" huomata, mutta kenties iltapäivän lukukierroksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös