Tamia ei harmita mikään. Ainakaan julkisesti. Elämä on yhtä voittokulkua.Yllättävän vähän on mestari Leijonien otteita kommentoinut. Taitaa hieman jopa harmittaa, että tällaisella pelitavalla taas pärjätään eikä kohkata vaan 60 min väkisin ja päättömästi ylöspäin.
Ei taida Tamille Leijonien menestyksestä löytyä oikein mitään pointtia millä pääsisi omaa rintaa röyhistelemään. Varmaan siksi on niin hiljaista tämän asian suhteen. Itse lukisin kyllä mieluumin Tamin kommentteja jääkiekosta ja Leijonista, kuin tuota helvetin samaa kertausta noista ikivanhoista jo 1000 kertaa kaikkien kuulemista jutuista. Tämä ketjukin alkaa menettämään hohtonsa, koska Tami ei heitä mitään uutta materiaalia.Yllättävän vähän on mestari Leijonien otteita kommentoinut.
Sen verran täytyy korjata, että ainakin sosiaalisessa mediassa toimivat puskista huutelijat sananmukaisesti harmittavat:Tamia ei harmita mikään. Ainakaan julkisesti. Elämä on yhtä voittokulkua.
Sama juttu, ihan kiva olisi lukea Maestrolta kunnon analyysia Leijonien otteista, viihteellisellä twistillä tottakai. Eipä sieltä silti sellaista ole tulossa, take my word, korkeintaan "analyysi" on samojen ikiaikaisten prinsiippien jauhamista. YV vs. YV, slow and steady gets you ready, 95 % valmistautuminen = 50 % suoritus etc. etc.Ei taida Tamille Leijonien menestyksestä löytyä oikein mitään pointtia millä pääsisi omaa rintaa röyhistelemään. Varmaan siksi on niin hiljaista tämän asian suhteen. Itse lukisin kyllä mieluumin Tamin kommentteja jääkiekosta ja Leijonista, kuin tuota helvetin samaa kertausta noista ikivanhoista jo 1000 kertaa kaikkien kuulemista jutuista. Tämä ketjukin alkaa menettämään hohtonsa, koska Tami ei heitä mitään uutta materiaalia.
Ne ammattimaiset analyysit löytyvät useiden ulkomaalaisten laatulehtien maksullisista osioista, ei niitä ilmaiseksi köyhille anneta luettaviksi.Sama juttu, ihan kiva olisi lukea Maestrolta kunnon analyysia Leijonien otteista, viihteellisellä twistillä tottakai. Eipä sieltä silti sellaista ole tulossa, take my word, korkeintaan "analyysi" on samojen ikiaikaisten prinsiippien jauhamista. YV vs. YV, slow and steady gets you ready, 95 % valmistautuminen = 50 % suoritus etc. etc.
Olipa nyt taas kriittistä tekstiä Maestroa kohtaan, lähden tästä metsään vinkumaan kuten muutkin häviävät hiiret tekevät!!
Mahtaakohan #79 kirjoittaa itse analyysinsä näihin laatulehtiin '' rapid fire'' tyyliin? Vai kenties illalla kukon vaikutuksen alaisena ''under the influence of Cock!!''Ne ammattimaiset analyysit löytyvät useiden ulkomaalaisten laatulehtien maksullisista osioista, ei niitä ilmaiseksi köyhille anneta luettaviksi.
Ja sen kyllä huomaa, että Tamin tapauksessa on erityisen arvokkaasta sisällöstä kyse kun siitä ei tarjoilla edes pientä maistiaista esikatselupätkän muodossa näiden lukemattomien ulkomaalaisten laatulehtien sivustoilla kuten lähempänä Tauno Tasalakkia olevien kirjoittajien/asiantuntijoiden tapauksessa!! Nuo Aurinkokuninkaan tuottamat sisällöt on sellaisia helmiä, ettei niistä edes otsikkoja löydy näiden julkaisuiden nettisivuilta hakemalla ilman maksullista tilausta siis, i assume!! Jos Aurinkokuningas ei itse olisi Facebookissa informoinut tällaisesta asiantuntijakirjeenvaihtajana toimimisesta, niin joku voisi erehdyksessä kuvitella, että näitä kyseisiä juttuja ei ole olemassakaan, Oh My God, sanon minä ja O, Tempora , O Mores sanoisivat puolestaan latinot!!Ne ammattimaiset analyysit löytyvät useiden ulkomaalaisten laatulehtien maksullisista osioista, ei niitä ilmaiseksi köyhille anneta luettaviksi.
Olipa nyt taas kriittistä tekstiä Maestroa kohtaan, lähden tästä metsään vinkumaan kuten muutkin häviävät hiiret tekevät!!
Nämä hassuttelut on jo mielestäni kaluttu loppuun. Tarvitsemme arvon veljet jotain uutta materiaalia, jotta ketjusta tulisi taas hyvällä tavalla Don Tamia kunnioittava, sekä ehkä hieman hauskakin.Ne ammattimaiset analyysit löytyvät useiden ulkomaalaisten laatulehtien maksullisista osioista, ei niitä ilmaiseksi köyhille anneta luettaviksi.
Minusta tuntuu, että täällä ketjussa vaan kunnioitetaan tällä toistolla ja juttujen kehänkierrolla itse Maestron tyyliä, i assume!!Nämä hassuttelut on jo mielestäni kaluttu loppuun. Tarvitsemme arvon veljet jotain uutta materiaalia, jotta ketjusta tulisi taas hyvällä tavalla Don Tamia kunnioittava, sekä ehkä hieman hauskakin.
Olet oikeassa, mutta kaikki hauskuus alkaa ketjusta puuttua. Levy pyörii kuin Tamila ja oikein mitään uutta ei tule. Tami on nyt hauska hahmo, sekä itse aivan tietoisesti luonut tämän hauskan hahmon itselleen. Tämä lienee pala sitä "brändiä", enkä nyt puhu huonosta konjakista.Minusta tuntuu, että täällä ketjussa vaan kunnioitetaan tällä toistolla ja juttujen kehänkierrolla itse Maestron tyyliä, i assume!!
No joo, mutta on tuo "heinäkenkä"-juttukin jo kyllä Tamin toimesta aika vahvasti käsitelty tämän viikon aikana, levyä voisi jo pikkuhiljaa vaihtaa Kuusamakujallakin, tai Haapaluodon maisemissa missä nyt onkaan.Nämä hassuttelut on jo mielestäni kaluttu loppuun. Tarvitsemme arvon veljet jotain uutta materiaalia, jotta ketjusta tulisi taas hyvällä tavalla Don Tamia kunnioittava, sekä ehkä hieman hauskakin.
Näinpä, itse Maestro ja hänen touhunsa ja sanomisensa hyvin vahvasti tässä tämänkin ketjun sisällöntuotannossa toimivat veturina ja suunnannäyttäjänä.No joo, mutta on tuo "heinäkenkä"-juttukin jo kyllä Tamin toimesta aika vahvasti käsitelty tämän viikon aikana, levyä voisi jo pikkuhiljaa vaihtaa Kuusamakujallakin, tai Haapaluodon maisemissa missä nyt onkaan.
Kieltämättä tuon HIFK:n -70 luvun pukukoppihuumoriin liittyvän termin käyttö on mennyt jo vähän yli. Tällä viikolla se on tuotu vahvasti jo kuntavaaliteemaankin mukaan.No joo, mutta on tuo "heinäkenkä"-juttukin jo kyllä Tamin toimesta aika vahvasti käsitelty tämän viikon aikana, levyä voisi jo pikkuhiljaa vaihtaa Kuusamakujallakin, tai Haapaluodon maisemissa missä nyt onkaan.
Ja siihen omaan syntymäpaikkaan kun ei kauheasti itse voi vaikuttaa. Se perähikiällä syntynyt voi silti olla identiteetiltään ja sydämeltään jopa "vahvempi" turkulainen kuin joku toinen Turussa syntynyt. Tamin mielestä siitä huolimatta hänellä pitäisi olla joku etulyöntiasema ainoastaan sen vuoksi, että hän nyt on sattunut syntymään Heidekenillä. Ja sama levy jatkuu vain päivästä toiseen.Onkohan Manu ollenkaan ajatellut sellaista mahdollisuutta kun syntymäkunnan mukaan leimaa heinäkengäksi että joku sisko tai veli on saattanut jopa muuttaa ihan pienenä lapsena Turkuun vanhempiensa mukana. Silloin yhteys siihen syntymäpaikkaan on ehkä hieman etäisempi kuin paikkaan jossa on suurimman osan elämästään viettänyt.
Raivostuttavaa vittuilua...
Siihen ns, varamies" käytäntöön en lähde, joten in case valitaan- olen paikalla ja vastaan sanoistani ja teoistani!!