Tekeeköhän Tami ns. Salovaarat että kun kyltit on käännetty niin sanoo että työni on tehty ja jättää paikan valtuustossa?
Tuohan se olisikin melkoinen temppu, etten jopa kutsuisi " pelimoraalin" puuttumiseksi, OMG!! Tami on aiemmin ottanut näihin kaiken maailman varamiehiin ja valtuustopaikkojen jättämiseen voimakkaasti kantaa -take his word!! ( In case epäselvää, se sana on alapuolella ; kts. alapuoli) !!
Aurinkokuningas: Silloin ( kiekkovuosina 1966-2013) pyydettiin politiikkaan lähes joka vaalivuosi ( kunnallisvaalit & eduskuntavaalit ) , mutta aktiivinen kiekkoammattilaisuus ( kts. edellä ) esti ehdokkuuden , koska en luonnollisesti voinut asettua ehdolle ja sitten " muina miehinä" luikerrella varamiehen sateenvarjon suojassa takaisin kiekkohommiin!! Sitä minä kutsun " pelimoraaliksi" tuttu termi pukukopin maailmasta since 1966!! Nyt kun kiekkohommat ovat eri medioiden puolella ( FIN, SWE, , GER , SUI, FRA, JAPAN .. etc.. ) on fyysinen koti Suomen Turussa ja näin ollen mahdollisuus ( in case valitaan) osallistua fyysisesti kokouksiin ja muihin tilaisuuksiin pelimiesten kielellä 100 % !! Innokkaana politiikan seuraajana olen AINA ihmetellyt kotikaupunkini Turun käytäntöä, jossa isot, valtakunnan starat loistavat poissaolollaan kun valtuusto - useimmiten maanantaisin - kokoontuu Turun Aurakadun hienossa , historiallisessa salissa!! Siihen ns, varamies" käytäntöön en lähde, joten in case valitaan- olen paikalla ja vastaan sanoistani ja teoistani!!