Minunkin mielestä Turku voitaisiin irrottaa Suomesta omaksi valtiokseen, kuningashan siellä olisi jo valmiina.Hieno, rauhallinen iltapäivä nyt jo Haapaluodon maisemissa!! Koulutuskeikan ( Hyvinkää ) jälkeinen " recovery day" menossa ja pienyrittäjän ( Eurotam OY ) perusrutiinit käynnissä!!Laskutus, kirjat + Don Tami tuotteet ( T-shits, lippikset , kirjat, etc.. ) postiin ja lähiseudulle ( Turku + - 50 km ) perille Jaguarin joustavalla ja nopealla kyydillä!! Jokainen pienyrittäjä tietää, että menestyäkseen on venyttävä kaikkeen!! Johtaminen, markkinointi , myynti postitukset, tiedotus, palautteiden analysointi +reagointi etc.. !! Peruspelinä seuraavaa: " Asiakas on kuningas- minä olen Aurinkokuningas" - simple as that!! Samoin AINA palautusoikeus, in case tuote ei ole vastannut tilaajan / asiakkaan odotuksia / vaatimuksia!! Näin se on ollut perustamisesta ( 1979) lähtien - ja niin se tulee olemaan AINA kun itse olen puikoissa ( TJ & Owner ) - take my word!! Sama on " kaiku askelten" myös kunnallispolitiikan puolella in case tulen valituksi - take my word!! Vaaleihin ( kunnallisvaalit ) liittyen, en voi olla ihmettelemättä yhtä perusasiaa!!!?? Miksi niin harvan nykyisen profiilipoliitikon syntymäkaupunki on Turku??? Turun asioitahan näiden veljien & siskojen pitäisi käsittääkseni ajaa meidän kaikkien veroeurojen antamalla avoimella valtakirjalla!! Nyt - kun nykylistaa ( kaupunginvaltuusto ) tarkastelen ; ihmettelen miksi 95 %:n ehdokkaista syntymäkaupunki / kauppala/ pitäjä:n kohdalla lukee ihan muuta kuin Turku!! Miksiköhän ; mikseivät ko. veljet / sisaret laittaneet omilla paikkakunnillaan asioita kuntoon ja hintana tietysti se, että suuret kaupungit ( Helsinki ; Tampere , Turku ) joutuvat nyt ruokkimaan näitä em ." kehyskuntia " milloin milläkin tavalla ja budjetilla!! Olisi mukava kuulla näiltä " heinäkengiltä" miksi näin?? " First things first" on se periaate, jonka eletyt 71 vuotta ovat opettaneet!! Eli lyhyesti : Laita ensin omat ja seutukuntasi asiat kuntoon ja vasta sitten mestaroiman meidän " kaupungin omien poikien" reviirille!! Uskon, että olemme - kautta historian olleet omavaraisia - take my word!! Siinä KOTIKAUPUNKIN hengessä: " Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79 Candidate # 136, join the winners!! Keep rocking !! JT
"T-shits", My god, Tami on keksinyt ihan uuden tuotekategorian, simply great sanon minä!!
"KOTIKAUPUNKIN", Puolalan kansakoulun opettaja ( R.I.P) hymyilee haudassaan!!
Kiitos viestistäsi!! Henkinen tilani ja kunto (mies) on huippuluokkaa. Take my word!! Miten itselläsi??!! Br. Lion #79, CEO & Owner Eurotam Oy, Candidate #136, King of TurkuNiin sakeeta juttua taas että hieman jo epäilyttää merileijona#79 henkinen tila.
ja veikkaan että nuo kaksi, I assume, kappaletta donTami fanzine tuotetta menivät jonkun hjeinäkengän polttareihin. Take my word!
Minun silmiin kuulostaa Tamin agendalta. Olisi varmaan lähtenyt vaikka Turun kommunistisen puolueen (en tiedä onko sitä) kyytiin jos olisi pyydetty.Tamin vaaliohjelma "Turun oma poika" kuulostaa kyllä enemmän persujen kuin keskustan agendalta.
Hiljaa siellä metsän laidassa ja syvemmälle ryteikköön, äänesi kuuluu vielä.Onkohan Tami huomannut vielä että kaksi hänen hehkuttamaansa Tepsin legendaarisesta ykkösketjusta-66 Pertti "Severi" Kuismanen ja Juhani "Juuso" Wahlsten (R.I.P) ovat/olivat itse asiassa Turkuun muuttaneita heinäkenkiä ja vieläpä Savosta lähtöisin...#take my word
Voidaan varautua huomenna isompaan Ranskan Buumin purkamiseen, I assume? Tähän päästään luonnollisesti hyvin nopealla aasinsillalla siitä, miten veli Söderholm ja veli Peltonen seuraavat Tamin jalanjälkiä. Varmasti myös mainitaan veli Esa Peltonen samassa tarinassa. Unohtamatta veli Hakkia (RIP).Leijonien puolivälieräpeli luonnollisesti analysoidaan vasta huomenna Madamen world class brekkarin äärestä ( jos olemme onnekkaita , saamme kuulla myös Ranskan buumista ja hammaslääkärin kolttosista) !!
Onkohan Tami huomannut vielä että kaksi hänen hehkuttamaansa Tepsin legendaarisesta ykkösketjusta-66 Pertti "Severi" Kuismanen ja Juhani "Juuso" Wahlsten (R.I.P) ovat/olivat itse asiassa Turkuun muuttaneita heinäkenkiä ja vieläpä Savosta lähtöisin...#take my word
Yllättävän vähän on mestari Leijonien otteita kommentoinut. Taitaa hieman jopa harmittaa, että tällaisella pelitavalla taas pärjätään eikä kohkata vaan 60 min väkisin ja päättömästi ylöspäin.
Melkoisen sakeaa höyryä taas kerran. Yhä useammin tulee mieleen, että viitsiikö noille Tamin jutuille enää edes naureskella, tai muuten vaan hassutella. Elää kyllä niin tiiviisti omassa kuplassaan, ettei mitään rajaa. Onhan asia toki ollut niin jo ties kuinka kauan, mutta vähän jopa, sanoisinko, surulliselta alkaa jo tuntua toisinaan.
Saa nähdä, että kuinka pysyvä tämä siirtymä omakätisen kyltinkääntötoiminnan lupaamisesta kieltomentaliteetin hävittämiseen on. Vielä vajaat pari viikkoa sitten Tami linjasi kuntavaaliteemojen perään kyselevän unisen FB-veljen kysymykseen vastaukseksi, että niitä kylttejä käänneltäisiin omin käsin, toki myös puhdasrotuisuuden tärkeydestä muistutettiin:Se ero tässä oli aiempiin juttuihin, että kun aikaisemmin on luvattu käydä kääntämässä ne kyltit omin käsin (by own hands), niin nyt enää luvattiin yrittää tehdä kaikki sen eteen että "kieltomentaliteetti" häviää kulttuurista. Sinänsä nuo kieltokyltit ovat ihan yhden tekevä juttu että ei niille kentille enää muutenkaan löydy vanhan liiton höntsäporukoita samaan malliin kuin joskus ennen. Oon aika varma että niille "vähäisille" nykyjunnuille jotka haluavat käydä vaikka pelaamassa futista, löytyy ihan varmasti joku "auki" oleva kenttä suht läheltä kotia. Eivätkä ne kyltit ennenkään aina tehonneet.. Take my word!!
Kyllähän tuo Tamin agenda, jossa pidetään jollain Turun ulkopuolisilla pienillä paikkakunnilla syntyneitä, pitkäänkin Turussa asuneita ihmisiä, Turun kuntapolitiikassa toimimaan kykenemättöminä "heinäkenkinä" on aika omituista vahvaa kannatusta maaseudulla nauttivan puolueen ehdokkaalta. Tamin agendaan ehkä paremmin sopisi oman Voittajien Puolueen perustaminen "The Party of Winners" sloganilla "Winners never quit, quitters never win". Tosin epäilen, että lähimetsissä elämän kovuutta parkuvien ihmisten suussa tuo vääntyisi äkkiä ivallisesti muotoon "The Party of Whiners" (in case epäselvää: ruikuttajien/valittajien puolue).Tamin vaaliohjelma "Turun oma poika" kuulostaa kyllä enemmän persujen kuin keskustan agendalta.
Voihan se olla niinkin että tuo kieltomentaliteetin poistaminen oli vain yksittäinen "lipsahdus" ja tosiasiassa ollaan edelleen menossa kääntämään niitä kylttejä, niin hölmöä toimintaa kuin se valtuutetulta olisikin. Toisaalta on aivan selvää että Tami ei nuole kenenkään persettä ja kääntää kyltit jos vain haluaa. Ja in case joku uninen soittaa ja moittii, antaa Maestro todennäköisesti aika suoran palautteen takaisinpäin.Saa nähdä, että kuinka pysyvä tämä siirtymä omakätisen kyltinkääntötoiminnan lupaamisesta kieltomentaliteetin hävittämiseen on. Vielä vajaat pari viikkoa sitten Tami linjasi kuntavaaliteemojen perään kyselevän unisen FB-veljen kysymykseen vastaukseksi, että niitä kylttejä käänneltäisiin omin käsin, toki myös puhdasrotuisuuden tärkeydestä muistutettiin:
FB-käyttäjä: Hieno pläjäys jääkiekkohistoriaa, mutta mitkä ovat kuntavaaliteemasi 2021
Aurinkokuningas: Kiitos viestistä; olen jo useamman kerran kertonut seuraavaa: In case tulen valituksi ; tulen kääntämään omakätisesti kaikki sadat kyltit Suomen Turussa, joissa - kiitos nykyliiderien - lukee kissankorkuisin kirjaimin : " Luvaton palloilu kielletty" - muotoon TERVETULOA PELAAMAAN !! Siinä kykypäättäjien - joista useimpien hikitippa on irronnut vasta saunassa- SUURI HEUREKA ainakin kotikaupungissani Turussa!! Lisäksi minun syntymätodistuksessa lukee kotipaikkana " Turku" , kun taas - käy tsekkaamassa - useimpien ns. kärkileaderien ( esim. Kokoomus ) kohdalla lukee pienten pikkuruisten paikkojen nimet!! HIFK:N aikoina ( 1972-75 ) käytimme silloisen pukukopin huumorissa termiä " heinäkenkä" !! You got it?? Br Lion # 79
Ja toden totta, Aurinkokuningas nostaa esiin sen, miten useimpien ns. kärkileaderien ( esim. Kokoomus ) kohdalla lukee pienten pikkuruisten paikkojen nimet syntymäpaikkakuntina ja niinhän se näkyy tämä Turun Kokoomuksen puheenjohtaja Sini Häkkinenkin syntyneen jossain pikkuruisessa pitäjässä nimeltä " Helsinki", My God, en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta kyläpahasesta!!