Hieno, rauhallinen iltapäivä nyt jo Haapaluodon maisemissa!! Koulutuskeikan ( Hyvinkää ) jälkeinen " recovery day" menossa ja pienyrittäjän ( Eurotam OY ) perusrutiinit käynnissä!!Laskutus, kirjat + Don Tami tuotteet ( T-shits, lippikset , kirjat, etc.. ) postiin ja lähiseudulle ( Turku + - 50 km ) perille Jaguarin joustavalla ja nopealla kyydillä!! Jokainen pienyrittäjä tietää, että menestyäkseen on venyttävä kaikkeen!! Johtaminen, markkinointi , myynti postitukset, tiedotus, palautteiden analysointi +reagointi etc.. !! Peruspelinä seuraavaa: " Asiakas on kuningas- minä olen Aurinkokuningas" - simple as that!! Samoin AINA palautusoikeus, in case tuote ei ole vastannut tilaajan / asiakkaan odotuksia / vaatimuksia!! Näin se on ollut perustamisesta ( 1979) lähtien - ja niin se tulee olemaan AINA kun itse olen puikoissa ( TJ & Owner ) - take my word!! Sama on " kaiku askelten" myös kunnallispolitiikan puolella in case tulen valituksi - take my word!! Vaaleihin ( kunnallisvaalit ) liittyen, en voi olla ihmettelemättä yhtä perusasiaa!!!?? Miksi niin harvan nykyisen profiilipoliitikon syntymäkaupunki on Turku??? Turun asioitahan näiden veljien & siskojen pitäisi käsittääkseni ajaa meidän kaikkien veroeurojen antamalla avoimella valtakirjalla!! Nyt - kun nykylistaa ( kaupunginvaltuusto ) tarkastelen ; ihmettelen miksi 95 %:n ehdokkaista syntymäkaupunki / kauppala/ pitäjä:n kohdalla lukee ihan muuta kuin Turku!! Miksiköhän ; mikseivät ko. veljet / sisaret laittaneet omilla paikkakunnillaan asioita kuntoon ja hintana tietysti se, että suuret kaupungit ( Helsinki ; Tampere , Turku ) joutuvat nyt ruokkimaan näitä em ." kehyskuntia " milloin milläkin tavalla ja budjetilla!! Olisi mukava kuulla näiltä " heinäkengiltä" miksi näin?? " First things first" on se periaate, jonka eletyt 71 vuotta ovat opettaneet!! Eli lyhyesti : Laita ensin omat ja seutukuntasi asiat kuntoon ja vasta sitten mestaroiman meidän " kaupungin omien poikien" reviirille!! Uskon, että olemme - kautta historian olleet omavaraisia - take my word!! Siinä KOTIKAUPUNKIN hengessä: " Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79 Candidate # 136, join the winners!! Keep rocking !! JT
"T-shits", My god, Tami on keksinyt ihan uuden tuotekategorian, simply great sanon minä!!
"KOTIKAUPUNKIN", Puolalan kansakoulun opettaja ( R.I.P) hymyilee haudassaan!!