Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 614 190
  • 7 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihailen että joku pystyy tällaiseen tekstiin:

Aamun TS postiluukusta " jälkiviisaat " menossa Ylellä ja yksi suosikeistani " Jälkiviisaat" menossa!!

Elämässäni en taatusti ole lukenut yhtä paljon kuin Tami mutta mittavasti kuitenkin eikä tuollaista jälkeä ole kovin usein tullut vastaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihailen että joku pystyy tällaiseen tekstiin:

Aamun TS postiluukusta " jälkiviisaat " menossa Ylellä ja yksi suosikeistani " Jälkiviisaat" menossa!!

Elämässäni en taatusti ole lukenut yhtä paljon kuin Tami mutta mittavasti kuitenkin eikä tuollaista jälkeä ole kovin usein tullut vastaan.
Tämä lienee ote Juhanin tekeillä olevasta tajunnanvirtatekniikkaa modernisoivasta romaanista ”Tammisen salissa”.

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Eli lyhyesti: " Ellet tunne historiaa, on vaikea hahmottaa nykypäivää tulevaisuudesta puhumattakaan"

Tämä tiivistää jotenkin kaiken Turun päätöksenteon. Tarvitaan vanhoja jarruja, että se historia tunnettaisiin paremmin! Tamin olisi pitänyt käyttää tätä kuntavaali-markkinoinnissa.

Mutta tosiaan, keitä nämä on, jotka ovat yhteyttä ottaneet? Noiden pelaavien junnujen vanhemmat? Vanhukset, jotka joskus muinoin höntsäsi tuolla?

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
...joka sisältää muun muuassa 70 sivun kuvauksen matkasta Kuusamakujan ovelta Jaguarin takaluukulle.

"Rauhallinen perjantai, cockin haju lemuu sieraimiin! Kun karkua ajetaan, ei silloin sukkulaa haruta karsinassa! Mutta ei Tammisen asia ollut tällä autettu, ei vaikka olisi sadatellut! Se heinäkengän räppä ja harmi sittenkin: käskikin, ja juuri nyt, livauttaa viholaisen Mustaklupu tähän! Ja kun oli tilaisuus niinkuin Jääkiekkomuseosta tilattu ja tarittimella pöytään tuotu, olisin siirtynyt Kuusamakujan ukselta Jaguaria (simply great!) likemmäs ja pois : jukoliste, olisin minä pannut liiton korvat syhymään ja syhymään pääkopan sisäpuolustan myöskin! Respect! On rannan huiskijoita, joilla on väkä silmässä ja väkä virvelissä, haru ajatuksessa ja haru siiman päässä lykyn haukea liipasemassa, mies soutaa ja rauta raapii, airo kiskoo ja järki viistää, joko riipasee? missä riipasee? harunko harppaa, haukiko sieppasee ja nousee kuin Sport Vaasassa! Käsi teräksestä omissakin (EHC Visp, HC Sierre etc)! Huomeneksi on meillä meressä aita ja sulku sitjottu veden kavalaan paulaksi parville retkiville viljoovain syvyytten; meri ei odota ja kala salmessa sulloo! Take my word! Aura Golf Champion 1977! Ja taitamattomat töhertelee toisen ehoa nyrkkiprässiä, joka kirjottaa isoa kirjainta!"

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Veikkaan että merileijona#79 on jo vienyt henk.koht CV:nsä pääkallopaikalle, trust my word. Ja eri alustoilla ihmettelee kuukauden päästä kun ei päässy edes haastatteluun I assume.
CV:n, joka sisältää Sportin nostamisen liigaan ja seuraavana vuonna SM-kullan voittaminen Sportin peräsimessä, HIFK:n koutsaamisen SM-kultaan, Ranskan peräsimessä MM-kulta, Kokudo Keikakun Aasian mestaruus, Oulun Kärppien koutsaaminen SM-kultaan, TPS:n kanssa Suomen mestaruus - to name a few. Ja tähän päälle vielä kaikki buumien luonnit, epäröinnin lopettamiset, ei minkään- muuttamiset, ohjauspelin kuntoon laittamiset, ja kirsikkana kakun päällä, Neuvostoliiton kaataminen 1971.

My GOD mikä CV!!!!

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
CV:n, joka sisältää Sportin nostamisen liigaan ja seuraavana vuonna SM-kullan voittaminen Sportin peräsimessä, HIFK:n koutsaamisen SM-kultaan, Ranskan peräsimessä MM-kulta, Kokudo Keikakun Aasian mestaruus, Oulun Kärppien koutsaaminen SM-kultaan, TPS:n kanssa Suomen mestaruus - to name a few. Ja tähän päälle vielä kaikki buumien luonnit, epäröinnin lopettamiset, ei minkään- muuttamiset, ohjauspelin kuntoon laittamiset, ja kirsikkana kakun päällä, Neuvostoliiton kaataminen 1971.

My GOD mikä CV!!!!

Laita oma CV.s rinnalle ja tule sitten opastamaan. Br. Lion #79

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Laita oma CV.s rinnalle ja tule sitten opastamaan. Br. Lion #79
Tiedostan että minulla ei millään riitä. Yhtäkään buumia en ole luonut ja oma ohjauspelikin on vielä vähän hakusessa - i assume!!!

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiedostan että minulla ei millään riitä. Yhtäkään buumia en ole luonut ja oma ohjauspelikin on vielä vähän hakusessa - i assume!!!

Hienoa veli @Loorz15 kaikkien opintojen äiti eli Tami on se että ymmärtää Tamin CV.n ja ettei sen rinnalle mitään vessapaperia kannata tuoda. Siinä voittajien hengessä hyvää viikonloppua. CEO ohjauspeli & 60 min paine #Lion79

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
My GOD, mitä veikkaatte Veljet ja siskot myös, käsitelläänkö huomisessa epistolassa 8-tien Derby, Ässät vs Sport. Kuinka systeemit ja järjestelmät olivat taas suuren puolella, pientä sorsien....

Kauden avaus pelattiin Porissa, mä KYSYN miksi? Kotijoukkue sai huomattavan edun, mä KYSYN miksi? Jos tätä peliä halutaan pelata tolle yleisölle tuolla katsomossa niin miksi järjestelmä antaa edun Isommalle? Tulkaa helevetti tonne Vaasaan kattoon minkä buumin mä loin 11-12 vuotta sitten sinne. My GOD. Mä häpeän tätä järjestelmää....

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Tami on vain reservin korpraali, ilmeisesti veljet Kekkonen, Koivisto, Ahtisaari, Niinistö etc. ja madame Halonen ovat unohtaneet Tamin kenraaliylennyksen.
Tamilla nämä ylennykset menee kuitenkin eri tavalla kuin Puolustusvoimilla yleensä. Ensi vuonna ilmestyvissä muistelmissa Don Tami on vielä luutnantti, kahden vuoden päästä majuri ja vuonna 2024 sitten viimein kenraali.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kauden avaus pelattiin Porissa, mä KYSYN miksi?
Helppoa. Tami toi palloilukulttuurin Porin, take my word!!

Tami on siis luonut buumin Japaniin, Ranskaan, Sveitsiin, Helsinkiin, Turkuun, Poriin ja Vaasaan to name a few. Liigan seuraavasta toimitusjohtajasta ei ole epäselvyyttä, i assume?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Helppoa. Tami toi palloilukulttuurin Porin, take my word!!

Tami on siis luonut buumin Japaniin, Ranskaan, Sveitsiin, Helsinkiin, Turkuun, Poriin ja Vaasaan to name a few. Liigan seuraavasta toimitusjohtajasta ei ole epäselvyyttä, i assume?

Nyt sit samantien metsään, siellä @Turha Kaukalo odottaa telttasauna kuumana. Jätkä unohti kokonaan OULUN. My GOD. Huhun mukaan Rotuaarin nimi on muuttumassa Don Tami Squareksi....

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nyt sit samantien metsään, siellä @Turha Kaukalo odottaa telttasauna kuumana. Jätkä unohti kokonaan OULUN. My GOD. Huhun mukaan Rotuaarin nimi on muuttumassa Don Tami Squareksi....
MY GOD! Olin varma, että mainitsin Oulun. Tässä se taas nähdään, winner never quits, quitter never wins.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
My GOD! Miten oon onnistunut missaamaan tän ketjun. Täältähän löytyy jatkiksen parasta viihdettä, take my word.

Tami osais varmasti kertoa, että miten Liigan kovimmat ykköspyssyt (HIFK) onnistuivat saamaan tänään vain yhden maalin aikaiseksi, kun vastassa oli Liigan huonoin joukkue (JYP) ja koko Suomen huonoin maalivahti (Ruusu)?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
My GOD! Miten oon onnistunut missaamaan tän ketjun. Täältähän löytyy jatkiksen parasta viihdettä, take my word.

Tami osais varmasti kertoa, että miten Liigan kovimmat ykköspyssyt (HIFK) onnistuivat saamaan tänään vain yhden maalin aikaiseksi, kun vastassa oli Liigan huonoin joukkue (JYP) ja koko Suomen huonoin maalivahti (Ruusu)?
Kiitos kysymyksestäsi, homman nimi näinkin yksinkertainen ( simple ) - 95% keskittyminen = 50% suoritus, niin se vain menee - take my word!! Stadilaisilla usein taipumusta ylimielisyyteen, huomattu useana kertana ( multiple times ) kun "heinäkenkien" kanssa laitoimme mustaa pussiin Nordiksella 70-luvulla!! O tempora, o mores, sanon minä!! JT

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Terve veli Nelfor!! Pääset tiimiin kun luettelet Tamin elämän saavutukset 1950-2021,i assume!!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Okei tämä menee pelottavaksi. Näin unta, jossa kävin somekeskustelua Tamin kanssa. Johtuiko sitten A.Le Coqista (Kukko ranskaksi!), jonka hörppäsin saunan jälkeen.
Montako kertaa unessa pyydettiin sinua listaamaan omat saavutuksesi kehotuksen ”tee perässä” saattelemana?

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Montako kertaa unessa pyydettiin sinua listaamaan omat saavutuksesi kehotuksen ”tee perässä” saattelemana?

Sisältö käsitteli paljolti kommunikointitaitoja somessa, enkä ollutkaan niin heinäkenkä. Taisin herralle mainita syntyneeni Heidekenissä, sekin vähensi heiniä.

Mutta kaiken kaikkiaan jälkitunne hämmennys, eikä mitenkään hyvällä. Metsässä paikkani siis.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Okei tämä menee pelottavaksi. Näin unta, jossa kävin somekeskustelua Tamin kanssa. Johtuiko sitten A.Le Coqista (Kukko ranskaksi!), jonka hörppäsin saunan jälkeen.

Et ilmeisesti kuitenkaan joutunut näkemään unessa livenä saunatanssia? Siinä olisi paatunut painajaisten näkijä havahtunut hereille ilman toiveita uudelleen nukahtamisesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.