Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 573 284
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitkä hinnat, mut tosin kyseessä etusivu. Itse ajattelin sieltä sisäsivuilta paikkaa, oikea sivu tietenkin ja puolikkaasta sivusta ylempiosa....

50 vuotta Uroteosta Moskovan illassa Juhani Tamminen 2+0
Jatkoajan Tauno Tasalakit onnittee

Noi lehtien ilmoitusten listahinnat on tosiaan aivan järkyttäviä, iso asiakas saa tuosta hinnasta helposti jopa 50% pois.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Noi lehtien ilmoitusten listahinnat on tosiaan aivan järkyttäviä, iso asiakas saa tuosta hinnasta helposti jopa 50% pois.
Jatkoajan tasalakit tuskin ovat iso asiakas mutta riittääköhän että asia on suurempaakin suurempi tuohon alennukseen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tekstiviestipalstalle tuo onnittelu. Sitä Tami ainakin seuraa. Menihän vati nurin jo kerran kun joku vastajännäri laittoi pikku kuitin Maestrolle.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Aika suolaisia hintoja tosiaan. Ehkä joku sisäsivun ilmoitus olisi merkittävästi halvempi? Voin korottaa oman osallistumis-panokseni sataseen mutta siitä ei kyllä enää kehtaa ylemmäksi mennä. Pitäisi se ilmoitus olla sen verran iso ettei mene ohi.

Sisältö tietysti jumpattaisiin yhdessä täällä kuntoon - itse haluaisin samalla mainita Sportin liiganousun, Ranskan välieräpaikan to name a few
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jatkoajan tasalakit tuskin ovat iso asiakas mutta riittääköhän että asia on suurempaakin suurempi tuohon alennukseen?

Pitäis niiden tajuta. Kyseessä kuitenkin kaupungin oma poika. Ei junan tuoma heinäkenkä
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Turun Sanomien etusivun mainosten hinnat:
Mulla on erilainen idea. Pistetään esimerkiksi SOS-Lapsikylän harrastuskeräykseen kiinni:

A)14 euroa
B)16 euroa
C) 22 euroa
D) 26 euroa
E) 42 euroa
F) 50 euroa
G) 71 euroa
H) 79 euroa
I) 95 euroa
J) 227 euroa

Kaikki luvut luonnollisesti liittyvät Tamin uskomattomaan elämään, i assume? Tami itse olisi varmasti hyvin vakuuttunut, että hänen urotekonsa kunniaksi kerättäisiin rahaa palloilun mahdollistamiseksi. Keräyksen luonnollisesti pitäisi olla sellainen, että Maestro saataisiin esille.

Tai sitten vaan tosiaan laitetaan jokaikiseen lehteen tekstiviestipalstalle muistutus Tamin suorituksesta.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tamin itse pitäisi järjestää tämän vuosipäivän kunniaksi esim. Aura golfissa (jos enää voi silloin golffata) kutsuturnaus ja dinner + puheshow. Lippu olisi 500€ ja saadut rahat lahjoitettaisiin nuorison palloilu-urheilun hyväksi. Silloin oma tasalakkini lentäisi maksimaaliseen korkeuteen.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Illan uutiset ja a studio menossa vuorotellen!! Niiden jälkeen on " hit the sack" vuorossa - take my word!!Teemu Rannikon kirjan hankin tänään Turun Kansallisen kirjakaupan infon päätteeksi!! Otan lukulistalleni asap, joten kirja- arvostelu huomisessa fb postauksessa!! Joten siinä - uuden kirjan odotuksen hengessä- have a great night!! Keep rocking, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää www.eurotam.com
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Montakohan kuukautta yhteensä on paukkunut bannia henkilöllisyyden arvuuttelusta pelkästään tämän ketjun vuoksi?! Kaikesta päätellen Tamin kirjoitustyyli sekä imitointi on omaksuttu sanoisinko kiitettävästi yleisellä tasolla ainakin!! Veljet, olen ylpeä teistä!! Tamikin olisi, I assume!! My maximum respect Teille kaikille ketjukavereille, Br Steril
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Illan uutiset ja a studio menossa vuorotellen!! Niiden jälkeen on " hit the sack" vuorossa - take my word!!Teemu Rannikon kirjan hankin tänään Turun Kansallisen kirjakaupan infon päätteeksi!! Otan lukulistalleni asap, joten kirja- arvostelu huomisessa fb postauksessa!! Joten siinä - uuden kirjan odotuksen hengessä- have a great night!! Keep rocking, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää www.eurotam.com
Eikös se Rannikon kirja pitänyt tänään lukea siinä takkatulen lämmössä?? Nyt uutiset ja a-studio ja sen jälkeen omaa kassia lyömään taas. En epäile sitä, etteikö maestro pystyisi kasseille lyömisen lomassa lukemaan myös yhden kirjan I assume!! No huomista päivitystä odotellessa. "hit the sack" ten times and go to sleep!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Montakohan kuukautta yhteensä on paukkunut bannia henkilöllisyyden arvuuttelusta pelkästään tämän ketjun vuoksi?! Kaikesta päätellen Tamin kirjoitustyyli sekä imitointi on omaksuttu sanoisinko kiitettävästi yleisellä tasolla ainakin!! Veljet, olen ylpeä teistä!! Tamikin olisi, I assume!! My maximum respect Teille kaikille ketjukavereille, Br Steril
Itsehän olen juurikin tästä syystä lisännyt jo hyvän aikaa usein omiin viesteihini joko " AB" tai " aurora borealis " textin loppuun ,, jos se vaikka vähän " in case epäselvää" - tilanteessa vähentäisi epäselvyyttä kuka on viestin kirjoittanut!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mä odotan täällä herkeämättä koska se eka koulutuskeikka on, viimeiset pari kuukautta ollaan suunniteltu ja buukkailtu. Kyllä se sieltä tulee I assume.
Vähän offtopic, mutta mietin tässä että paljonkohan maksaisi Tamin tilaaminen puhujaksi esim. nykyisen taloyhtiöni 50v juhliin kun sellaiset ilmeisesti tulossa tässä syksymmällä? Ajatelkaa, saman ikäinen yhtiö kuin Tamin historiallisesta NL-kaadosta aikaa, MY GOD!!
Tulisiko Jaguar Espooseen asti jos kutsu kävisi, vai jäisikö juhlaväki parkumaan pihalle elämän kovuutta?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kova on Tami lukemaan kun kesken koulutusbisnesten high seasonin ja aikaisen hit the sackin välissä lukee reilusti päälle 300 sivua. Toki kyllä arvostelun voi tehdä jo rapid fire lukukerran jälkeen - i assume. Innolla odotan arvostelua tulevaisuuden nobelin kirjallisuuspalkinnon voittajalta ja yli 10 000 urheilukirjan omistajalta. Yli 100 000 myynyt Aurinkokuningas ja viime vuosien säännölliseen tahtiin ilmestyneet elämäkerrat antavat kuitenkin hieman enemmän pohjaa arvosteluja tehdä kuin meillä tauno tasalakeilla. Odotan tätä arvostelua, ennen kuin alan lukemaan Rannikon tarinaa. Onneksi Tami raivasi suomalaisen palloilukulttuurin ladut avoimiksi, että kaupungin oma poika Rannikko ei joutunut jääpallonpelaajaksi Siperiaan.

Turun kansallinen kirjakauppa on muuten ykkösketjun kirjakauppa. Sieltä löytyy valikoimasta Tami - My life. Muut Mestarin tuotokset on myyty varmasti jo loppuun - kuten tuo Aurinkokuningas, joka käynnisti suomalaisen urheilukirjallisuuden buumin. Tami - my life on täällä metsänreunassa alkuvuodesta tullut luettua ja tosi kiva, että Tami on tehnyt isolla tekstillä varustetun selkokielisen kirjan. Saavat maahanmuuttajat ja lapsetkin lukea Leijonakuninkaan tarinan.

Mutta nyt on aika hit the sack, aamulla tämä tasalakki lähtee töihin ilman aamu-tv:n katselua ja Turun sanomien lukemista, vaikka Parkin kentän kohtalo heinäkenkien käsisssä hieman huolettaakin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vähän offtopic, mutta mietin tässä että paljonkohan maksaisi Tamin tilaaminen puhujaksi esim. nykyisen taloyhtiöni 50v juhliin kun sellaiset ilmeisesti tulossa tässä syksymmällä? Ajatelkaa, saman ikäinen yhtiö kuin Tamin historiallisesta NL-kaadosta aikaa, MY GOD!!
Tulisiko Jaguar Espooseen asti jos kutsu kävisi, vai jäisikö juhlaväki parkumaan pihalle elämän kovuutta?

Hetkinen, hetkinen. Mitä pahaa taloyhtiön naapurit ovat Sinulle tehnyt, että ajattelit rangaista heitä Tammisella. My GOD. Mä KYSYN. I assume että joku raja pitää olla hyvyyden ja pahuuden välillä...
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hetkinen, hetkinen. Mitä pahaa taloyhtiön naapurit ovat Sinulle tehnyt, että ajattelit rangaista heitä Tammisella. My GOD. Mä KYSYN. I assume että joku raja pitää olla hyvyyden ja pahuuden välillä...
Hyviä pointteja veli @Niilo , taloyhtiössä sen verran tittelinkipeitä ihmisiä että tarvittaisiin oikea Lion #79 näyttämään Tasalakeille paikkansa ja että keneltä oikeasti löytyy niitä meriittejä!! Kukkotarjoilu pitäisi tietenkin olla itsestäänselvyys mutta silloin Jaguar ei ainakaan samana iltana lähtisi kohti Kuusamakujaa, I assume!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Aika suolaisia hintoja tosiaan. Ehkä joku sisäsivun ilmoitus olisi merkittävästi halvempi? Voin korottaa oman osallistumis-panokseni sataseen mutta siitä ei kyllä enää kehtaa ylemmäksi mennä. Pitäisi se ilmoitus olla sen verran iso ettei mene ohi.

Sisältö tietysti jumpattaisiin yhdessä täällä kuntoon - itse haluaisin samalla mainita Sportin liiganousun, Ranskan välieräpaikan to name a few

Josko lähdetään ajatuksesta, että sisäsivulle ja sen koko olisi oltava 1/2 tai minimissä 1/4 sivusta. Se olisi sijoitettava parilliselle sivulle ja yläosaan sivusta. Siis jos 1/2 sivua niin yläosa ja jos 1/4 niin oikea yläkulma. Ne huomataan paremmin?
Onko täällä graafikkoa, joka osaisi sellaisen luonnoksen tehdä...
Siinä saisi olla vaikka itse Tammisen kuva ja maininta mm. noista mainitsemista asioista ja myös Kärppien dynastia, Cleveland, Sveitsi, Japanin etc...
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rannikko unohtunut vaikka oli Aamut-TV:n haastattelussa.
Ei hätiä mitä kun Tamminen jyrähtää kannabiskeskustelusta ja itse aineesta, tästä tulee vielä mielenkiintoista seurattavaa.
Mikäs muuten onse seitsemäs maa vai oliko itse Maestro joskus josain Toronton kämpillä I Assume

"Rauhallinen tiistai ( 14.09.2021) nyt vielä Kuusamakujan aamiaispöydän äärellä!! Aamu TV auki, kanavat vaihtuu vuorotellen , nyt Yle ja " Kannabis" keskustelu!! Voi helvetin helvetti, kun valtaosa keskustelijoista yrittää kertoa, että " kannabis on itse asiassa ok"!! Kun oma ura on vienyt töihin seitsemään eri maahan ja kolmeen eri maanosaan , on käsittämätöntä , että vielä löytyy joku vastuuton nuija joka perustelee huumeiden käytön " välttämättömän lääkkeen" savuverhon taakse!! " OMG" sanon minä!! Mitähän seuraavaksi, jos todellakin joku " politiikan junioritähti" hankkii huomiota tavalla joka kuuluu: " All publicity is good publicity"!!
Toivoisin , ettö edes joku näistä " Pro Kannabis Veljistä/ Siskoista" tulevat esiin kun poliisi ja muut viranomaiset tulevat esiin ja kertovast sen " kuuluisan" toisen puolen, eli paljonko tämä villitys on jo nyt tehnyt tuhojaan puhumattakaan ns." liberaalista suhtautumisesta " sanktioiden etc.. suhteen!! " O tempora O mores" sanoivat jo muinaiset Rooman veljet ja olivat siinäkin " aikaa edellä" !! Joten nyut kaikki vastuulliset vanhemmat, isovanhemmat, opettajat, coachit, esikuvat etc.. noustaan esiin ja Kannabis sinne mihin se kuuluu - Lukkojen Taakse" oli kaappi sitten apteekissa, vastuullisen lääkärin lukollisessa kassakaapisaa etc.. !! Mitähän seuraavaksi?? Kyllä erikoisia ja typeriä ehdotuksia ja alotteita tehdään kaikissa yhteisöissä, mutta LEADERIT ovat niitä jotka ne torppaavat , kun tajuavat , että ne ovat vastoin yhteisön tervettä kehitystä!! Simple as that!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, , lisää www.eurotam.com
"
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Siellä varsinainen setämies jakaa pelkkää faktaa kannabiksesta. Ehkä Taminkin olisi hyvä siirtyä jo sieltä Neuvostoliiton kaadon ajoista 2020-luvulle ja päivittää tietojaan ajan tasalle.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä sellaista tykitystä että politiikan nuoret siskot ja veljet tietävät paikkansa.

Offtopic: Olis muuten kiva tietää se rahamäärä joka tuohon "kannabis-sotaan" on vuosikymmenten aikana käytetty ja mikä on saavutettu tulos.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kun oma ura on vienyt töihin seitsemään eri maahan
Suomi
Ruotsi
USA
Sveitsi
Ranska
Japani

Mikä se seitsemäs on? No Kanada tietysti, mutta eikö Tamminen sitten voisi sanoa olleensa töissä kymmenissä maissa?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tätä ketjua lueskellut aina kun metsän reunassa parkumiselta kerkiän, ja tuli vaan mieleen että te jotka olette noita Tammisen kirjoja lukeneet, paljonko äijä itseään toistaa kun aika tiheään ilmestyy elämänkertaa? Vai onko Tami joku hindu joka on syntynyt uudestaan ja uudestaan ja aina samaan ruumiseen? Onhan noita elämänkertoja muutkin kirjoitelleet, mutta ei niitä nyt yleensä enempää kuin yksi ilmesty...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös