Mitäköhän käy, jos Tami itse jäisi varapaikalle ja joku valittu ei pääse osallistumaan.
Tami joutuu yhden kokouksen aikana käydä kääntämässä kaikki palloilu kielletty kyltit Turussa.
Mitäköhän käy, jos Tami itse jäisi varapaikalle ja joku valittu ei pääse osallistumaan.
Veli @nummenkallio lta niin sakeaa settiä, että kannattaa mapsista alkaa etsiä lähintä reittiä metsänlaitaan. Monta peliä olet koutsannut? Kysymättäkään buumien synnytyksestä, saatikka pelatuista maajoukkuepeleistä. 0 eli zero, i assume!!Tamin haluaisin myös tarkentavan, ovatko kaikki Tamin tyttäret varmasti syntyneet Heidekenilla. Nimittäin 70-luvun alkupuolella alettiin synnyttää TYKSissä, joka oli siihen aikaan moderni, iso ja hieno sairaala. Ja näin rakennuksena se on yksi maan ikonisimpia moderneita sairaaloita, todella komea rakennus. Mutta siellähän ei oikeita turkulaisia kuulemma synny, joten saisimmeko Tami tähän mahdollisimman pian selvyyden? Jotenkin kuvittelen, että 70-luvulla olisi ollut kovempi juttu synnyttää modernissa sairaalassa kuin jossain takapajuisessa synnytyslaitoksessa.
Minä en ole koutsannut saatana yhtään peliä, nostanut yhtään joukkuetta liigaan, enkä ole pelannut japanilaisjoukkueessa jonka logona on pupujussi, mutta minä olen asunut pitkään Turussa ja tunnen kaupunkia vaatimattomasti sanottuna varsin hyvin, ja sillä asiantuntemuksella voin haastaa Tamin. Minut voi helposti dumata, koska en ole syntynyt Heidekenillä vaan Kuusaanmäellä, mutta sehän se siinä niin vittumaista onkin.Veli @nummenkallio lta niin sakeaa settiä, että kannattaa mapsista alkaa etsiä lähintä reittiä metsänlaitaan. Monta peliä olet koutsannut? Kysymättäkään buumien synnytyksestä, saatikka pelatuista maajoukkuepeleistä. 0 eli zero, i assume!!
Voittaa Tamikin joskus jotain kun itsensä kruunaa mestariksi.Onnea Manulle, varmasti hienoa kun saa julistaa itsensä Fisherman liigan ykköseksi.
Ja tässä respect-hengessä vielä vastaus hyvän ystävän Timon viestiin, sekä terveiset heinäkengille:
Kiitos viestistä Timo, see You there!!Me Parkin kentän omat pojat erotumme aina, erityisesti nyt kun valtaosa kilpailijoita on " heinäkenkiä" , born Heideken on homman nimi kun puhutaan niistä veljistä kun tuntee ja kunnioittaa historiaa!! Eli " ellet tunne historiaa- et voi suunnitella tulevaisuutta" - simple as that!! Nyt tuntuu - jostain syystä olevan enimmäkseen heinäkenkiä ehdolla!!? Mikseivät heinäkengät laittaneet " omilla paikkakunnillaan asioita kuntoon, nyt me sitten avustetaan niitä " visionäärejä", OMG sanoo Solkungen,
Tamin haluaisin myös tarkentavan, ovatko kaikki Tamin tyttäret varmasti syntyneet Heidekenilla. Nimittäin 70-luvun alkupuolella alettiin synnyttää TYKSissä, joka oli siihen aikaan moderni, iso ja hieno sairaala. Ja näin rakennuksena se on yksi maan ikonisimpia moderneita sairaaloita, todella komea rakennus. Mutta siellähän ei oikeita turkulaisia kuulemma synny, joten saisimmeko Tami tähän mahdollisimman pian selvyyden?
Tähän on helppo vastata. Heidekenillä synnytettiin vain eliitin kymmenen pisteen lapset, kuten Tami. Manu oli valtavan kookas vauva, joka huusi tulevia saavutuksiaan ihan syntymästään saakka. Ensimmäiset sanat olivat "Kokadu Keikadu Bukkake".Ainakin itsellä lukee syntymäpaikkana Turku ja olen syntynyt TYKS:issä kun synnyin joku kolme viikkoa keskosena ja tällaiset synnytykset hoidettiin Heidekenin elin aikana jo TYKS:issä. Olen kyllä perheeni ainoa (vanhemmat+sisarukset), jolla on syntymäpaikkana Turku, mutta en kuitenkaan siis oikea syntyperäinen turkulainen.
Hesarin vaalikoneessa Lion #79 vastaukset. My god, näytöt on laitettu pöytään. Nyt kaikki uniset äänestämään nro 134, I assume!
Helsingin Sanomat – Kuntavaalit 2021
www.vaalikone.fi
Kohta 7:n vastaus
Meillä on vain yksi maapallo, jonka olen töiden myötä kiertänyt kymmeniä kertoja ; vieraillut yli sadassa ( 100) maassa ja ollut töissä seitsemässä eri maassa ( Fin, Swe, Ger, Sui, Fra, Usa, Can ) ja kolmessa ( 3) eri maanosassa ( Eurooppa, Aasia, Pohjois Amerikka)
My GOD missä Japani, Kokudo Keikoku
Ja sitten jos joku rupeaa korjaamaan Aurinkokuningasta tai yrittää opettaa hänelle jotain uutta niin vastaus on tuossa vaalikoneessakin viljelty "minä tiedän - en luule" ja siihen parit take my wordit perään, vähän saavutusten kertailua ja tee perässä!!Voisi olla vaikeaa tuon ukon kanssa valtuustotyötä tehdä edes samassa puolueessa. Ensitöikseen varmaan kysyisi kaikilta mistä sitä ollaan kotoisin, jos et ole Heidekenilla syntynyt turkulainen niin olet junantuoma heinäkenkä ja näin sinun mielipiteellä ei ole mitään arvoa tauno tasalakkina. Rankka kaveri.
Suuret tuloerot ovat hyväksyttäviä, jotta erot ihmisten lahjakkuudessa ja ahkeruudessa voidaan palkita
Juhani "Tami" Tamminen:"Idioottimainen kysymys!! Kukahan tämänkin kysymyksen teki, todennäköisesti " vähällä ajattelulla ja lahjakkuudella" "
Tulee mieleen ihminen, joka kehuu itseään joka käänteessä ja vähättelee muita ja kun muut alkavat sanoa takaisin ja sortua jopa vittuilemaan niin pikku-napoleon uikuttaa, kun häntä ikävät ihmiset ovat alkaneet kiusata.Voisi olla vaikeaa tuon ukon kanssa valtuustotyötä tehdä edes samassa puolueessa. Ensitöikseen varmaan kysyisi kaikilta mistä sitä ollaan kotoisin, jos et ole Heidekenilla syntynyt turkulainen niin olet junantuoma heinäkenkä ja näin sinun mielipiteellä ei ole mitään arvoa tauno tasalakkina. Rankka kaveri.
Olisi kiva olla vieressä seuraamassa, kun Lion #79 kirjoittaa näitä viestejä. Nyt hän oli jo lopettamassa pitkää vuodatustaan, mutta tietenkin siihen viestin loppuun pitää lisätä vähän meriittejä, jotta kaikki ymmärtävät ettei kyseessä ole mikään Tauno Tasalakki. Nyt Tami vain meni tekemään sen virheen, että hän lisäsi viestin perään maajoukkuetehot ja kun Aurinkokuninkaan kirjoituskoneessa ei ole mahdollista pyyhkiä tekstiä, niin hän joutui kirjoittamaan vielä viestin loppuun älyttömän pitkät perustelut tehopisteiden vähäiselle määrälle, jotta kukaan uninen veli ei vertaile Tamia nykykiekkolijoihin, joiden tehopisteistä yli 50% on kakkossyöttöjä. Simpy great sanon minä!!Joten siinä odotuksen ja " voittavan leijonakulttuurin" hengessä: " Have A Great Hockey Day", Br Tami, Lion # 79 , 227 A maaottelua, tehot 105 pistettä aikana jolloin - erityisesti itäblokin erotuomarit Domrovsky & k:nit eivät tunteneet käsitettä " toinen syöttäjä" !! Ilmiselvästi näille " järjestelmän " veljille Kreml oli kieltänyt moisen " länsimaisen hapatuksen" !! Jääkiekon kotimassa Kanadassa kun käytäntö on ollut Liigan ( NHL ) perustamisesta ( 1917) ollut päinvastainen!! Siellä - Pohjois Amerikassa kun on kaikissa lajeissa ( Jääkiekko, koripallo , amerikkalainen jalkapallo etc.. ) ymmärretty runsaan ja tarkan statistiikan päälle!! Se-tarkat tilastot, rankingit, etc.. - on pelin luonnollista ja tehokkaina markkinointia !! Itämään veljillä ( Venäjä , silloinen Neuvostoliiitto ) kun oli ko. aikaan " niukkuuden periaaate ja käytäntö " joka puolella!! Siksi ko. veljet ( Domrovsky & k:nit ) seurasivat tätä Kremlin ohjetta tinkimättä kunnon " puolueen miehen " tavoin!! Järjestelmän ( aikakauden Neuvostoliitto ) kritisoijat ja toisinajattelijat kun löysivät itsensä ja perheensä nopeasti valtavan maan itäosista , jota silloin kutsuttiin termillä: " Kyllä Siperia opettaa" !! Joten sen - uuden oppimisen hengessä- " Have a Great Day for Hockey" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , Team Captain ( ex) TPS 1977-82, Leijonat 1977-82
Boldaus oma. Itse voisin myös lukea tällaisia muisteloita, mutta en kyllä pidättäisi hengitystä odottaessa Tamin kirjoittamia rehellisiä muisteloita. Eiköhän mestari ole jo pitkälti liioitellut ja vääristellyt nuokin Crusaders ja Roadrunner ajat jo kauan aikaa sitten, joten paluuta rehellisyyteen enää tuskin on. Tami voisi kirjoittaa vielä yhden ja viimeisen kirjan otsikolla "Tami - My Life Honestly".Ihan vakavasti sanoen, oikeastaan voisi olla kiinnostavaa kuulla rehellistä muistelua Crusaders ja Roadrunner ajoista.
Nuo Tamin vastauksethan ovat silkkaa parodiaa miehestä itsestään. Ne tunnistaa kuitenkin Tamin itsensä kirjoittamiksi, kun niissä on niin paljon huutomerkkejä.Hesarin vaalikoneessa Lion #79 vastaukset. My god, näytöt on laitettu pöytään. Nyt kaikki uniset äänestämään nro 134, I assume!
Helsingin Sanomat – Kuntavaalit 2021
www.vaalikone.fi
Meinaatko että tulisi paksukin kirja? Voisi mennä todenmukaiset jutut yhdelle A4 arkille, isolla fontilla ja muhkealla rivivälillä.Boldaus oma. Itse voisin myös lukea tällaisia muisteloita, mutta en kyllä pidättäisi hengitystä odottaessa Tamin kirjoittamia rehellisiä muisteloita. Eiköhän mestari ole jo pitkälti liioitellut ja vääristellyt nuokin Crusaders ja Roadrunner ajat jo kauan aikaa sitten, joten paluuta rehellisyyteen enää tuskin on. Tami voisi kirjoittaa vielä yhden ja viimeisen kirjan otsikolla "Tami - My Life Honestly".